2024-01-21, 07:20
Medlem
KentWasHeres avatar
Hahahha hur fan kan alla missa hur mycket vaket dem dragit i sig. Kollade deras live nu från i natt och Anjo har åkt på den klassiska "Huliganförkylningen" från ingenstans.

Ring dit polisen för fan De sitter nog vakna än skulle jag tro. Så med andra ord är det ett pågående narkotikabrott.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Vart har jag sagt att JAG sitter på bevis som kommer få chrippa fälld? När har jag sagt att jag med 100% säkerhet VET att chrippa kommer dömas till skyldig i en domstol?

Du påstår saker jag aldrig sagt.

Sluta fokusera på mig och diskutera chrippa istället. Tråden handlar om Chrippa, inte om mig. Även fast jag vet att du personligen är besatt av mig...

Hur ser du på det som kommit ut hur Chrippa betett sig runt lilla C?

Om du hade läst vad jag skrev i mitt inlägg precis här ovanför så borde min åsikt vara ganska klar? Chrippa är ett jävla svin, precis som Julia, och de förtjänar att förlora vårdnaden om sitt barn.

Du tror alltså fortfarande att det går att ljuga på internet? Jag citerar dig:

- "Eller så vet vi saker du inte vet, saker som kommer komma fram senare i domstolen, så att vi inte kan prata om det nu."
- "Jag börjar inse att det spelar ingen roll vad man säger här. Jag vet saker du inte vet."
- "För att du ska bli häktad för grov misshandel måste det finnas skador. Utan skador är det inte grov misshandel."
- "Linnea kommer inte hamna på Hinseberg. Chrippa kommer bli dömd."
- "Om du menare Linnea så är hon smart. Hon tänker inte beblanda sig med dessa clowner i förtals gänget, hon tänker vara mogen och ta allt via domstolen, så kommer alla få se sanningen, och alla små får 🐑 som tror på allt Anjo säger i detta drev för att förstöra Linneas liv, dem kommer få skämmas ögonen ur sig. Värdelösa människor.
#källkritk "

Och gällande ditt sista inlägg, vem är fåret? https://www.youtube.com/watch?v=FL1wX9ieOFg&t=2165s

Du har för övrigt det inlägget jag tidigare skrev på PM, så du kan gå in och läsa själv. Jag hoppas verkligen att du skäms, vilket jag vet att du gör innerst inne. Chrippa är uppenbarligen ett jävla svin, men det är inte brottsligt och heller ingenting han kommer att bli dömd för i någon domstol.
Senast redigerad av bjurskan 2024-01-21 kl. 07:24.
Citera
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ja, det var vitamininsulin...
https://youtu.be/U6lgXavKBZk?si=lfgDp3IbeRhsztsh

Titta på Chrippas story...
https://youtu.be/PT7hygcud2Q?si=jnvkC3vHlvxmaG9h

Detta är flashbacksnack som varvats med rent bullshit, för att försöka bryta ner Linneas video.
Kan du berätta vid vilken tidpunkt i filmerna dom pratar om detta?
Citera
2024-01-21, 07:21
Medlem
KentWasHeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Utan Linnea hade han aldrig betett sig sådär. Han har självklart ett eget ansvar men hon har varit drivande och har en helt skev verklighetsuppfattning vilket är otroligt farligt.
Har du ens följt Chrippa tidigare? Detta äckliga beteende börja långt innan Linnea. Chrippa är en grandios kvinnohatare.
Citera
2024-01-21, 07:22
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Vilken av alla manspreadvideor?
Videon ligger kvar. Finns på BrödernaBerg
Citera
2024-01-21, 07:22
Medlem
Vet inte om Chrippa kom med någon bomb, visst fanns det saker som ändrar på hur man såg på vissa situationer samtidigt har de båda betett sig illa så tävlar de om vem som betett sig minst som en idiot? Tror det här kan bli långdraget och smutsigt, pinsamt också.

Linnea är 23 år och vill inte vara bonusmamma till hennes medelålders-pojkväns barn, vem hade kunnat tro det, breaking news.

Chrippa är ett offer som inte fick spela cs eller följa tjejer på instagram.
Senast redigerad av TjackOchLov 2024-01-21 kl. 07:25.
Citera
2024-01-21, 07:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
"Blåmärkerna" är ju intressanta.
Hennes filmer är värda 0 i en domstol. Finns det inget rättsintyg, så finns det inte mycket till bevis. Finns heller ingen direkt blödning eller svullnad om man kollar närmare, men oavsett vad vi tycker om det, så finns det återigen inga rättsintyg som bevisar något.

I domstolen tar dem först hänsyn till vad rättsläkaren noterat vid senaste tillfället 29 dec. Tillsammans med det så kommer dem bedöma fotobevis och filmer mer trovärdiga.
Citera
2024-01-21, 07:28
Medlem
Merrybums avatar
Vilket jävla pund till försvars video. 2 och en halv timma lång och släppt mitt i natten.

Lite som att bekräfta att man dragit mycket ladd inför detta.

Och efter 5 minuter in i den bekräftas att de var pundiga. Jävla svammel är vad de håller på med.

Fy fan vad illa.
Citera
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Utan Linnea hade han aldrig betett sig sådär. Han har självklart ett eget ansvar men hon har varit drivande och har en helt skev verklighetsuppfattning vilket är otroligt farligt.
Han betedde sig dock sådär emot Julia innan han blev tillsammans med Linnea.
Citera
Avslutad
Jag har en erfarenhet på sidan om. Chrippa är ett skolboksexempel på hur en kvinnoboxare lägger upp sitt försvar och ju fler som peppar honom desto mer tror han själv på sina lögner och att det är han som är offret. Anjo tjatar om klipp, ja han borde ju veta för han är ju en mästare i klipp-och-klistra, men det betyder inte att Linneas film är mindre sann
Jag är förvånad över människor som inte bara ställer sig bakom kvinnoboxare utan faktiskt hjälper till att få han att verka oskyldig och att kvinnan i det här fallet skulle ha gjort sig förtjänt av vad hon fick. Se på dem, storlek och vikt?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
I domstolen tar dem först hänsyn till vad rättsläkaren noterat vid senaste tillfället 29 dec. Tillsammans med det så kommer dem bedöma fotobevis och filmer mer trovärdiga.
Ja, men rättsläkare behöver yttra sig om foto/filmbevis. Det verkar inte ha skett i detta fall. Då hade Åklagaren kunnat väcka åtal utan Linneas medverkan.
Citera
2024-01-21, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Vilket jävla pund till försvars video. 2 och en halv timma lång och släppt mitt i natten.

Lite som att bekräfta att man dragit mycket ladd inför detta.

Och efter 5 minuter in i den bekräftas att de var pundiga. Jävla svammel är vad de håller på med.

Fy fan vad illa.

Yes, chrippa skulle behövt komma med en bomb. Den här var mest svammel och små skitsaker, den stora allmänheten kommer inte ändra sig baserat på vad de sagt i den här videon.

Väldigt lite konkreta saker som var minnesvärda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in