2024-01-15, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jag håller helt och hållet med, ge inte Anjo det nöjet.

Anjo vill trigga igång något och rida på det.

Chrippaserien är slut för en stund, och clueedrevet blev avbrutet med allt som blev om Chrippa.

Nu har han hittat dig Dalbin.
Gå inte på det och ventilera dig om honom här ist.

Om jag vore Anjo så skulle jag bara ta bort den senaste videon och hålla jävligt låg profil, och inte ge mig in i en enda diskussion med Dalbin.

Vi får väl se hur snabbt det går för Anjo att ordna sitt egna förfall
Det kan gå snabbt om man inte spelar sina kort rätt.
Citera
2024-01-15, 22:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Beklagar sorgen!

Han vill bara att du ska bemöta han så att han kan göra det han är bäst på, ge sig på andra.
Skulle inte ödsla energi på att ge han det nöjet, fortsätt med dina videos så kan han sitta och grina och gaffla på sitt håll.

Fatta hur irriterad Anjo skulle bli om Dalbin inte gjorde en svarsvideo
Citera
2024-01-15, 22:44
Medlem
LimeTimes avatar
När Anjo pratar om förhör och ledande frågor så förstår man verkligen hur korkad han är. Alltså, att han påstår att polisen skulle ställa samma frågor som Julia gjorde visar hur extremt ointelligent han är. Jag kan inte begripa hur han ger sig in i att uttala sig om saker som han har så extremt dålig koll på… För varje video som Anjo släpper så framgår det verkligen att han får mer och mer guds-komplex och hybris samt hur jävla osmart han är. Det räcker med att lyssna i fem minuter på vad han säger så fattar man hur sjuka värderingar han har med noll förankring i verkligheten.
Citera
2024-01-15, 22:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
När Anjo pratar om förhör och ledande frågor så förstår man verkligen hur korkad han är. Alltså, att han påstår att polisen skulle ställa samma frågor som Julia gjorde visar hur extremt ointelligent han är. Jag kan inte begripa hur han ger sig in i att uttala sig om saker som han har så extremt dålig koll på… För varje video som Anjo släpper så framgår det verkligen att han får mer och mer guds-komplex och hybris samt hur jävla osmart han är. Det räcker med att lyssna i fem minuter på vad han säger så fattar man hur sjuka värderingar han har med noll förankring i verkligheten.

Anjo skulle ha nytta av att kolla på Dalbin. Bl.a skulle han lära sig att det inte är polisen som förhör barn
Citera
2024-01-15, 22:55
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Anjo skulle ha nytta av att kolla på Dalbin. Bl.a skulle han lära sig att det inte är polisen som förhör barn

Han är immun mot fakta och hur verkligheten fungerar. Anjo är så fast i sin egen förträfflighet att han inte har förmågan att ta in kunskap.
Citera
2024-01-15, 23:06
Medlem
Citat:
Fatta hur irriterad Anjo skulle bli om Dalbin inte gjorde en svarsvideo

Det kommer han definitivt bli eftersom han inte förstår bättre.
Senast redigerad av VilaVila 2024-01-15 kl. 23:17. Anledning: Korrigering
Citera
2024-01-15, 23:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dalbin
Nej han kommer skylla ifrån sig. Och göra narr av mig och 90% kommer hålla med honom 😊
Viktigt att notera att detta inlägg gjordes INNAN premiären, alltså är det legit
Ingen efterhandskonstruktion, Anjo-Banjo som inte läser här, men konstigt nog refererar hit
Citera
2024-01-15, 23:17
Avslutad
Citat:
Anjo vet verkligen inte hur barnförhör går till.
Har Anjo någonsin satt en fot i en rättssal?
Jag vill höra honom explodera i rätten,
-MEN DU DÅ!
Citera
2024-01-15, 23:33
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
"Slog Linnea pappa? aaa"
"Har pappa slagit Linnea? nää"
Det är också klippt emellan nästan varje fråga så att man kan säga till lilla C "nu ska jag fråga en sak och du ska svara nej, okej?"

Det är ju ledande frågor där ungen bara svarar ja eller nej på frågorna.
I ett riktigt förhör är snarare "hur är det hemma hos mamma? hur är det hemma hos pappa?" och sedan frågar man vidare baserat på det barnet svarar, tex säger hon att allt är bra hos pappa kanske man frågar "vad som är bra hos pappa, vad hon gillar att göra hos pappa", osv. Dem skulle ALDRIG fråga "har Linnea slagit pappa"
Citera
2024-01-15, 23:34
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Anjo vet verkligen inte hur barnförhör går till.
Har Anjo någonsin satt en fot i en rättssal?
Jag vill höra honom explodera i rätten,
-MEN DU DÅ!

Anjo vet ju ALLT. Du anar inte hur många DM från poliser, advokater, experter på barnförhör osv han får varje dag. Han är ju expert på allt och den enda som sitter på sanningen.
Citera
2024-01-15, 23:36
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jag håller helt och hållet med, ge inte Anjo det nöjet.

Anjo vill trigga igång något och rida på det.

Chrippaserien är slut för en stund, och clueedrevet blev avbrutet med allt som blev om Chrippa.

Nu har han hittat dig Dalbin.
Gå inte på det och ventilera dig om honom här ist.
precis, eftersom han inte läser här på flashback
Citera
2024-01-15, 23:37
Medlem
Ingen av hans kommentarer är något att ha, det är barn som sitter där. Deprimerande. P3 Krim borde göra ett inslag om barnkrigarna på nätet. Läskigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in