Citat:
Ursprungligen postat av
pukka
Linnea har inte riktiga bevis. Hon har klippt ut precis allt till sin fördel. Men aldrig filmat något från ett helt händelseförlopp.
Har man inte huvudet uppkört i röven som du så vet man vad chrippa levt med för tjej.
Så om jag fattar dig rätt. Inget som L kom ut med finner du som trovärdigt? Gällande misshandeln tror jag dem har dabbat varandra. Jag reagera mer på allt annat som Linnea ändå hade bevis för, du vet sprutor i röven med doping, psykisk misshandel och Chrippas omfattande drogmissbruk. Spelar mindre roll hur hon vinklat misshandeln. Chrippas doping blir ett problem när dottern ser det, annars ser jag inte det som ett problem. Samma med hans främlingsfientliga åsikter, inget fel på det men barnen ska inte höra alla fula ord som kommer ur käften på honom.
Misshandeln är inte problemet längre,. Problemet är att ChrippaDaFitta är direkt olämplig som förälder.
Varför Julia och Chrippa inte är lämpliga som föräldrar:
- De är mitt i ett drogmissbruk
- De vill inte va med sin dotter
- De skriker ord som hora och fitta framför henne
- De båda har låtit Chloe bevittna våld (Materiellt, psykisk och fysiskt)
- De låter henne inte få en trygg plats
Min åsikt gällande videon är att det bara är mer snack. Alla här vet väl att knarkare ljuger på in och utandning, right? Ingen slump att videon släpps mitt i natten med tanke på allt tjack de petat i sig. Skulle hellre se några klippta klipp än denna skiten.