2024-01-15, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalbin
Precis dem skriver som kråkor 😂

Hela din kanal handlar om att du är sjuk och att du blir svårt sjuk när det passar dig.

Det är ett modusoperandi för svårt sjuka personer.
Citera
2024-01-15, 22:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Vaddå svårt att komma vinnande ur det här, Dalbin äger ju ut Anjo asmycket, och Anjo vet det. Allt är inte följare, det är mycket mer värdefult att det man säger stämmer med verkligheten.
Anjo har skjutit sig själv i foten ikväll

Spelar ingen roll hur mycket Dalbin kör över Anjo, det är fortfarande typ 4300 prenumeranter mot 156k. Det är en omöjlig match att vinna.
Citera
2024-01-15, 22:20
Medlem
Dalbins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Beklagar ❤️

Det är därför jag tar så allvarligt på när barn far illa. Min son dog och jag avgudade honom. Sen finns det folk som får behålla sina barn men gör dem illa och det gör mig illa berörd 😕
Citera
2024-01-15, 22:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Spelar ingen roll hur mycket Dalbin kör över Anjo, det är fortfarande typ 4300 prenumeranter mot 156k. Det är en omöjlig match att vinna.

Tiotusentals av Anjos följare fins inte ens och stöttar man en sån som han så kommer det slå tillbaka längre fram i livet. Anjo kommer aldrig inse när han har fel, och om någon rättar honom blir han galen. Dem som följer honom kommer inse det, kanske inte i dag, kanske inte i morgon, men dem kommer inse det
Citera
2024-01-15, 22:21
Medlem
LimeTimes avatar
Kollar på Anjos video och blir exakt lika irriterad som vanligt, han fortsätter vara totalt verklighetsfrånvänd och saknar all form av självinsikt. Han inleder med att han minsann inte var först med att prata om Chrippa-fallet, han släppte till och med sin första video mitt i natten då det är som sämst visningar vilket bevisar att han inte var ute efter klick. Vilket skitsnack! Han försöker verkligen undfly all form av ansvar, visa att han är en hederlig man som inte är ute efter clout. Han vill inte sprida rykten som alla andra gör. Kräks på hans självgodhet!
Citera
2024-01-15, 22:22
Medlem
Citat:
Jag har mött värre motgångar än detta. Mitt barn dog för två år sedan och fått genomgå massor av skit. Så denna sak är bara en droppe i rymden 😊

Beklagar sorgen!

Han vill bara att du ska bemöta han så att han kan göra det han är bäst på, ge sig på andra.
Skulle inte ödsla energi på att ge han det nöjet, fortsätt med dina videos så kan han sitta och grina och gaffla på sitt håll.
Citera
2024-01-15, 22:22
Medlem
Kickassfarsans avatar
Har kollat lite nu och Anjos försvar är verkligen helt värdelöst, påminner om Rask, han upprepar vad Dalbin säger sen uttrycker han typ alltså hör ni själva hur det här låter? Behöver jag ens säga något? 🤷‍♂️ *Himlar med ögonen*.

Man förstår varför Anjo hänger ut barn och svagbegåvade, direkt han går i clinch mot en vuxen människa så är han chanslös, riktigt pinsamt att se.

När Anjos barnföljare växt upp dör hans "karriär", samma sak hände Pontus Rasmusson och kommer hända honom också.

Han tror på fullaste allvar att hans videos är anledningen till att Chrippa blev släppt från häktet, alltså vaaaaa 🤣🤣🤣
Senast redigerad av Kickassfarsan 2024-01-15 kl. 22:27.
Citera
2024-01-15, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig

Men det är ju ingen tävling som har startats. Det är bara en tramsig Anjo som inte förstått innehållet i videos och tar det därför personligt av någon anledning och måste hacka på andra.
Citera
2024-01-15, 22:27
Medlem
GreenBatterys avatar
Anjo klarar sig för ”förtal är en av de löjligaste lagarna som finns”. Är han svagbegåvad?
Citera
2024-01-15, 22:28
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Anjo klarar sig för ”förtal är en av de löjligaste lagarna som finns”. Är han svagbegåvad?
Skulle gissa att han får mellan 65-80 iq poäng en bra dag.

Tror ni han kommer göra en förlåtvideo dagen Chrippa blir dömd eller kommer chipstutten låtsas som ingenting?
Senast redigerad av Kickassfarsan 2024-01-15 kl. 22:31.
Citera
2024-01-15, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Beklagar sorgen!

Han vill bara att du ska bemöta han så att han kan göra det han är bäst på, ge sig på andra.
Skulle inte ödsla energi på att ge han det nöjet, fortsätt med dina videos så kan han sitta och grina och gaffla på sitt håll.
Jag håller helt och hållet med, ge inte Anjo det nöjet.

Anjo vill trigga igång något och rida på det.

Chrippaserien är slut för en stund, och clueedrevet blev avbrutet med allt som blev om Chrippa.

Nu har han hittat dig Dalbin.
Gå inte på det och ventilera dig om honom här ist.
Citera
2024-01-15, 22:34
Medlem
Citat:
Det är därför jag tar så allvarligt på när barn far illa. Min son dog och jag avgudade honom. Sen finns det folk som får behålla sina barn men gör dem illa och det gör mig illa berörd 😕
Ingen ska behöva överleva sina barn. Du har blivit drabbat av det värsta och det är fantastiskt hur du orkar. ❤️

Jag har också väldigt svårt att se när folk behandlar sina barn illa.

Det är nog det som engagerar mig mest i den här tråden, det är lilla Chloe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in