2024-01-15, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Jag känner lite att de beter sig som fjortisar Chrippa och Julia. Nu är de inte ihop.
Julia vädjar att alla ska sluta lägga sig i deras privatliv. Min tanke blir att då borde de sluta med social media.
Chrille är pinsamt mycket sig själv på Instagram. Det är party party sin är tufft fortfarande.

De är fjortisar.
Citera
2024-01-15, 14:43
Medlem
Anktalares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Ja, innan häktet så ville han ju till Julia osv, sen kommer han ut, åker till Julia o C, dagen efter så är de ett par. Båda bekräftar det.
X antal dagar senare så är de inte ett par.

Om en vecka så är han väl tillsammans med någon ny, sen någon månad in i det förhållandet så skriver han med Julia igen att han saknar henne o hennes familj o bla bla

Han håller på att utvecklas till en sol och vårare helt enkelt.
Citera
2024-01-15, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Ja, innan häktet så ville han ju till Julia osv, sen kommer han ut, åker till Julia o C, dagen efter så är de ett par. Båda bekräftar det.
X antal dagar senare så är de inte ett par.

Om en vecka så är han väl tillsammans med någon ny, sen någon månad in i det förhållandet så skriver han med Julia igen att han saknar henne o hennes familj o bla bla

Nästa drama lurar kring hörnet, det är en never ending cirkus.
Stackars barn som får vara med om allt det här som föräldrarna orsakar.
Citera
2024-01-15, 14:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Anktalare
Han håller på att utvecklas till en sol och vårare helt enkelt.

Kan ingen berätta vad som hände med Linneas ekonomi under förhållandet. Jag tror du är helt rätt
Citera
2024-01-15, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Var är soc?

Okej, jag antar att det nog är det sista de går ut med.
Anmälningarna är väl en sak, men att berätta det öppet (inte minst för Flashback) att de blir granskade av myndigheter pga av bristfällig föräldrarförmåga, får vi nog inte veta något om.

Jag är lite nyfiken på hur sjutton soc kommer hantera detta...med tanke på mängden anmälningar de fick in tidigare (under tiden kaoset pågick om man ska utgå från Chrippas gäng/sidas utspel) men inte ingrep på ett märkbart sätt åtminstone och nu när detta kommit fram att allt hände då och de missat allt? Det lär ju bli en hel del ifrågasättande där, både kring sanningshalten från Chrippa men även ifrågasättande kring deras egna arbete. För det är ju ytterligare en punkt där alla trådar är ihoptrasslade och inga historier riktigt går ihop 🤔
Citera
2024-01-15, 14:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Detta är ju mer än vanligt patetiskt för att vara Skabbe:
https://ibb.co/M2m4vGq

Inte bara att man är 34 år gammal och medvetet står och spänner sina anabolamuskler i gymspegeln, tänk att vara 34 år och besluta att lägga upp det IG, haha...!

Bildtext: "en man som tappat all självrespekt".
"Comeback👌"

Jag undrar om han tänker på Chloe ibland, han kommer se tillbaks på alla förlorade år, men då är det försent.

Jag har verkligen försökt förstå Christofer, slutsatsen blir arv och miljö, kryddat med droger & co
Citera
2024-01-15, 14:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Jag är lite nyfiken på hur sjutton soc kommer hantera detta...med tanke på mängden anmälningar de fick in tidigare (under tiden kaoset pågick om man ska utgå från Chrippas gäng/sidas utspel) men inte ingrep på ett märkbart sätt åtminstone och nu när detta kommit fram att allt hände då och de missat allt? Det lär ju bli en hel del ifrågasättande där, både kring sanningshalten från Chrippa men även ifrågasättande kring deras egna arbete. För det är ju ytterligare en punkt där alla trådar är ihoptrasslade och inga historier riktigt går ihop 🤔
Dom kommer väl anmäla sig själva och sen kommer det vanliga att det ska tjötas om faran #lexyoutube

Är lite tragikomiskt med dessa upprörda pappor spm inte kan förstå kritiken.
Att sätta barnets bästa först.
Citera
2024-01-15, 14:55
Medlem
Något måste ju vara väldigt fel på C nu, varför går han först ut med att de är ett par igen han och Julia, han har hållt på skicka till henne i smyg i flera månader. Sen kommer han dit efter häktet och det håller i någon dag. Han sitter uppe helt själv på nätterna istället för att sova eller ligga och mysa med sin familj. Åker och tränar och massa annat skit. Istället för att fokusera på sin familj. Allting handlar bara om "han" så jävla egoistisk så det finns inte. Jullan var på väg att ordna upp sitt liv igen efter allt sjukt hon gått igenom. Och så ska han komma och förstöra igen. Stackars Chloe alltså hur mycket ska ungen behöva gå igenom. Har sett fall där föräldrar förlorat sina barn för bra mycket mindre än vad som hänt i deras närhet.
Citera
Medlem
Imponerande att lyckas anmäla nån för misshandel, barnmisshandel, barnfridsbrott, grovt dataintrång, och falsk tillvitelse (falsk beskyllning) utan att åklagaren i alla fall för en stund överväger att häkta den anmälda.

Hur misslyckas Skabbe med precis AAAAALLT...?!
Citera
Medlem
[quote=Anktalare|87042333]
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12

Akta dig, nu kommer CCkane efter dig, han hatar kvinnor instinktivt.
Det tror jag ju inte att han gör.
Citera
2024-01-15, 14:56
Medlem
Så dåligt att ge Julia förhoppningar göra henne jätteglad för henne tro att dom ska bli familj igen och sen dumpa henne igen
Citera
2024-01-15, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Så dåligt att ge Julia förhoppningar göra henne jätteglad för henne tro att dom ska bli familj igen och sen dumpa henne igen

Hon hoppades nog på att Skabbe denna gång skulle köpa en säng till avkomman!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in