2024-01-19, 22:59
Medlem
Dålig timing att göra slut när man nyss startat bolag tillsammans😆
Citera
2024-01-19, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av d3lux
Dålig timing att göra slut när man nyss startat bolag tillsammans😆

Tungt, men ge de nån vecka ska du se dom hittat tillbaka till varandra..Marcus kryper och Ilona tar tillbaka. Så lever dom lyckliga resten av sitt liv.
Citera
2024-01-19, 23:40
Medlem
Kan ju förövrigt tycka de är sopigt och sunkigt av honom. Fast de bekräftar ju vad en del i denna tråd sagt tidigare. Jobbigt för fanboysen här att deras stora idol nu visar sig vara en lowlife svin trots allt. 🫶
Citera
2024-01-20, 00:03
Medlem
Zenabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Modokrille
Kan ju alltid hoppas att hon kommer igång ordentligt med sin onlyfans.
Lite ot men, hur är hennes OF? Antar det bara är tråkigt vanilj mjukt lättklätt? Hade också velat se ordentligt material på henne
Citera
2024-01-20, 10:31
Medlem
Ser inte så bra ut att Marcus för några dagar sedan skjuter med ett gevär tillsammans med en dömd pundare vid namn M*thias H*jort..
*=a
*=h
Citera
2024-01-20, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zenab
Lite ot men, hur är hennes OF? Antar det bara är tråkigt vanilj mjukt lättklätt? Hade också velat se ordentligt material på henne

Det finns en bild på hennes tuttar och på någon bild har hon också spets på sig som man ser igenom och kan skymta en piercing i klittan. Men inget mer än så
Citera
2024-01-20, 11:09
Medlem
Zenabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin
Det finns en bild på hennes tuttar och på någon bild har hon också spets på sig som man ser igenom och kan skymta en piercing i klittan. Men inget mer än så
Fy fan de va lågt. Jag vet att hon kan bättre.
Citera
2024-01-20, 11:10
Medlem
Zenabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasputin696
Ser inte så bra ut att Marcus för några dagar sedan skjuter med ett gevär tillsammans med en dömd pundare vid namn M*thias H*jort..
*=a
*=h
Är de han som har dc mössa och en smart car? Inte för va sån, men dc mössan sa allt. Tyvärr.
Citera
2024-01-20, 11:57
Medlem
Citat:
Är de han som har dc mössa och en smart car? Inte för va sån, men dc mössan sa allt. Tyvärr.

Jag minns ej vad för mössa eller bil han hade i klippen. Men det var i måndags/tisdags han lade ut klipp på snap och insta där han bland annat skjuter med ett gevär och äter hamburgare på Brödernas med denne person.
Citera
2024-01-20, 12:22
Medlem
Zenabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasputin696
Jag minns ej vad för mössa eller bil han hade i klippen. Men det var i måndags/tisdags han lade ut klipp på snap och insta där han bland annat skjuter med ett gevär och äter hamburgare på Brödernas med denne person.
Jaha de klippet, ah vettefan om de är samma snubbar tror ej det. Hänger Marcus mycket med bönder som är pundare och annat patrask ? Hörde ju i någon podd med nån liten fjortis han gästade där han sa att han varit beroende och djupt nere i skiten av opiater och smärtstillande
Citera
2024-01-20, 12:25
Medlem
Citat:
Jaha de klippet, ah vettefan om de är samma snubbar tror ej det. Hänger Marcus mycket med bönder som är pundare och annat patrask ? Hörde ju i någon podd med nån liten fjortis han gästade där han sa att han varit beroende och djupt nere i skiten av opiater och smärtstillande

Yes! Det har jag ingen aning om, varken det ena eller det andra tyvärr. Enbart det jag nämnde om denna kvinnoboxare. Finns bland annat en tråd om honom här.
Citera
2024-01-20, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin

Citat:
Fy fan de va lågt. Jag vet att hon kan bättre.

Får väl hoppas det blir bättre. Hon har fina tuttar. Inte så stora. Men fina.
I övrigt tycker jag hon har för lite former för att vara riktigt attraktiv. Men inget fel på henne direkt så annars.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in