2024-01-20, 01:36
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Det betyder ju inte att man inte gjort det

Om deltagaren i Love is Blind är frikänd i rätten så är han oskyldig.

Alltså har han inte gjort det.
Citera
2024-01-20, 01:57
Medlem
falconeyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Han var det i början men om du ser de senaste avsnitten så har han ändrat sig totalt och står upp mer för sig själv.
Är inte du upptagen att fundera på vilka manliga deltagare som är bögar föresten? Det verkar vara ett ämne som ligger dig nära om hjärtat.

Fan va rolig du skall vara då! Så du tror att jag är en naiv tjej som är homofob.. jag är inte homofob! Jag är bisexuell själv.. men han värkar vara gay. Förlåt för att jag ser det och säger det..

Idi
Citera
2024-01-20, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snegda
Men alltså jag mår psykiskt dåligt varje gång jag hör snubben säga "hej mitt hjärtans fröjd och eviga längtan"

ba spyr ur sig komplimanger hela tiden.... vet inte om jag ska skratta eller gråta, det är hemskt

Hahah, håller med, VEM skulle orka höra det tjatet hela tiden, inte jag iaf.. men så var jag också ihop med världens minst komplimangvänliga man i många många år. Om han gett bara hälften av de komplimangerna så hade hon kanske varit nöjd. För mkt är inte bra men inte för lite heller så.
Citera
2024-01-20, 02:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Om deltagaren i Love is Blind är frikänd i rätten så är han oskyldig.

Alltså har han inte gjort det.

Tycker förvisso att man inte ska drabbas om man blir frikänd i rätten. MEN att bli frikänd är inte = med oskyldig. Allt beror på bevis och advokat. Och det vet även du.
Citera
2024-01-20, 02:04
Medlem
falconeyes avatar
Citat:
Märker det. Men att läsa artiklar om vem som eventuellt är bög eller inte känns inte så sunt. Finns appar som Grindr om du vill hitta en kille.

Hahaha 😂 du skojar med mig! Vilken planet är du ifrån egentligen?
Citera
2024-01-20, 02:10
Medlem
falconeyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OtursAktivist
Alltså han ljög för tjejen om att hon var den enda och levererade smicker till de andra, kom på att det kommer visas i tv och ändrade sig dagen efter då han insåg att han ertappas med att visa hur han är i verkligheten.

Snubben är hora. Inte bara att han behöver en makeover och antingen piffa till stilen eller får en mer avslappnad- något som passar hans yttre bättre då han ser ut som en slusk. Han är sannolikt otrogen systematiskt och att vräka ur sig att en tjej är den enda är något han sannolikt gjort sedan tonåren för att manipulera tjejerna. Sedan insåg han sin blunder då han körde dit "game" direkt i tv.

Upplever honom som falsk och oärlig, omogen och som en pajas. Någon som letar kvartitvå ragg. Det han vill är att få någon på kroken som ger honom det som behagar honom medan han sedan sannolikt kommer bedra sin partner så fort han får tillfälle.

Han ser verkligen ut som krogens slisk.
. Of

Ja jo.. nu när du säger det så kanske han är en sådan person... Är han pr trick eller inte vet jag inte ännu. Skall titta vidare på detta ämne
Citera
2024-01-20, 02:16
Medlem
falconeyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falconeye
Jag har inte läst eller hittat något från Aftonbladet om detta.. men min kompis påstod detta så jag undrar själv ifall det är sant eller inte har

Jag kan inte hitta artikeln igen.. den kanske var falsk.. sorry
Citera
2024-01-20, 02:21
Medlem
falconeyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guanxi
Doesnt matter, had sex

Håller med! Christofer Och hans mamma verkar väldigt konstiga. Hans syster värkar normal och fin däremot.
Citera
2024-01-20, 02:32
Medlem
bortmedfifittors avatar
Christoffer, bli inte ledsen! Du är tillräcklig!

Jag hade lätt valt dig och uppskattat dina fina sidor. Catja playade dig tyvärr.
Citera
2024-01-20, 02:38
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Tycker förvisso att man inte ska drabbas om man blir frikänd i rätten. MEN att bli frikänd är inte = med oskyldig. Allt beror på bevis och advokat. Och det vet även du.

Är man frikänd så är man oskyldig. Vi kan inte ha någon pöbel som hävdar att man skyldig trots att man är frikänd.

Deltagaren i Love is Blind är alltså att betrakta som oskyldig.
Citera
2024-01-20, 02:47
Medlem
Påtvingad kärlek i de flesta fallen. Varför ska man behöva kämpa med en relation / attraktion efter bara 3 veckor? 😂

Catja: Går runt som levande död. Inga känslouttryck, ingen glöd, inget intressant att tillföra. Ett tomt skal med 0 fire. Att hon står ut med sig själv. Ligger nog och skrikgråter sig till sömns i kudden hemma i ensamheten.

Christopher: Väx upp.

Lucas: Stackars grabb. Om han bara kan vara ärlig mot sig själv - lämna Fiona och spring till polacken.

Rasmus: Finns risk för kärleksbubblan och att efter någon månad inse att Chrissy är trasig och inte har något att komma med. Hon kan inte ens ta hand om en hund på ett adekvat sätt.

Meira: Snackar om att hon är så himla tuff då hon är från Afghanistan och bott 2 år i Indien. Hennes morsa är en rysk babucka. Har Meira missat det?

Oskar: Kom ut ur garderoben...

Chrissy: Gå om gymnasiet.

Emilia: Hitta någon som vill ha dig istället.

Sammanfattningsvis tycker jag det verkar som att merparten av deltagarna inte har särskilt stor erfarenhet kring sambo- och partnerskap. Många verkar komma från trauman och andra typer av problem. Suktar efter kärleken men kanske inte riktigt vet vad det är och hur man ska känna.
Citera
2024-01-20, 03:15
Medlem
falconeyes avatar
Det jag stör mig mest på love is blind är att killarna bara pratar om sina fjantiga känslor och att dom aldrig lyssnar på tjejens åsikt. Kanske Netflix har klippt det så.. men det är sjukt störigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in