Citat:
Ursprungligen postat av
Weezl
I hennes senaste TT video säger hon ”han ville inte kommentera det men jag förstod ju väldigt mycket”.
Jag trodde han sagt att han undersökt deras vaginor och sett där hur de blivit våldtagna av Jocke - enligt Bumbi då. Hur ska hon ha det, har läkaren sagt det eller är det bara hennes fantasier?
Tror inte någon läkare sagt det till B (får man hoppas). Det jag sett i någon tidigare inspelning av Bumbi, påstod hon att läkaren sagt sådana saker om våldtäkt.
Bumbi lever i sin egen värld fylld av fantasier, vanföreställningar och piller.
Varför skulle en gynekolog nu träffa B för att utreda hennes ryggproblem? Låter lite märkligt tycker jag!
Det är alltså B som själv sagt att läkaren hon träffade ang sina ryggproblem tidigare jobbat som gynekolog.
Helt klart är att B inte är vid sina sinnes fulla bruk. Tyvärr är hon för sjuk för att inse det själv.