Flashback bygger pepparkakshus!
2022-11-04, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Eller oxå är det kärleken som håller dom samman!

Hahaaa. Roligt!

När inte Marcus tillför tillräckligt till hennes ego blir han utbytt på två röda.
Citera
2022-11-04, 19:53
Medlem
STORDRAGGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SPD
Hahaaa. Roligt!

När inte Marcus tillför tillräckligt till hennes ego blir han utbytt på två röda.
Men du kommer aldrig få komma till. Du får fortsätta att vara avundsjuk och runka bakom skärmen.
Citera
2022-11-04, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STORDRAGGEN
Men du kommer aldrig få komma till. Du får fortsätta att vara avundsjuk och runka bakom skärmen.

Det låter bra!
Citera
2022-11-04, 20:04
Medlem
Tycker överlag att hans content är helt okej, hittade kanalen när det var mer fylla och stök, gillade det bättre än nuvarande. Han är nyrik och allt vad det innebär, försöker inte döma honom så hårt för hur hans relation till pengar/prylar/konsumption ser ut även om det är något jag proxyskämms för.

Garvade lite i sista avsnittet från Porsche, han blir sur när tjejen visar honom simulatorn, säger lite kaxigt "hon tror jag är helt grön på det här" som om han är gammal racerförare. Sen visar dom 30 sekunder där det utan att skämta ser ut som om det är min morsa som testar bilspel för första gången. Han skämms såklart och kliver ur stolen med kommentaren: "det är ju inte som i verkligheten", nähe, så i verkligheten fungerar plattan i mattan genom 90+ gradiga kurvor eller?

Detta är dock något jag stört mig på även i tex odiffats och andra "bil"-kanaler, dessa epameckare tror att dom är svinbra på att köra bil när sanningen är att vilken 9-årig gogartförare som helst skulle sopa mattan med dom.
Citera
2022-11-05, 03:05
Medlem
Citat:
Swishen går till David och det säger han klart å tydligt!
Han hjälper en kompis. Ingen konstigt med det.

Du behöver inte förvara din förebild, han klarar sig nog
Citera
2022-11-05, 04:01
Medlem
erpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djirt
Du behöver inte förvara din förebild, han klarar sig nog
Du behöver inte spela tuff, han klarar sig nog.
Citera
2022-11-05, 06:28
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Swishen går till David och det säger han klart å tydligt!
Han hjälper en kompis. Ingen konstigt med det.
Som han tigger
Det va han som förstörde bilen inte hans följare
Som sagt lågt gjort
Citera
2022-11-05, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldlord
Ööh jahaaaa utveckla gärna. Jag ser aldrig henne som rolig, utan mer självupptagen, och rätt så stel.
Den här tråden fick mig att kolla på ett par videor men inte sjutton är hon rolig. Hon bara går runt i tofs och hoodie och drömmer om att leva lyxliv, för då tror hon att hon blir någonting.

De verkar rätt lika på det viset - eparaggare som vill leka rika. Hålla på och kolla på bilar de egentligen inte har råd med och köpa överprisade T-shirts från Dior. Tomma, ytliga och barnsliga verkar de.

Han skulle nog kunna bygga upp en kanal kring bilintresse men han borde kanske lära sig lite mer så han kan säga något mer än "fan vad coolt" och "den här är värd sjukt mycket pengar". Allt de tänker på är pengar och status så det är lite skuldfällan-varning på paret.
Besöket hos Koenigsegg var väl rätt bra content. Sådant är kul för folk att se som inte kan kliva in på fabriken själva eller provåka bilarna, träffa intressanta personer etc. Jag blev inspirerad och kollade ett gäng videor om Koenigsegg trots att jag egentligen inte är en "bilperson". Och om man ser på de större bilkanalerna så kan de ju mycket och ställer relevanta frågor och så. De har kärlek till bilarna i sig - inte bara "jag vill äga den och den" och hur mycket pengar de är värda.
Senast redigerad av TigerKid2 2022-11-05 kl. 09:17.
Citera
2022-11-05, 16:53
Medlem
STORDRAGGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Som han tigger
Det va han som förstörde bilen inte hans följare
Som sagt lågt gjort
Han hjälper David, det kallar inte jag tiggeri.
Allt annat än lågt. Tvärt om ditt jävla gnällarsel.
Citera
2022-11-05, 16:57
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Han hjälper David, det kallar inte jag tiggeri.
Allt annat än lågt. Tvärt om ditt jävla gnällarsel.
Vem hade sönder bilen? hade han haft lite vett så hade han betalat själv den summan som föraren hade sagt. Inte bett sina följare att skicka pengar till David för att han själv har haft sönder bilen. Inte så att det va David som hade sönder den utan Marcus
Citera
2022-11-05, 18:13
Medlem
STORDRAGGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Vem hade sönder bilen? hade han haft lite vett så hade han betalat själv den summan som föraren hade sagt. Inte bett sina följare att skicka pengar till David för att han själv har haft sönder bilen. Inte så att det va David som hade sönder den utan Marcus
Om du kollat på videon så vet du vem som satt i bilen.
Men den hade lika gärna kunnat gå sönder både före och efter.
Tycket det är riktigt snyggt av Marcus att vilja hjälpa till och David är tacksam för alla pengar som kommit in.
Din avundsjuka likt många andra här i tråden lyser igenom🤣
Citera
2022-11-05, 19:17
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Om du kollat på videon så vet du vem som satt i bilen.
Men den hade lika gärna kunnat gå sönder både före och efter.
Tycket det är riktigt snyggt av Marcus att vilja hjälpa till och David är tacksam för alla pengar som kommit in.
Din avundsjuka likt många andra här i tråden lyser igenom🤣
Ja marcus satt i bilen som han hade sönder
Du är väl säkert en parasit själv som inte kan betala för dig om du har sönder nått.
Vart i mitt inlägg skulle jag va avundsjuk? för att jag tycker det är lågt att be sina följare att hjälpa till med att betala bilen? du måste va riktigt blåst om du får det till avundsjuk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in