Citat:
Ursprungligen postat av
Oldlord
Ööh jahaaaa utveckla gärna. Jag ser aldrig henne som rolig, utan mer självupptagen, och rätt så stel.
Den här tråden fick mig att kolla på ett par videor men inte sjutton är hon rolig. Hon bara går runt i tofs och hoodie och drömmer om att leva lyxliv, för då tror hon att hon blir någonting.
De verkar rätt lika på det viset - eparaggare som vill leka rika. Hålla på och kolla på bilar de egentligen inte har råd med och köpa överprisade T-shirts från Dior. Tomma, ytliga och barnsliga verkar de.
Han skulle nog kunna bygga upp en kanal kring bilintresse men han borde kanske lära sig lite mer så han kan säga något mer än "fan vad coolt" och "den här är värd sjukt mycket pengar". Allt de tänker på är pengar och status så det är lite skuldfällan-varning på paret.
Besöket hos Koenigsegg var väl rätt bra content. Sådant är kul för folk att se som inte kan kliva in på fabriken själva eller provåka bilarna, träffa intressanta personer etc. Jag blev inspirerad och kollade ett gäng videor om Koenigsegg trots att jag egentligen inte är en "bilperson". Och om man ser på de större bilkanalerna så kan de ju mycket och ställer relevanta frågor och så. De har kärlek till bilarna i sig - inte bara "jag vill äga den och den" och hur mycket pengar de är värda.