2024-01-20, 15:19
Medlem
Tror ni Trump har syfilis? Den kan ju ligga vilande i decennier. Men är ju botbar men om han börjat få såna utslag utanpå kroppen, hur ska det då vara kring snoppen? Synen kan försvinna, ja kanske han har det. Kanske därför han inte debatterar?
Citera
2024-01-20, 16:26
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huggig
Ha ha det är därför han inte debatterar. Obama ska lämna snart.
Det berättar för oss alla att något har gått fel för donalds, och när hen den SJUNDE gången ska avsätta Obama från presidentposten
Citat:
Tror ni Trump har syfilis? Den kan ju ligga vilande i decennier. Men är ju botbar men om han börjat få såna utslag utanpå kroppen, hur ska det då vara kring snoppen? Synen kan försvinna, ja kanske han har det. Kanske därför han inte debatterar?
Jag såg detta, fick kväljningar när jag såg detta, så inte bra ut alls för den stackars donalds.

Det var någon politisk kommentator på youtube som hade listat symtomerna på syfilis och sen spelade de ett klipp om varje sak som donalds hade gjort.
Hysteriskt rolig
Citera
2024-01-20, 23:11
Medlem
1) Vi hade roliga debatter vid förra valet. Signaturen Nixter vill jag minnas skrev "BOOM" när det kom positiva nyheter för Trumpen i OU och även skandalerna som rann utanpå teflonet på Trumpen var ändå lite kul med "Suckergate" och "Grab them by the Pussy-incidenten". Varför var ni så arga på debattören Nixter?

2) Jag kollade ikväll på sajten "Fivethirtyeight" och det var något lite bättre siffra för Joe Biden med 39,1% approval istället för 38,8% senast. Disapproval ligger på 55,7%.
Trumpen låg vid motsvarande tid på 42,9% approval och hade hela tiden svårt att nå bra siffror. Han har svårt att bli "hela folkets president".

3) Zelensky har bjudit in Trumpen till Kiev men jag tror inte Trumpen har något att vinna politiskt just nu att åka dit. Jag har också svårt att se dom som kompisar även om Trumpen är ännu buffligare än Boris Johnson som blev mycket populär i Kiev.
Citera
2024-01-20, 23:17
Medlem
Citat:

Men han kör väl sina rallyn? Allt är noga uträknat, han behöver inte debattera mot partikamrater. Hans ställning är stark ändå.

Han hade väl några småsår som förklarades med att han skurit sig på papper. Jag har ingen ny information om syfilis, detta är ju inte heller Romar-riket på 200-talet efter Kristus, jag tror inte han drar på sig en sådan sjukdom vid denna ålder han är nu.
Han kan dock ha något form av reumatisk sjukdom, jag skall studera honom noga vid framtida rallyn.
Citera
2024-01-20, 23:24
Medlem
RealTides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Öppna gränser är en hjärtefråga för demokraterna, planen är att göra röda stater som Texas och Florida blå en gång för alla så att det tusenåriga demokratstyrda lyckoriket kan inträda och styras av ett gäng insider traders i Kalifornien som badar i lyx. Om du ogillar detta projekt är det bättre att du byter parti än att du fortsätter spamma forumet med efterblivna lögner. Du mår ju uppenbarligen inte bra, din fixering vid Donald J Trump har nått en psykotisk nivå och dina lögner är så usla att en tioåring med tillgång till internet enkelt kan genomskåda dem. Bidenadministration skulle enkelt kunna stänga gränsen om de följt Trumps policies.
Du verkar vara en maga-kork?
Tror du immigranter får rösta när de korsar gränsen och varför tror du dom är dems?
Att Texas och Arizona går mot dem. mvervikt beror på inflyttning av väljare från framförallt Kalifornien.
Citera
2024-01-21, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RealTide
Du verkar vara en maga-kork?
Tror du immigranter får rösta när de korsar gränsen och varför tror du dom är dems?
Att Texas och Arizona går mot dem. mvervikt beror på inflyttning av väljare från framförallt Kalifornien.
Nej men jag är en faktatorsk och jag inbillar mig inte heller att saker som jag tycker borde vara sanna nödvändigtvis är det. I verkligheten förhåller det sig så här:
1) Demokraterna försöker ge immigranterna rösträtt fortast möjligt. 2) Planen är att massinvandringen skall leda till en ny bidragsberoende underklass som automatiskt kommer att rösta på det snälla bidragspartiet D och därmed säkra dess makt för all framtid. 3) Dessutom inbillar sig dårhusvänstern som är en livsviktig väljargrupp för D att öppna gränser är gott och gränser är onda och p g a detta är det oerhört svårt för en demokratisk politiker som vill bli omvald att kalla en spade för en spade. Därav exempelvis vp Harris vägran att besöka södra gränsen.
Citera
2024-01-21, 00:27
Medlem
oceandrives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Nej men jag är en faktatorsk och jag inbillar mig inte heller att saker som jag tycker borde vara sanna nödvändigtvis är det. I verkligheten förhåller det sig så här:
1) Demokraterna försöker ge immigranterna rösträtt fortast möjligt. 2) Planen är att massinvandringen skall leda till en ny bidragsberoende underklass som automatiskt kommer att rösta på det snälla bidragspartiet D och därmed säkra dess makt för all framtid. 3) Dessutom inbillar sig dårhusvänstern som är en livsviktig väljargrupp för D att öppna gränser är gott och gränser är onda och p g a detta är det oerhört svårt för en demokratisk politiker som vill bli omvald att kalla en spade för en spade. Därav exempelvis vp Harris vägran att besöka södra gränsen.

