2024-01-15, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Var är soc?

Okej, jag antar att det nog är det sista de går ut med.
Anmälningarna är väl en sak, men att berätta det öppet (inte minst för Flashback) att de blir granskade av myndigheter pga av bristfällig föräldrarförmåga, får vi nog inte veta något om.

Det var ju C goa polare som outade det för allmänheten.
Ingen visste om brevet från soc förrän han la upp det för allmän beskådning. Härlig polare
Undra hur många likes och fler följare G fick nu efter sin medverkan i drevet på en polares bekostnad...
Citera
2024-01-15, 14:22
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Detta är ju mer än vanligt patetiskt för att vara Skabbe:
https://ibb.co/M2m4vGq

Inte bara att man är 34 år gammal och medvetet står och spänner sina anabolamuskler i gymspegeln, tänk att vara 34 år och besluta att lägga upp det IG, haha...!

Bildtext: "en man som tappat all självrespekt".
34? Ser ju ut som 54
Citera
2024-01-15, 14:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Hon var ju jättesugen på att synas på hans sociala medier igen. Hon gav ett litet "smirk" i intervjun med Anjo. Lite obehagligt var det.

Jag vidhåller att L och J borde vara avslutade kärleksrelationer.

Har hon insett att hon blivit utnyttjad? Slängd på sopberget?
Citera
2024-01-15, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Jag tror iallafall att Chrilleboy är oskyldig, det verkar ju vara något allvarligt fel i huvudet på L.

Ingen har alla hästar hemma
Citera
2024-01-15, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Det var ju C goa polare som outade det för allmänheten.
Ingen visste om brevet från soc förrän han la upp det för allmän beskådning. Härlig polare
Undra hur många likes och fler följare G fick nu efter sin medverkan i drevet på en polares bekostnad...
De hugger varandra om ryggen mest hela tiden, med förevändningen att ’de bryr sig’.
Citera
2024-01-15, 14:26
Medlem
Anktalares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Nej det blir man inte, man blir endast av med kortet om man har grova problem eller att man blir tagen på bar gärning, lite som med alkohol.

Och det är inte heller alltid så att man måste lämna prover för att få tillbaka kortet om man blir tagen på bar gärning.

Du har kanske rätt, men om han testat positivt ii och med allt han varit med om så har.väl en utredning startats och han måste gå och göra pissprov i några månader? Så har det varit för en del vänner som pkt dit förr.
Citera
2024-01-15, 14:26
Medlem
Merrybums avatar
Jag känner lite att de beter sig som fjortisar Chrippa och Julia. Nu är de inte ihop.
Julia vädjar att alla ska sluta lägga sig i deras privatliv. Min tanke blir att då borde de sluta med social media.
Chrille är pinsamt mycket sig själv på Instagram. Det är party party sin är tufft fortfarande.
Citera
2024-01-15, 14:31
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Detta är ju mer än vanligt patetiskt för att vara Skabbe:
https://ibb.co/M2m4vGq

Inte bara att man är 34 år gammal och medvetet står och spänner sina anabolamuskler i gymspegeln, tänk att vara 34 år och besluta att lägga upp det IG, haha...!

Bildtext: "en man som tappat all självrespekt".
Egentligen är det synd om sånadära människor, det räcker liksom inte att träna, frigöra dopamin och må bra, man måste ta samma spännisbilder och lägga upp varje vecka, vi fattar mannen, du gymmar mycket vi vet det, alla vet det.

Instagrampundare måste vara enormt tomma inombords. Alla i hans klick verkar ha samma behöv av att fläka ut sig.

Har själv Ingen sån där bekräftelsekåt osäker jävel i mitt umgänge och skulle troligen aldrig palla umgås med en heller.
Citera
2024-01-15, 14:31
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Jag känner lite att de beter sig som fjortisar Chrippa och Julia. Nu är de inte ihop.
Julia vädjar att alla ska sluta lägga sig i deras privatliv. Min tanke blir att då borde de sluta med social media.
Chrille är pinsamt mycket sig själv på Instagram. Det är party party sin är tufft fortfarande.

Ja, innan häktet så ville han ju till Julia osv, sen kommer han ut, åker till Julia o C, dagen efter så är de ett par. Båda bekräftar det.
X antal dagar senare så är de inte ett par.

Om en vecka så är han väl tillsammans med någon ny, sen någon månad in i det förhållandet så skriver han med Julia igen att han saknar henne o hennes familj o bla bla
Citera
2024-01-15, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Har hon insett att hon blivit utnyttjad? Slängd på sopberget?

J tror jag inte är så oskyldig som man tror. Hon stoltserade i intervjun om att hon minsann inte tyckt om L överhuvudtaget och att bla bla bla om någon jävla fest där hon påstår att L blev ledsen för att C va med J. Hon lät självbelåten när hon blev intervjuad av den här eminenta intervjuaren Anjo.

C ville levla upp men har väl insett att L vs J- är pest eller kolera.
Vilket alternativ är bäst och väger tyngst ( lite små fyndigt )
Ta det närmsta och nästa alternativet för att lappa ihop dålig självkänsla. Det gick ju bra!
Citera
2024-01-15, 14:33
Medlem
Faktum är att det måste vara surt för han, kan inte ljuga om vad som hänt, ev. substanser i kropp etc.
Allt kommer vad det lider att vara publikt i ett FUP, det är fakta, allt annat är inget annat än svammel!
Citera
2024-01-15, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
De hugger varandra om ryggen mest hela tiden, med förevändningen att ’de bryr sig’.

Kul att leva ett liv med falska människor omkring sig som egentligen inte bryr sig om dig, utan gör enbart saker för sin egen vinning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in