2024-01-21, 06:43
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Har själv varit tillsammans med en bipolär / psyk sjuk brud. Linnea påminner om henne. Och likadant var det i slutet av vår relation, hon hade mängder med "bevis" osv på vilken jävla sjuk och elak människa jag var. Jag hade inget annat på henne än mitt ord. Tur att man hade folk i sin närhet som visste ven man är. Jag tror på skabbe till 100%, L är en psyksjuk brud. Skabbe stoppar t3sto i rumpen framför sitt barn, japp. Det är märkligt.

Kommenterades det något kring den sprut i rumpan bilden i videon?
Jag missade isfl det.
Bryr sig någon om vad som hänt emellan Linnea och chrippa längre? Har inte alla fattat att båda har gjort fel?

Det folk vill ha svar på är ju det man såg och hörde i Linneas video, hur han betedde sig runt lilla C.
Citera
2024-01-21, 06:45
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radarraid
BÅDA är nog skyldiga till ett och annat.
Kommer denna soppa ta slut inom några veckor tror ni?
Linnea och chrippa dramat kommer nog snart folk ha tröttnat på. Och släppa.
Chrippas beteende runt lilla C kommer dock vara det nya fokuset.
Citera
2024-01-21, 06:45
Avslutad
Stängde av redan efter 5 minuter, insåg ju vad som skulle hända. Att Anjo är pantad är sedan länge känt, men att tro att han skulle göra saker och ting bättre för Chrippa med det här? Hade Beckomberga funnits kvar så hade det varit stället för dessa två luffare
Citera
2024-01-21, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Linnea och chrippa dramat kommer nog snart folk ha tröttnat på. Och släppa.
Chrippas beteende runt lilla C kommer dock vara det nya fokuset.

Mm Folk lär väl tröttna snart.
Citera
2024-01-21, 06:47
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Bryr sig någon om vad som hänt emellan Linnea och chrippa längre? Har inte alla fattat att båda har gjort fel?

Det folk vill ha svar på är ju det man såg och hörde i Linneas video, hur han betedde sig runt lilla C.

Mår man inte psykiskt bra tack var Linnea så låter det väl logiskt att man tillslut flippar av ren panik och trötthet på allt gnäll av Linnea.
Citera
2024-01-21, 06:49
Medlem
Triphes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
"Bevis". Svarta ljudklipp och blåmärken hon själv skapat är knappast bevis. Förstå att denna tjej är galen. Det kommer ni alla småballar som hatar på chrippa att inse när Linnea åker dit.

Väger betydligt tyngre än ord oavsett, ditt lilla Chrippa troll
Citera
2024-01-21, 06:51
Medlem
KentWasHeres avatar
Citat:
Linnea har inte riktiga bevis. Hon har klippt ut precis allt till sin fördel. Men aldrig filmat något från ett helt händelseförlopp.

Har man inte huvudet uppkört i röven som du så vet man vad chrippa levt med för tjej.
Så om jag fattar dig rätt. Inget som L kom ut med finner du som trovärdigt? Gällande misshandeln tror jag dem har dabbat varandra. Jag reagera mer på allt annat som Linnea ändå hade bevis för, du vet sprutor i röven med doping, psykisk misshandel och Chrippas omfattande drogmissbruk. Spelar mindre roll hur hon vinklat misshandeln. Chrippas doping blir ett problem när dottern ser det, annars ser jag inte det som ett problem. Samma med hans främlingsfientliga åsikter, inget fel på det men barnen ska inte höra alla fula ord som kommer ur käften på honom.

Misshandeln är inte problemet längre,. Problemet är att ChrippaDaFitta är direkt olämplig som förälder.

Varför Julia och Chrippa inte är lämpliga som föräldrar:
- De är mitt i ett drogmissbruk
- De vill inte va med sin dotter
- De skriker ord som hora och fitta framför henne
- De båda har låtit Chloe bevittna våld (Materiellt, psykisk och fysiskt)
- De låter henne inte få en trygg plats

Min åsikt gällande videon är att det bara är mer snack. Alla här vet väl att knarkare ljuger på in och utandning, right? Ingen slump att videon släpps mitt i natten med tanke på allt tjack de petat i sig. Skulle hellre se några klippta klipp än denna skiten.
Citera
2024-01-21, 06:51
Medlem
killdozer666s avatar
Jag har nog missat detta helt (och orkar inte läsa genom flera tiotals sidor här eller se 2 timmars video med idioterna), men varför åkte Chrippa och Linnea till Barcelona efter att han släpptes? Hur förklarar Chrippa videon de gjorde där? När Chrippa återigen "valde" Linnea och pissade på alla där hemma?
Citera
2024-01-21, 06:53
Medlem
Skönt att äntligen få sin ursprungliga åsikt bekräftat i allt det här. Ingen i denna soppa förtjänar att ha vårdnaden om något barn, eller ens vara i närheten utav något barn. Dessutom så borde ingen utav dessa personer vara i närheten utav sociala medier någonsin igen. Att Linnea ens har en tanke på att jobba med barn ger mig kallar kårar, något som givetvis aldrig kommer vara möjligt nu när registerutdrag vid anställning vid skolor ska gå bredare än det tidigare gjort.

Nu är det bara att invänta att polisutredningarna och socialens utredning ska bli klara. Med tanke på hur gott bevisläget är åt båda hållen så borde alla få hårdast möjliga straff.

- Chrippa och Julia förlorar vårdnaden om sitt barn. Maken till dåliga föräldrar har man knappt kunnat föreställa sig, trots att man är uppväxt med en BPD-kvinna själv.

- Det finns heller ingen annan utväg än att Linnea blir dömd för falsk tillvitelse, fysiskt och psykisk misshandel mot ett barn och olaga dataintrång eller vad det nu bedöms vara.

Och helvete vad ni som suttit i tråden och försvarat Chrippa eller Linnea måste SKÄMMAS nu. Ni vet vilka ni är och jag hoppas att ni inser hur värdelösa människor ni är. Och hur extremt mycket ni spottat riktiga offer i ansiktet, speciellt kvinnor som är utsatta för våld på riktigt.
Senast redigerad av bjurskan 2024-01-21 kl. 07:02.
Citera
2024-01-21, 06:54
Medlem
Triphes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killdozer666
Jag har nog missat detta helt (och orkar inte läsa genom flera tiotals sidor här eller se 2 timmars video med idioterna), men varför åkte Chrippa och Linnea till Barcelona efter att han släpptes? Hur förklarar Chrippa videon de gjorde där? När Chrippa återigen "valde" Linnea och pissade på alla där hemma?

Troligen tappert försök att tysta henne
Citera
2024-01-21, 06:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Har själv varit tillsammans med en bipolär / psyk sjuk brud. Linnea påminner om henne. Och likadant var det i slutet av vår relation, hon hade mängder med "bevis" osv på vilken jävla sjuk och elak människa jag var. Jag hade inget annat på henne än mitt ord. Tur att man hade folk i sin närhet som visste ven man är. Jag tror på skabbe till 100%, L är en psyksjuk brud. Skabbe stoppar t3sto i rumpen framför sitt barn, japp. Det är märkligt.

Kommenterades det något kring den sprut i rumpan bilden i videon?
Jag missade isfl det.
Ja, det var vitamininsulin...
https://youtu.be/U6lgXavKBZk?si=lfgDp3IbeRhsztsh

Titta på Chrippas story...
https://youtu.be/PT7hygcud2Q?si=jnvkC3vHlvxmaG9h

Detta är flashbacksnack som varvats med rent bullshit, för att försöka bryta ner Linneas video.

Edit:
Anjo berättar bara om vad han sett med sina egna ögon

Gällande graviditet, så kommenterade Jocke i fjällstugan, graviditetstestet som låg slängt i trappan tillsammans med massa lakan, det var i samband med bajsmadrassen?
Senast redigerad av Mumsbulle 2024-01-21 kl. 07:21.
Citera
2024-01-21, 06:56
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Mår man inte psykiskt bra tack var Linnea så låter det väl logiskt att man tillslut flippar av ren panik och trötthet på allt gnäll av Linnea.
Nej, oavsett hur dåligt folk mår så är det ovanligt att man inte prioriterar sitt barns bästa. Mår man extremt jävla dåligt så man inte kan ta hand om sitt barn, då ber man någon om hjälp att ta hand om barnet.
Och enligt chrippa visste hans vänner och familj hur Linnea behandlade honom. Så dem hade absolut hjälpt till att ta hand om lilla C medans Julia var upptagen med rättegången om han bett om det. Han valde att utsätta lilla C för allt detta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in