2024-01-16, 17:30
Avslutad
Återigen, stämmer det Chrippa sagt till Anjo så förtjänar hon allt ont i världen. Fysiskt och psykiskt.

Vill inte kasta någon skugga över Chrippa eller män överlag som råkar ut för våld i relation, men jag förstår verkligen inte hur sånt här kan hända.
Jag hade ALDRIG accepterat att ett luder behandlar mig illa. När gränsen är nådd är den nådd.
Och hade en tjej gått så långt att hon lagt sin hand på mig hade jag klart och tydligt förklarat att det där var första och sista gången hon kommer undan med att röra mig utan konsekvenser, och menat det.
Citera
2024-01-16, 17:30
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Att han var problemet. Att det var hans fel eftersom han börjat skriva med Julia igen.
Tror du han kommer överge lilla C?
Han kan ju inte ha en relation med lilla C utan att ha kontakt med Julia
Citera
2024-01-16, 17:31
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie
Återigen, stämmer det Chrippa sagt till Anjo så förtjänar hon allt ont i världen. Fysiskt och psykiskt.

Vill inte kasta någon skugga över Chrippa eller män överlag som råkar ut för våld i relation, men jag förstår verkligen inte hur sånt här kan hända.
Jag hade ALDRIG accepterat att ett luder behandlar mig illa. När gränsen är nådd är den nådd.
Och hade en tjej gått så långt att hon lagt sin hand på mig hade jag klart och tydligt förklarat att det där var första och sista gången hon kommer undan med att röra mig utan konsekvenser, och menat det.

Hon har något på honom. En man skulle aldrig gå tillbaka till någon som slagit ens barn.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Ska bli intressant att se vad herr kräfta har att säga om hela den här shit showen.

Han förtjänar ingen som helst uppmärksamhet. Hoppas att hans fans överger honom, hans närstående bryter med honom och att han aldrig mer får lov att träffa Chloé förrän hon är myndig.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag fattar inte hur man kan göra slut med mamman till sitt barn för man vill knulla en ung fjortis
Hade också hellre kört på kärnfamiljen
Citera
2024-01-16, 17:32
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie

Eftersom förtala gänget är kända för att ljuga så tar jag allt dem säger som rykten.
Dem har inte bevisat sina påståenden en enda gång
Ska bli jätte intressant med Chrippas video ikväll
Citera
2024-01-16, 17:33
Medlem
poppa popcorn nu. snart smäller de
Citera
2024-01-16, 17:33
Medlem
Necropoliss avatar
Måste ju vara smidigt o få tillbaka youtube etc nu 😂 sikken sopa.
Gäller nog för hans framtid att han kommer ut med en bra förklaring😂
Citera
2024-01-16, 17:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Najix
Hade också hellre kört på kärnfamiljen
Totalt helt ointressant vad du hade "kört" med.
Skaffa dig själv en tjej och skaffa barn med henne, och försöka att behålla henne, så ska du se att det inte är så lätt som du försöker få det till.
Det är mycket som händer i en relation när barn kommer in i bilden.
Citera
2024-01-16, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Att han var problemet. Att det var hans fel eftersom han börjat skriva med Julia igen.

Väldigt märklig tvist på det här. Chippa har alltså stuckit på semester med Linnea, samtidigt som han innan det berättat hur vidrig Linnea va i deras förhållande, så Anjo kunde gå ut med en video och beätta Chippas version av allt.

Får inte ihop det logiskt men man får kanske ha ett väldigt udda tankesätt för att förstå logiken.
Citera
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necropolis
Måste ju vara smidigt o få tillbaka youtube etc nu 😂 sikken sopa.
Gäller nog för hans framtid att han kommer ut med en bra förklaring😂
Vilken förklaring skulle vara bra för att ursäkta detta kaos
Citera
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Allt som hänt senaste dygnet är fejk

Fan snackar du om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera