Citat:
La Chrippa upp delar av brevet där det står att han blivit misshandlad? det måste jag ha missatChrippa har ju både lagt upp bilder på delar av breven på sin Instagram samt erkänt i inspelat telefonsamtal att han skrivit dem.
Ni får tro och tycka vad ni vill men att han helt plötsligt skulle prata en massa sanning nu under flykt till Spanien med sin psykopatiska "flickvän" när hela hans bekantskapskrets och en massa följare pressar honom känns inte som en korrekt analys. Då tror jag betydligt mer på det han sagt till sina vänner i lugn och ro samt hans handskrivna brev som styrker det som sagts. Exempelvis skriver han om sparken i bilen i Gävle som Julias syster styrkte långt innan brevet släpptes.
Nu har ju L släppt anklagelserna mot honom. Kan det ha varit en del av dealen? Hon släpper anklagelserna, ger honom tillbaka Youtube-kanalen och undviker att släppa all skit hon har på honom om han drar till Barcelona med henne, rentvår hennes namn och gifter sig.
Ni får tro och tycka vad ni vill men att han helt plötsligt skulle prata en massa sanning nu under flykt till Spanien med sin psykopatiska "flickvän" när hela hans bekantskapskrets och en massa följare pressar honom känns inte som en korrekt analys. Då tror jag betydligt mer på det han sagt till sina vänner i lugn och ro samt hans handskrivna brev som styrker det som sagts. Exempelvis skriver han om sparken i bilen i Gävle som Julias syster styrkte långt innan brevet släpptes.
Nu har ju L släppt anklagelserna mot honom. Kan det ha varit en del av dealen? Hon släpper anklagelserna, ger honom tillbaka Youtube-kanalen och undviker att släppa all skit hon har på honom om han drar till Barcelona med henne, rentvår hennes namn och gifter sig.
Han har erkänt att han skrivit brev, men inte specifikt vilka brev, så han kan förneka att han skrivit dem sidorna om misshandel om han vill.
Jag tror ingen pratar sanning i denna soppa. Chrippas och Linneas flykt är förvirrande. Anjo är beredd att göra allt för pengar, förfalska papper och konversationer är inga problem. Julia är beredd att göra allt för att smutskasta Linnea och försöka tvinga Chrippa att komma tillbaka till henne, så hon kan också förfalska papper och konversationer.
Man ska inte tro på någon sida i denna soppa, alla har en egen agenda, alla har en historia att dem är beredda att göra vad som helst för att få som dem vill, och att ljuga är inget nytt för dem.