2024-01-21, 06:56
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Mm, men nu är dem ju ett par igen, så blir svårt för soc att säga att lilla C endast ska vara med Julia och inte träffa Chrippa/övervakat umgänge med chrippa tills utredningen är klar...

Ja tydligen är dem ju det. Det går snabbt i relationerna för Chrippa. Helt otroligt att J tar tillbaka honom gång på gång.
Citera
2024-01-21, 06:57
Medlem
Citat:
Linnea och chrippa dramat kommer nog snart folk ha tröttnat på. Och släppa.
Chrippas beteende runt lilla C kommer dock vara det nya fokuset.

När kommer bevisen som du påstod dig ha tillgång till tidigt i tråden? Som skulle resultera i att Chrippa åkte i fängelse för våld mot Linnea? Hur kan människor som du leva med sig själva helt ärligt? Du fullständigt pissar på kvinnor som är utsatta för våld, och du är en kvinna själv. Jag hoppas att det här ger dig en ordentlig tankeställare och att du arbetar med dig själv.

Den här gången kan du heller inte rapportera mitt inlägg, då jag håller mig till trådens topic.
Citera
2024-01-21, 06:59
Medlem
Triphes avatar
Nu tog ANJO bort videon där han och Chrippa drar ”sanningen” där Chrippa sitter med full panik i rösten och häver ur sig skit.
Citera
2024-01-21, 07:00
Medlem
Triphes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna.Viktoria
Ja tydligen är dem ju det. Det går snabbt i relationerna för Chrippa. Helt otroligt att J tar tillbaka honom gång på gång.

Han har ju erkänt att han är narcissist, de är experter på att lyfta människor igen till deras sida innan de åter bryter ner dem
Citera
2024-01-21, 07:00
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Stängde av redan efter 5 minuter, insåg ju vad som skulle hända. Att Anjo är pantad är sedan länge känt, men att tro att han skulle göra saker och ting bättre för Chrippa med det här? Hade Beckomberga funnits kvar så hade det varit stället för dessa två luffare

Samma här, klarade inte ens 5 minuter så det är ändå imponerande.
Det komiska är ju att Chrippa säger sig ha Anjo med för att videon inte ska bli vinklad, Anjo är väl den absolut mest partiska i hela denna soppan tätt följd av Jocki.
Citera
2024-01-21, 07:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av killdozer666
Jag har nog missat detta helt (och orkar inte läsa genom flera tiotals sidor här eller se 2 timmars video med idioterna), men varför åkte Chrippa och Linnea till Barcelona efter att han släpptes? Hur förklarar Chrippa videon de gjorde där? När Chrippa återigen "valde" Linnea och pissade på alla där hemma?
För att få tillbaka sin yt sociala medier och google konto säger han.
Citera
2024-01-21, 07:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hinku
För att få tillbaka sin yt sociala medier och google konto säger han.

Och bara det visar vilken falsk jävel han är. Hoppas han åker utav helvete och tar Anjo med sig
Citera
2024-01-21, 07:08
Bannlyst
"Blåmärkerna" är ju intressanta.
Hennes filmer är värda 0 i en domstol. Finns det inget rättsintyg, så finns det inte mycket till bevis. Finns heller ingen direkt blödning eller svullnad om man kollar närmare, men oavsett vad vi tycker om det, så finns det återigen inga rättsintyg som bevisar något.
Citera
2024-01-21, 07:09
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
När kommer bevisen som du påstod dig ha tillgång till tidigt i tråden? Som skulle resultera i att Chrippa åkte i fängelse för våld mot Linnea? Hur kan människor som du leva med sig själva helt ärligt? Du fullständigt pissar på kvinnor som är utsatta för våld, och du är en kvinna själv. Jag hoppas att det här ger dig en ordentlig tankeställare och att du arbetar med dig själv.

Den här gången kan du heller inte rapportera mitt inlägg, då jag håller mig till trådens topic.
Vart har jag sagt att JAG sitter på bevis som kommer få chrippa fälld? När har jag sagt att jag med 100% säkerhet VET att chrippa kommer dömas till skyldig i en domstol?

Du påstår saker jag aldrig sagt.

Sluta fokusera på mig och diskutera chrippa istället. Tråden handlar om Chrippa, inte om mig. Även fast jag vet att du personligen är besatt av mig...

Hur ser du på det som kommit ut hur Chrippa betett sig runt lilla C?
Citera
2024-01-21, 07:17
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Varför valde inte du att samla bevis för att ha ryggen fri? Hon "pukka" verkar ducka den frågan rätt hårt av en anledning.
För att man är mer eller mindre manipulerad och överröst av deras kärlek på något konstigt sätt. Tror alla som levt i en sån relation kan skriva under på det. Obs! Jag säger inte att Skabbes beteende är 100% normalt heller, jag säger bara att jag känner igen Linneas beteende.
Citera
2024-01-21, 07:19
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Bryr sig någon om vad som hänt emellan Linnea och chrippa längre? Har inte alla fattat att båda har gjort fel?

Det folk vill ha svar på är ju det man såg och hörde i Linneas video, hur han betedde sig runt lilla C.
Utan Linnea hade han aldrig betett sig sådär. Han har självklart ett eget ansvar men hon har varit drivande och har en helt skev verklighetsuppfattning vilket är otroligt farligt.
Citera
2024-01-21, 07:20
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
För att man är mer eller mindre manipulerad och överröst av deras kärlek på något konstigt sätt. Tror alla som levt i en sån relation kan skriva under på det. Obs! Jag säger inte att Skabbes beteende är 100% normalt heller, jag säger bara att jag känner igen Linneas beteende.

Visste du att hon skulle anmäla dig för våldtäkt? Gjorde hon det till slut?
Vill bara veta varför Chrippa har 0 bevis när alla vet att ända sättet typ att bli rentvådd är att ha bevis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in