2024-01-17, 22:06
Medlem
Ä håller med vad du skriver!!
Är så förbannat trött på hur hon är! Äter godis 7 dagar i veckan borstar säkert inter ens sina tänder! Nä fan Emile bumbi Bergqvist nu får du fan sluta. Hoppas att du blir inlåst på något hem så dom kan lära dig koka gröt och borsta tänderna!
Tänker ofta på att du aldrig tvättar händerna utan drar det genom ditt feta hår!!! Till och med Chrille tyckte att det var äckligt att ta i ditt hår när han skulle klippa dig!!!!
Fatta någon gång att du är en hemsk människa!!!!!
2024-01-17, 22:19
Medlem
Luzzjes avatar
Nu kan hon inte gå live på youtube för att hon har så ont i munnen.... Stackars liten.

Emelie, sluta fejkgråt och gå live NU. Jag har ett å annat att säga till dig, din fegis.
2024-01-17, 22:32
Medlem
RyggradslosIndivids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Nu kan hon inte gå live på youtube för att hon har så ont i munnen.... Stackars liten.

Emelie, sluta fejkgråt och gå live NU. Jag har ett å annat att säga till dig, din fegis.

Hon försöker vänta ut oss tills hon tror att vi sover innan hon går live, så uträknat varför hon sitter på nätterna och har dom största tiggarsessionerna då, hon räknar kallt med att de som är vakna om nätterna kommer sponsra hennes maniska livsstil….
2024-01-17, 22:35
Medlem
ElDivinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RyggradslosIndivid
Hon försöker vänta ut oss tills hon tror att vi sover innan hon går live, så uträknat varför hon sitter på nätterna och har dom största tiggarsessionerna då, hon räknar kallt med att de som är vakna om nätterna kommer sponsra hennes maniska livsstil….

Tydligen vill hon ha 84.000 kr för hennes tänder och 'gråter' på instastory. Skulle inte förvåna mig detta skall gå till någon betalningskrav hon fått från FK eller SV.
Eller så skall hon spela bort det haha Hon är så genomskådlig
2024-01-17, 22:40
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Citat:
Precis, det är sånna lögner dag ut och dag in… Med tanke på hennes diagnoser är hon garanterat berättigad till F-tandvård dessutom men åter igen så är det inte intressant för pengarna hon försöker få in är öronmärkt till spel, vi är inte dumma… Det tragiska är ju att det finns människor som känner för henne när hon sitter och bölar på internet, usch…

Lite nyfiken f-tandvård?

Vilka diagnoser behöver jag skaffa?
2024-01-17, 22:47
Medlem
Citat:
Nu ska skatan ha en ”insamling” på youtube, hon måste ju gå till tandläkaren och det kommer kosta henne 84 000:- och hon och hennes förvaltare har det tufft just nu och går inte runt så hon vill ha en insamling till hennes telefonnummer via swish. Nenne har ju minsann haft en insamling och det har ALDRIG dåren haft så folk borde ju hjälpa henne…

Den dumme fan som swishar henne kan jag meddela att det kommer gå oavkortat till spel… Slutar aldrig förvånas av detta vandrande psykfall

Hyenan tiggde vid ett annat tillfälle till mat, en idiot swishade.
Naturligtvis köpte hyenan inte någon mat, utan spelade i stället för pengarna.
Tjejen som swishat blev upprörd och frågade varför Bumbi i köpte mat för pengarna som hon fått.
Då svarar det där vidriga aset att hon gör vad hon vill med sina pengar, det finns inga ord att.beskriva hur en människa kan vara så äckligt vidrig.

Det positiva med den saken är att andra som såg allt det där, till slut fattade vilket as Bumbi är
2024-01-17, 22:49
Medlem
ElDivinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Tjejen som swishat blev upprörd och frågade varför Bumbi i köpte mat för pengarna som hon fått.
Då svarar det där vidriga aset att hon gör vad hon vill med sina pengar, det finns inga ord att.beskriva hur en människa kan vara så äckligt vidrig.

Det positiva med den saken är att andra som såg allt det där, till slut fattade vilket as Bumbi är

Var detta nyligen?

Alla måste väl veta vid detta stadie att Dumbi alltid gör så när hon får en Swish?
Alltså folk som swishar blodigeln måste vara naiva.
2024-01-17, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheAlmightyFarfar
Lite nyfiken f-tandvård?

Haha det är rätt individuellt, prata med din läkare☺️ Bifogar en mindre text så kan du läsa vidare på nätet om det låter intressant.

Tandvårdsstöd med intyg om F-tandvård

Patienter som har en långvarig sjukdom och grav till fullständig funktionsnedsättning som följd av denna kan ha rätt till F-tandvård. Patienterna har som följd av funktionsnedsättningen stora svårigheter att ta hand om sin munhygien eller medverka till tandbehandling.
2024-01-17, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967

Jag beskådade också precis allt du just skrev, hon har bara sig själv i tankarna så även om hon går ut och säger att hon ska göra en sak för pengarna så gör hon en helt annan sak, får då är ju pengarna hennes? I mina öron är det bedrägeri!
2024-01-17, 22:53
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAlmightyFarfar
Lite nyfiken f-tandvård?

Har hon LSS beslut så kan man få Gröna Kortet. Men det är väldigt hårda regler & Kriterier.
Då kostar det 200 kr oavsett vad man gör hos Tandläkaren.
2024-01-17, 23:03
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Citat:
Haha det är rätt individuellt, prata med din läkare☺️ Bifogar en mindre text så kan du läsa vidare på nätet om det låter intressant.

Tandvårdsstöd med intyg om F-tandvård

Patienter som har en långvarig sjukdom och grav till fullständig funktionsnedsättning som följd av denna kan ha rätt till F-tandvård. Patienterna har som följd av funktionsnedsättningen stora svårigheter att ta hand om sin munhygien eller medverka till tandbehandling.

Hoppsan nä tror jag får svårt att få till ett funktionshinder. Så jävla efter är hon väl inte i nyktert tillstånd att hon får gratis tandvård sjukt samhälle
2024-01-17, 23:14
Medlem
Hon sitter utanför biblioteket om nätterna tror hon surfar på deras Wi-Fi

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in