2024-01-17, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qalowlow
Vad är det egentligen dem bankar ut skiten med?
Det kan omöjligt vara Henna då det bolmar svart, eller?

Hört lite olika saker som det blandas ut med om det stämmer kan jag ej svara på.

Terpentiner smaksätts det med, blanda det med dåligt hash och det kommer smaka samt lukta helt okej, blir väldigt porös.
Stämplar med lemom är högrisk då den smaken är lättast att få till.
Även hört att det blandas med matolja och någon sorts blomma man ska pressa ut som blir olja med.
Cbd hash som blandas med spice (hhc).
Citera
2024-01-17, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NonStopXXX
Någon mer som stött på haschet som luktar väldigt sött? Luktar nästan som halvt rutten frukt typ eller något i den stilen. Väldigt skumt. Den slår annars väldigt bra och luktar hasch när det brinner. Men doften av själva kakan är något jag aldrig stött på innan.

Har stött på den sorts hash men skulle aldrig röka det, då lukten år så långt ifrån hash man kan komma.
Citera
2024-01-17, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shoozz
Hört lite olika saker som det blandas ut med om det stämmer kan jag ej svara på.

Terpentiner smaksätts det med, blanda det med dåligt hash och det kommer smaka samt lukta helt okej, blir väldigt porös.
Stämplar med lemom är högrisk då den smaken är lättast att få till.
Även hört att det blandas med matolja och någon sorts blomma man ska pressa ut som blir olja med.
Cbd hash som blandas med spice (hhc).
Cirkulerar en Lemon haze hasch just nu, vet du/ngn nåt om den?
Citera
2024-01-17, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av telepati
Någon som testat Orange Turbo? Marknadsförs som bättre än alla andra stämplar som är i omlopp (Stockholm) just nu. Ser också trevlig ut på video.

Dyr dock, 25g går för 2.5k. Är den värd det?

Vart såg du det? Låter som scam/blåsning tycker jag. Vet en säljare här i Sverige som har Orange turbo just nu men det är betydligt dyrare än så för 25g

Och för att svara på din första fråga. Ja är otroligt fin kvalite
Citera
2024-01-17, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skurresnurre

Har testat den, bättre å vänta på något annat då den känns lite lurig. Åtminstone den jag puffat.

Jack herer cup som jag skrev om innan var fin, schysst smak schysst effekt. Helt klart något att bunkra upp på om ni får tag på den.
Citera
2024-01-17, 16:13
Medlem
Citat:
Har testat den, bättre å vänta på något annat då den känns lite lurig. Åtminstone den jag puffat.

Jack herer cup som jag skrev om innan var fin, schysst smak schysst effekt. Helt klart något att bunkra upp på om ni får tag på den.

Tack!! Är dom upp/ner/hybrid?
Lurig på vilket sätt förresten?

Edit: den här tråden går verkligen i vågor. Kan va dött 2 månader sen jävlar i de flera inlägg i timmen 😅 älskar när den är igång
Senast redigerad av skurresnurre 2024-01-17 kl. 16:17.
Citera
2024-01-17, 16:17
Medlem
Citat:
Tack!! Är den upp/ner/hybrid?
Lurig på vilket sätt förresten?

Ruset är kortvarigt, krävdes en rätt stabil mängd för bra effekt, jag upplevde det som neråt men samtidigt lite upp. En hybrid om du frågar mig helt enkelt.
Halv mjuk när den är i kakan men när det bröts av en bit blev den nästintill stenhård, detta gjordes inomhus så ej på grund av kyla, därav lite lurig.

Edit: smaken rejält keff, som apelsin som legat för länge i fruktskålen. Gav huvudvärk
Citera
2024-01-17, 16:39
Medlem
Citat:
Ruset är kortvarigt, krävdes en rätt stabil mängd för bra effekt, jag upplevde det som neråt men samtidigt lite upp. En hybrid om du frågar mig helt enkelt.
Halv mjuk när den är i kakan men när det bröts av en bit blev den nästintill stenhård, detta gjordes inomhus så ej på grund av kyla, därav lite lurig.

Edit: smaken rejält keff, som apelsin som legat för länge i fruktskålen. Gav huvudvärk
Grymt, tack. Fick mig att skippa köpet. Brukar vilja testa sj ändå men när man hör samma ovanliga grejer (smaken) från flera oberoende, ja nä då får de va. Stötte också på dedär häromdagen med mjuk sen fett hård i småbitarna när man smular, kändes som o försöka smula ner små stenar för fan haha fick ont i fingrarna ju. Och huvudvärk av röka hade jag problem med bara förra månaden, så nej tack! Sabbar allt. Var Jack Herern upp el ner? Bugar o bockar maestro
Edit: svarar här för mindre spam🤭: haha perfektttt tack brosh håller utkik efter Herern 😎
Senast redigerad av skurresnurre 2024-01-17 kl. 17:27.
Citera
2024-01-17, 16:51
Medlem
Citat:
Grymt, tack. Fick mig att skippa köpet. Brukar vilja testa sj ändå men när man hör samma ovanliga grejer (smaken) från flera oberoende, ja nä då får de va. Stötte också på dedär häromdagen med mjuk sen fett hård i småbitarna när man smular, kändes som o försöka smula ner små stenar för fan haha fick ont i fingrarna ju. Och huvudvärk av röka hade jag problem med bara förra månaden, så nej tack! Sabbar allt. Var Jack Herern upp el ner? Bugar o bockar maestro

Neråt, låg helt utslagen i sängen efter en 0.5a haha. Verkligen TOTALT sänkt.
Citera
2024-01-17, 19:35
Medlem
ZenoElias avatar
Citat:

Lemon mousse står det på flertalet i mina trakter.
Citera
2024-01-17, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZenoElia
Lemon mousse står det på flertalet i mina trakter.
Hmm tycker dom borde nämnt det isf, haze är så jäkla vanligt - mousse låter finare. Det är nog två olika
Citat:
Neråt, låg helt utslagen i sängen efter en 0.5a haha. Verkligen TOTALT sänkt.
🤤
Citera
2024-01-17, 21:29
Medlem
jewclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NonStopXXX
Nej den är kola färgad
Låter som bra zutt om du frågar mig. Riktig sötsliskig doft, brun till färgen, mycket cola-inslag. Svårt att egentligen likna vid något Mjuk mdma kanske? Vad smakar den? Len i halsen?
Det är ju ganska finsilat idag dessutom, inte direkt gnuggat för hand uppe i bergen alla gånger. Tänkte på när du nämner att du rökt bra braj i afrika.

Hur mycket betalar du för rökat du nämner och hur är bängan?
Senast redigerad av jewclaw 2024-01-17 kl. 21:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in