Citat:
Ursprungligen postat av
NyfikenGul1900
Väntar också på uppladdning av bevis. Jag tycker inte om Emelie, men gillar inte att man eventuellt sprider påhitt om henne. Hon är bra duktig på att själv visa vilken person hon är.
Var sänder hon lajv nuförtiden?
Måste hålla med här sprida falska rykten om henne behöver man inte göra, har själv sagt det förr.
För både hon och Chrille vet med sig själva att jag har pratat 100% sanning i denna tråden.
Och den sanningen svider uppenbarligen mer än dom falska ryktena skulle jag tippa på.
Men jag säger inte personen ljuger, tror att pillerpundarn är kapabel till det mesta…kan ju vara så att det blir svårt att visa konversationen utan att röja sin identitet helt enkelt.
Idioten är tillbaka online igen iallafall så den julefriden varade inte så länge, fan skulle inte hon till sina systrar? Hmm jag antar att ”time will tell.” 🤔
Samma maniska svamlande som vanligt om inte snäppet värre i en live på över 7h i sträck!!! kan också vara för hon var helt nypåtänd av den nya leveransen med droger Chrille kom och lämnade henne..
idioterna är som 2 öppna böcker.
Dessa dagar har när hon inte varit online har hon varit avtänd och förbannad, sen kom Chrille med kukkelimuck medicinerna och vipps är hon tillbaka igen.
Dumbi ett tips från coachen, du borde inte lita på en del folk nära dig en del skriver vidare information om dig 👍😂
Kan bli jobbigt nu när jag har fått kontakt med folk som känner dig, och kommer fortsätta få direkt information om dig och dina lögner.
(Inga namn nämnda, jag säger inget så har jag ingenting sagt. 🫡🐽