2024-01-22, 02:15
Avslutad
https://nyheter24.se/noje/kandisar/893744-joakim-lundell-brutit-kontakten-christofer-berg

"Crilles pappa är den största rasisten och homofoben på jorden, och mamma är en fullblodspsykopat, ringer det några klockor om varför Crille skriver som han gör offentligt? Jag älskar min bror, vad ni än säger", skriver Joakim på Snapchat

– Jag vill inte ha något med min brors handlingar att göra, vi har brutit kontakten och jag vill inte bli inblandad mer!! Tack alla!!!, skrev han senare under söndagen på sin Snapchat.

Detta var år 2017
Citera
2024-01-22, 02:23
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Jamen det var ju bra allafall. Tack för den upplysningen. De där långa videos har jag aldrig tid eller ork att se.
Finns foto bevis på att Julia gråtit medans hennes ex stått och skrikit på henne som en galning framför lilla C.
Citera
2024-01-22, 02:27
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyliner.
Jo. Julia pratade om både om ditt ena påstående, och det andra - i videon med Anjo.

Det förekom aldrig våld på de veckor Chloe var där och hon har aldrig suttit i någon skrubb.
(Dessutom ganska övertygad om att socialen redan varit och grävt vid denna tidpunkt- eftersom det är rutin när någon med barn blir utsatt för våld i hemmet.)

Videon är 2 h 10 min lång dock så jag orkar inte sitta och leta fram exakt klockslag till dig tyvärr, men det finns där nånstans. 👍
Det finns dock foto bevis på att Julia gråtande försöker hålla sitt ex på avstånd medans han är arg och skriker som en galning framför lilla C
Citera
2024-01-22, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av secretninja
Hur vet vi att han ska på soc möte? Har någon anmält han?

Många har anmält honom ( och Julia) därtill jag.
Citera
2024-01-22, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Det finns dock foto bevis på att Julia gråtande försöker hålla sitt ex på avstånd medans han är arg och skriker som en galning framför lilla C

Hon har ändå inte valt att skydda sitt barn så pass mycket att hon bett om hjälp. Hon har utsatt henne för detta sedan födseln. Både via pappan till hennes barn och hennes pojkvänner.
Citera
2024-01-22, 02:41
Medlem
Maxipower1s avatar
Tjafs mellan Jockiboi & Chrille.
7 år sedan. Tror knappast att det är så mycket som har förändrats sen dess.

https://m.youtube.com/watch?v=B01vXWm4gls&embeds_referring_euri=https%3A %2F%2Fnyheter24.se%2F&source_ve_path=OTY3MTQ&featu re=emb_imp_woyt
Citera
2024-01-22, 02:48
Avslutad
https://youtu.be/9zubPQLj9Qk?si=MLiEaAQJyI_CXDWY

Hot om självmord från Jockiboi mot Chrippa och Jacke

Jocke har gjort allt för sina bröder..
Dom sysslar med psykisk terror...🤡
Citera
2024-01-22, 03:03
Medlem
Vänta lite nu så någon Josepsaaiid säger att han har kontaktat en läkare utan bevis. Och påstår att läkaren sagt att Linneas blåmärken är fejk? Inget bevis? Mer en sina egna ord? Folk sväljer det med hull o hår. Mysigt.
Citera
2024-01-22, 04:21
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Vänta lite nu så någon Josepsaaiid säger att han har kontaktat en läkare utan bevis. Och påstår att läkaren sagt att Linneas blåmärken är fejk? Inget bevis? Mer en sina egna ord? Folk sväljer det med hull o hår. Mysigt.
Han snackar bara skit
Läkaren vet att man inte korrekt kan bedöma skadorna genom bilder, speciellt dem dåliga bilderna Linnea har på sina skador.
Citera
2024-01-22, 04:23
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milfen88
Hon har ändå inte valt att skydda sitt barn så pass mycket att hon bett om hjälp. Hon har utsatt henne för detta sedan födseln. Både via pappan till hennes barn och hennes pojkvänner.
Ja, dem båda har en skyldighet att skydda sitt barn, och båda har misslyckats med det
Citera
2024-01-22, 06:50
Medlem
SkattefriZons avatar
Trodde han skulle få till baka sin youtube kanal. Går den inte att återställa längre?
Någon som vet?
Citera
2024-01-22, 06:58
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://nyheter24.se/noje/kandisar/893744-joakim-lundell-brutit-kontakten-christofer-berg

"Crilles pappa är den största rasisten och homofoben på jorden, och mamma är en fullblodspsykopat, ringer det några klockor om varför Crille skriver som han gör offentligt? Jag älskar min bror, vad ni än säger", skriver Joakim på Snapchat

– Jag vill inte ha något med min brors handlingar att göra, vi har brutit kontakten och jag vill inte bli inblandad mer!! Tack alla!!!, skrev han senare under söndagen på sin Snapchat.

Detta var år 2017

Väldigt bra att ta upp detta i tråden. Chrippa och hans vänner med Gustav mfl tar ständigt upp dessa påstådda ex till Linnéa hela tiden, (som vi aldrig fått se några bevis på).

Detta, återigen väger ganska mycket tyngre till hans nackdel. Men Jockes fältsoldater och kvinnohataren Anjo försöker hela tiden flytta fokus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in