2024-01-22, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Så skenhelig och gullig Chrippa försökte vara mot Jocke, barnen mm i senaste videon.
Blev nästan överdrivet.

Tycker jag inte’ de va några dagar efter häktet,,
Citera
2024-01-22, 00:02
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Tycker jag inte’ de va några dagar efter häktet,,

Jag tycker han gärna ville visa upp en så bra sida som möjligt.
Citera
2024-01-22, 00:05
Medlem
Citat:
Skiter i Gustav. De handlar om Linnea som fejkar skador!!! De är illa! Försvarar ej C när han höjer rösten i för dottern osv han behöver hjälp gällande de men detta med misshandel delen då är Linnea inte offer!

Lyssna på denna; https://youtu.be/JlG6CifGWqc
Det är Jockes egna ord (och dessutom Chrippas pappa) och det långt innan Linnea och Chrippa ens blev tillsammans.
När du gjort det och hört Jocke själv utmåla Chrippa som kvinnomisshandlare och narkoman redan då, hur Chrippa även i det fallet hotat med att förstöra någons liv (samma som han sagt till både Julia och Linnea nu också) och dessutom mordhotade vänner till Jocke så kan du återkomma om du fortfarande tror att Linnea är psykot.
Citera
2024-01-22, 00:10
Medlem
Citat:
De där är ingenting snälla… se på henne .. hennes blick,,, läser i manus.::: att hon fejkar blåmärken,,; misshandel överlag ,,, sättet hon skrivit om chloe ,,, nä du,,,

Det är ingenting att han sitter och erkänner i sin egen video att han kastat sönder hennes mobil? Men däremot hennes blick där har vi det tunga beviset!!! Snälla du, att någon hokuspokusläkare fått för sig att han har kompetens nog att bedöma blåmärken på en bild betyder ingenting. För det första behöver du arbeta inom rättsmedicin för att överhuvudtaget ha kunskap för att kunna göra i närheten sådana bedömningar, för det andra finns det väldigt många olika typer av tecken på våldsinverkanstyper. Allt detta hade både skammen av Dubai och ni andra förstått om ni hade fler än tre hjärnceller.
Citera
2024-01-22, 00:12
Medlem
Negerkucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Lyssna på denna; https://youtu.be/JlG6CifGWqc
Det är Jockes egna ord (och dessutom Chrippas pappa) och det långt innan Linnea och Chrippa ens blev tillsammans.
När du gjort det och hört Jocke själv utmåla Chrippa som kvinnomisshandlare och narkoman redan då, hur Chrippa även i det fallet hotat med att förstöra någons liv (samma som han sagt till både Julia och Linnea nu också) och dessutom mordhotade vänner till Jocke så kan du återkomma om du fortfarande tror att Linnea är psykot.

Hans farsa låter som en missbrukare också.
Citera
2024-01-22, 00:15
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Spelar ingen roll. Hon är inte trovärdig för fem öre. Ljuger om blåmärken, att hon är gravid, ANT wan… men va naiv..,

Orkar ej diskutera..:
Vem fan bryr sig om hennes blåmärken och graviditet?
Det är ju chrippas sjuka beteende hon visar, hur han skriker på henne, skriker på Julia, bråkar framför dottern, skriker på Julia framför dottern att Julia måste ta dottern för att han vill youtuba och gymma, tar droger framför dottern, osv, osv.
Det är ju de folk reagerar på i Linneas video.
Citera
2024-01-22, 00:24
Medlem
https://youtu.be/JlG6CifGWqc?t=608
Mina är ändå sanna. lol
Citera
2024-01-22, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadGinger
https://youtu.be/JlG6CifGWqc?t=608
Mina är ändå sanna. lol

Det där klippet blir svårt för Chrippa med bihang att klara sig ur (från ca 6 min in). En gång kvinnomisshandlare alltid kvinnomisshandlare!
Citera
2024-01-22, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Vem fan bryr sig om hennes blåmärken och graviditet?
Det är ju chrippas sjuka beteende hon visar, hur han skriker på henne, skriker på Julia, bråkar framför dottern, skriker på Julia framför dottern att Julia måste ta dottern för att han vill youtuba och gymma, tar droger framför dottern, osv, osv.
Det är ju de folk reagerar på i Linneas video.

Tror Chrippas fan no 1 inte kommer förstå det hur pedagogiskt man än förklarar då hen är 12 år med ett popcorn till hjärna
Citera
2024-01-22, 00:29
Avslutad
Jag vill veta vad som hände i fjällen, där en madrass spelat en stor roll.
Så pass viktigt var det med madrassen att det nämndes av samtliga youtubare på resan.
Den var bajsad på?
Sänkläder och madrass utslängt nedför trappan till loftet, där Chrille och Linnea samt Liten bodde
Ett gravtest låg mitt ibland lakanen, det blev en snackis...

Nu vet ingen vad som hände, ingen har hört någonting om någon graviditet osv

Chrippas kanal är borta...

Vad hände med Jockibois polisanmälningar mot Linnea? Julia?
Citera
2024-01-22, 00:34
Avslutad
https://youtu.be/-PESqtaqsyk?si=a-x417eH9M-eQz7h
Se hur det kan gå när djungeltelegrafen sprider "fakta"
Citera
2024-01-22, 00:34
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Tror Chrippas fan no 1 inte kommer förstå det hur pedagogiskt man än förklarar då hen är 12 år med ett popcorn till hjärna
Nej, dem försöker sig på fokus förflyttning.
Dem försöker få folk att tro att det människor reagerade på i Linneas video var blåmärken och misshandel, så att folk inte ska prata om allt de andra som kom fram i Linneas video...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in