2024-01-15, 21:35
Medlem
Dalbins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
En fundering, hur känns det att som en liten kreatör få en sådan video om dig? Är det stressande? Är man glad för exponeringen? Eller hur känner du kring det hela?

Jag skiter i vilket, läs mitt kommentarsfält det är överröst av hat 😂 det är bara chilla bort dem. För många av dem kan inte ens stava 😂
Citera
2024-01-15, 21:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dalbin
Jag skiter i vilket, läs mitt kommentarsfält det är överröst av hat 😂 det är bara chilla bort dem. För många av dem kan inte ens stava 😂

Kommer du lägga upp någon svarsvideo till Anjo?
Citera
2024-01-15, 21:44
Avslutad
Citat:

Det skulle vara kul men då blir det verkligen en shitshow. Dalbins videos handlade väl inte i första hand om Anjo utan om hans inkompetens och handlingar
Citera
2024-01-15, 21:49
Medlem
Dalbins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det skulle vara kul men då blir det verkligen en shitshow. Dalbins videos handlade väl inte i första hand om Anjo utan om hans inkompetens och handlingar

Precis men Anjo tog åt sig och hans soldater krigar nu till 1000 % låt dem hållas. Har aldrig haft såhär mycket trafik innan 😂
Citera
2024-01-15, 21:52
Avslutad
Citat:
Precis men Anjo tog åt sig och hans soldater krigar nu till 1000 % låt dem hållas. Har aldrig haft såhär mycket trafik innan 😂

Hans olycka leder till något bra i slutänden
Citera
2024-01-15, 21:52
Medlem
Dalbins avatar
Citat:

Det får man ju fila på innan, för nu är det öppen ridå ju 🙃
Citera
2024-01-15, 21:54
Medlem
Dalbins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Hans olycka leder till något bra i slutänden

Ja han gjorde en felbedömning i detta tror jag. För han bevisar bara att han använder sina följare för att hata 😊
Citera
2024-01-15, 21:56
Medlem
Citat:

Hans soldater kan inte stava så det är inte så mycket att bry sig om.
Citera
2024-01-15, 21:56
Medlem
Dalbins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Kör på och fortsätt ditt 💪🏼🙂 ...men var försiktig med när de själva börjar ta kontakt för skulle vara en sorg om du skulle göra en sån kappvändning som vissa andra gjort efter att de blivit kontaktade, sen tror jag ju inte att du skulle göra det men lyfter det ändå nu innan 😅

Jag kommer aldrig ta åt mig av den ligan. Vi lever i en rättsstat med lagar. Men Anjo förstår inte det. Han kanske kan ge sig på bumbi eller joz men i detta fallet så vet han inte steg nummer 2 😊
Citera
2024-01-15, 21:57
Medlem
Dalbins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Hans soldater kan inte stava så det är inte så mycket att bry sig om.

Precis dem skriver som kråkor 😂
Citera
2024-01-15, 21:57
Medlem
Dalbins avatar
Citat:
En fundering, hur känns det att som en liten kreatör få en sådan video om dig? Är det stressande? Är man glad för exponeringen? Eller hur känner du kring det hela?

Jag bryr mig inte så mycket faktiskt 😊
Citera
2024-01-15, 22:02
Medlem
Alltså han är ju galen. En sak som skulle vara intressant är att se statistik över åldern på tittarna på dina videos före och efter hans drev.

Tror inte medelåldern är så hög.

Han försöker komma dig under skinnet, håll i och håll ut. Han försöker sig på någon typ av härskarteknik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in