2024-01-14, 01:19
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyfikenGul1900
Tror inte någon läkare sagt det till B (får man hoppas). Det jag sett i någon tidigare inspelning av Bumbi, påstod hon att läkaren sagt sådana saker om våldtäkt.
Bumbi lever i sin egen värld fylld av fantasier, vanföreställningar och piller.

Varför skulle en gynekolog nu träffa B för att utreda hennes ryggproblem? Låter lite märkligt tycker jag!
Det är alltså B som själv sagt att läkaren hon träffade ang sina ryggproblem tidigare jobbat som gynekolog.

Helt klart är att B inte är vid sina sinnes fulla bruk. Tyvärr är hon för sjuk för att inse det själv.

Absolut att olika specialiteter kan jobba som stafettläkare till ex. och att det KAN hamna någon med någon annan specialitet på en vårdcentral men nu drar jag allt till sin spets.

Det här har nog Bumbi hittat på sitt huvud, omedvetet eller medvetet. Är det medvetet är det för att hennes bästa idol ska ge henne uppmärksamhet. Är det omedvetet behöver hon läggas in och få tvångsvård.
2024-01-14, 01:37
Medlem
NyfikenGul1900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Absolut att olika specialiteter kan jobba som stafettläkare till ex. och att det KAN hamna någon med någon annan specialitet på en vårdcentral men nu drar jag allt till sin spets.

Det här har nog Bumbi hittat på sitt huvud, omedvetet eller medvetet. Är det medvetet är det för att hennes bästa idol ska ge henne uppmärksamhet. Är det omedvetet behöver hon läggas in och få tvångsvård.

Ok, kan säkert stämma ang stafettläkare. Jag har inte så bra koll. Tack för svar!

Om B söker uppmärksamhet är det nog inte till hennes fördel att sprida skit om J. B lär få ännu fler hatare efter detta utspel!
Men, men, som man bäddar får man ligga.
2024-01-14, 01:39
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyfikenGul1900
Ok, kan säkert stämma ang stafettläkare. Jag har inte så bra koll. Tack för svar!

Om B söker uppmärksamhet är det nog inte till hennes fördel att sprida skit om J. B lär få ännu fler hatare efter detta utspel!
Men, men, som man bäddar får man ligga.

Ja, men det är nog ovanligt att gynekologer gör det. Så antingen är denna doktor ej gynekolog och Bumbi har hittat på det - eller så är han så dålig på sitt jobb så han blivit förvisad till att stafetta runt på olika vårdcentraler. Bryter man mot tystnadsplikten såhär lätt så kanske man är det.
2024-01-14, 02:35
Medlem
😂😂😂😂när filtret försvinner så fy fan va ful hon är😱
2024-01-14, 02:40
Medlem
Snart 40 år och kan inte ens laga våfflor 😂😂😂😂 och i live dessutom 😂😂😂😂😂
2024-01-14, 03:15
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskhaxan
Snart 40 år och kan inte ens laga våfflor 😂😂😂😂 och i live dessutom 😂😂😂😂😂

Visst hörde jag rätt när hon sa att hon skulle steka våfflorna i creme fraiche…??!!!
2024-01-14, 03:39
Medlem
Nu berättade hon ett "skvaller" att hon börjat prata med någon. Säger att personen är genuin och snäll samt att Dum-bi tycker det känns som hon drömmer. Personen bor inte långt ifrån henne.

Garanterat att det är den dära Elin som är hennes nya modd på TT..

Elin om du läser detta... F*cking run!
2024-01-14, 06:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Frågan är fall det ligger någon sanning i att hon ska få röntgas heller. Varför skulle hon få en röntegentid om doktorn konstaterade att det var en inflammation i ryggen?

Men ja, dårhuset bör hon befinna sig på.

För vid långvariga ryggproblem behöver en röntgenbild tas, för att utesluta eventuella skador som man riskerar att felbehandla om man tex skriver ut medicin enbart mot inflammation.
2024-01-14, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
För vid långvariga ryggproblem behöver en röntgenbild tas, för att utesluta eventuella skador som man riskerar att felbehandla om man tex skriver ut medicin enbart mot inflammation.

Men snälla, hon har inga allvarliga skaor. Hon får ont lite hipp som happ o däremellan är det lugnt. Hon har något hon tror ska få henne långtidssjukskriven eler vad dert nu handlar om. Träning hjälper mot de flesta ryggont
2024-01-14, 13:01
Medlem
GunillaRothchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
Men snälla, hon har inga allvarliga skaor. Hon får ont lite hipp som happ o däremellan är det lugnt. Hon har något hon tror ska få henne långtidssjukskriven eler vad dert nu handlar om. Träning hjälper mot de flesta ryggont

Ja slutar hon sitta på den där trästolen och stirra in i mobilen 10+ timmar per dag och istället rör lite på sig så kommer ryggen att tacka henne.

Sen att hon är totalt bränd i huvudet är ju en annan historia, där kan man tala om allvarlig skada.
2024-01-14, 15:37
Medlem
Luzzjes avatar
Var är drottningen idag? Har hon varit live något? Hörde i natt att hon skulle spela bort mer pengar på twitch.. har man redan missat eller?
2024-01-14, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Var är drottningen idag? Har hon varit live något? Hörde i natt att hon skulle spela bort mer pengar på twitch.. har man redan missat eller?
Såg några minuter i natt på den kärlekskranka sväva på små vita moln! Hon sa att hon skriver på insta vart och när hon ska spela! Men hon blockar ju folk till och med i raseri baserat på ett namn som liknar tittare hos Klandervärd osv.
🤣

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in