2024-01-16, 17:35
Medlem
pukkas avatar
Lagomt stelt att se en video där dessa två kommer sitta i samma säng och prata. Hur allt kommer vinklas till att Linnea är oskyldig.
Citera
2024-01-16, 17:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av adinik
poppa popcorn nu. snart smäller de

Berätta gärna sen om Linnea är med, annars skiter jag i det
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Videon ikväll på bröderna berg kommer bestå av att han tar på sig allt.

Troligtvis, han är ju sönder manipulerad.
Citera
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Berätta gärna sen om Linnea är med, annars skiter jag i det

Hon kommer vara med. Han har lagt upp bild på videon när det håller på att sparas på datorn.
Citera
2024-01-16, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Lagomt stelt att se en video där dessa två kommer sitta i samma säng och prata. Hur allt kommer vinklas till att Linnea är oskyldig.

"Ett bråk som gick överstyr där vi båda är skyldiga"
Citera
2024-01-16, 17:38
Medlem
Merrybums avatar
Chrippa lade upp något på Instagram om att mediadrevet han är utsatt för. Jag tycker att han uppnått den nivån av dumhet som gör att han borde få ett drev av den nivån att drevet hittills verkar som en fis i universum.

Det blir spännande att få en förklaring till hela hans beteende ikväll på Bröderna Bergs kanal. Min gissning är att förklaringen inte kommer att hålla någonstans.
Citera
2024-01-16, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Inte ovanligt att offret går tillbaka till förövaren.

Dom är båda offer för varandra. Jävla dynamik som kommer krascha hårt.
Citera
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Chrippa lade upp något på Instagram om att mediadrevet han är utsatt för. Jag tycker att han uppnått den nivån av dumhet som gör att han borde få ett drev av den nivån att drevet hittills verkar som en fis i universum.

Det blir spännande att få en förklaring till hela hans beteende ikväll på Bröderna Bergs kanal. Min gissning är att förklaringen inte kommer att hålla någonstans.

Förklaringen kommer vara ett manus skrivet av Linnea.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Orkar någon sammanfatta chipstuttens video om dagens video om Chrippa så är jag evigt tacksam. Jag vill gärna veta men orkar inte kolla på tutten mer än några sekunder åt gången.
Samma här. Vill inte ge dem en enda view. Allt detta är troligtvis ett stort jävla påhitt för att få views. Men det funkar. De flesta här inne tittar på varenda story.... Chrippa har totalt trollat er.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Troligtvis, han är ju sönder manipulerad.

Är han verkligen det?
Citera
2024-01-16, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Najix
Hade också hellre kört på kärnfamiljen

Han kör en sån exit som många andra gör. Linnea är säkert gravid och med henne så kan han bo utomlands.
Citera
2024-01-16, 17:40
Medlem
Var problemet att leva med Julia och avkomman att Skabbe fortfarande vägrade att köpa en säng till dottern...? Ville Julia inte längre flytta runt, ville hon kanske bli bofast istället för att försätta deras tidigare tattarliv?

"Man har inget behov av en säng". Sen får ungen flytta till Anjos soffa!

Kan inte heller begripa mig på Klanen Bergs kvinnoideal. Jonna, Julia och Linnea är verkligen långtifrån attraktiva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in