Förklara hur punkt nummer 1 ska gå till? Och vilken tidsplan Demokraterna Har i den frågan.
Citera
2024-01-21, 00:44
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
1) Vi hade roliga debatter vid förra valet. Signaturen Nixter vill jag minnas skrev "BOOM" när det kom positiva nyheter för Trumpen i OU och även skandalerna som rann utanpå teflonet på Trumpen var ändå lite kul med "Suckergate" och "Grab them by the Pussy-incidenten". Varför var ni så arga på debattören Nixter?

Lite komiskt att du visar samma minnes fel som Donald!

Citera
2024-01-21, 01:35
Medlem
Nu tycks han blanda ihop Nicky Haley och Nancy Pelosi:

https://www.msn.com/sv-se/nyheter/utrikes/trump-f%C3%B6rv%C3%A4xlade-nikki-haley-och-nancy-pelosi/ar-BB1h04Vy?ocid=msedgntp&cvid=a18b4a9ec9554e31a70072 166302fd70&ei=6

Och detta går inte att förklara bort. Att efter en lång dag säga fel på Joe Biden och Barack Obama är en sak, även om han gör det också alldeles för ofta. Men att blanda ihop Nicky Haley och Nancy Pelosi, är som att blanda ihop Ebba Busch med Mona Sahlin, alltså inte möjligen. Antingen är Trump, enligt opinonsmätningarna just nu USA:s nästa president, allvarligt sjuk. Eller så spelar han allvarligt sjuk. Och vet inte vad som är värst.
Citera
2024-01-21, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oceandrive
Förklara hur punkt nummer 1 ska gå till? Och vilken tidsplan Demokraterna Har i den frågan.
Vilken exakt tidplan D har vet jag inte men det är uppenbarligen detta som sker eftersom det är fakta att gränsen är öppen och att de illegala som kommer in överväldigande röstar D. Ledande demokrater har också ofta prisat att vita snart kommer att bli i minoritet, t ex Biden https://www.youtube.com/watch?v=peF-ae2AINU&ab_channel=MrVideolounge. Det går till så här: Håll södra gränsen vidöppen och använd hela maktapparaten för att så snabbt som möjligt ge de som kommit tillstånd att rösta. För att få rösta måste man hittills vara amerikansk medborgare vilket de illegala invandrarna blir när de fått amnesti, men många demokratiska politiker kämpar för att illegala invandrare skall ha rösträtt innan de blivit medborgare samt att det skall bli lättare att rösta utan giltig legitimation.
Citera
2024-01-21, 05:10
Medlem
Nu blandar Trump ihop Nikki Haley och Nancy Pelosi också. Syfilis sätter sig ju på hjärnan också.
Citera
2024-01-21, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Lite komiskt att du visar samma minnes fel som Donald!

Det har varit lite för mycket!

Vi behöver balans. Flera debattörer här sänder endast länkar på när Trumpen gör bort sig, det finns mycket material där han säger rätt saker och folk som ser upp till honom.

Mitt minne är förhållandevis bra för min ålder, troligen bättre än Joes... ....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in