2023-12-23, 08:32
  #4201
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angelholmsbo1984
Ja chrille köpte ju hennes fitta för 5000 och han skröt som fan till en vän det. Ska ladda upp den konversationen jag fick tag på.

Jag ser gärna den konversationen!
2023-12-23, 10:14
  #4202
Medlem
Luzzjes avatar
Jag sov i natt (sjukt jag vet) när hon var live. Håller på att kolla igenom nu. Hon förklarar maniskt hur hon jobbade 12 timmar med en OF-video - men hon vill alltså ha tillbaka sin sjukersättning för att hon inte kan jobba…? Missar jag något i ekvationen eller är hon så jävla blåst så hon öppet sitter och säger såhär? Fattar hon inte att detta omedelbart kommer åka in till försäkringskassan som bevis att kärringen klarar av att jobba? 12h pass också för den delen!
2023-12-23, 12:04
  #4203
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Jag sov i natt (sjukt jag vet) när hon var live. Håller på att kolla igenom nu. Hon förklarar maniskt hur hon jobbade 12 timmar med en OF-video - men hon vill alltså ha tillbaka sin sjukersättning för att hon inte kan jobba…? Missar jag något i ekvationen eller är hon så jävla blåst så hon öppet sitter och säger såhär? Fattar hon inte att detta omedelbart kommer åka in till försäkringskassan som bevis att kärringen klarar av att jobba? 12h pass också för den delen!

Att gör det är ett bevis att varken fostersystrar eller förvaltare pratat med henne om att FK räknar OF som jobb.
OM de pratat med henne om det, så hade hon säkert sagt att de minsann inte kan säga vad hon kan göra och inte göra.
Folk brukar påstå att Bumbi ligger på en 12 årings nivå, men hur många har träffat på så omogna 12 åringar, de fattar att dölja sina hemligeter för andra och inte skrika ut det på internet
2023-12-23, 12:17
  #4204
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daTkonshens
Liknar för fan en riktigt avdankad gammal transa som precis krupit upp ur ett träsk och råkade få med sig nån halvrutten växt på huvudet
Nu var du elak emot transor, men tänk att vara kvinna och se ut som en transa ? Bumbi tror dock hon är "the shit" i hennes lilla konstiga pundarvärld.
Bumbi och Gräddrumpan är samma kaliber och borde sitta på hem.

Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Jag sov i natt (sjukt jag vet) när hon var live. Håller på att kolla igenom nu. Hon förklarar maniskt hur hon jobbade 12 timmar med en OF-video - men hon vill alltså ha tillbaka sin sjukersättning för att hon inte kan jobba…? Missar jag något i ekvationen eller är hon så jävla blåst så hon öppet sitter och säger såhär? Fattar hon inte att detta omedelbart kommer åka in till försäkringskassan som bevis att kärringen klarar av att jobba? 12h pass också för den delen!

Perfekt, spara det som bevis till FK om så behövs.

Klart hon kan sortera skruvar på dagcenter
Hon har en skuld att betala av till staten då hon torskade för bedrägeri som bör polisanmälas, konstigt hon kom undan med det, trodde FK hade det som praxis att behandla alla lika inför lagen?
__________________
Senast redigerad av DayNite 2023-12-23 kl. 12:22.
2023-12-23, 12:28
  #4205
Medlem
GunillaRothchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Nu var du elak emot transor, men tänk att vara kvinna och se ut som en transa ? Bumbi tror dock hon är "the shit" i hennes lilla konstiga pundarvärld.
Bumbi och Gräddrumpan är samma kaliber och borde sitta på hem.

De har vissa likheter, såsom barnkläder och en uppbruten ytterdörr. Dock kan Gräddis både läsa, skriva och räkna, medan Bumbi är betydligt mer svagbegåvad än Pia.
__________________
Senast redigerad av GunillaRothchild 2023-12-23 kl. 12:31.
2023-12-23, 14:28
  #4206
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Perfekt, spara det som bevis till FK om så behövs.

Klart hon kan sortera skruvar på dagcenter
Hon har en skuld att betala av till staten då hon torskade för bedrägeri som bör polisanmälas, konstigt hon kom undan med det, trodde FK hade det som praxis att behandla alla lika inför lagen?

Dom kanske väntar tills de gått igenom hennes överklagan. Hon hade ju fått till sig att hon skulle få beslut om något från FK i februari, när hon hade pratat med en beslutsfattare. Jag gissar på att hon då kommer få information att hon blivit anmäld för grovt bedrägeri (det handlar ju om så stora pengar) och även hennes skuld plus ränta. Det blir en lyckans dag.

Klarar man av att planera, genomföra och slutföra arbetsuppgifter och dessutom jobba 12 timmars pass klarar man, som du säger, åtminstone av att sortera skruvar på daglig verksamhet. Kärringen ska inte ha ett skit av samhället.
2023-12-23, 16:33
  #4207
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angelholmsbo1984
Ja chrille köpte ju hennes fitta för 5000 och han skröt som fan till en vän det. Ska ladda upp den konversationen jag fick tag på.

Upp med den nu då.

När jag ändå är igång och skriver, Chrille du är så fruktansvärt pinsam och skrattretande som försöker försvara dig och din efterblivna vän, är ni lobotomerade båda två?
2023-12-23, 17:36
  #4208
Medlem
NyfikenGul1900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angelholmsbo1984
Ja chrille köpte ju hennes fitta för 5000 och han skröt som fan till en vän det. Ska ladda upp den konversationen jag fick tag på.

Citat:
Ursprungligen postat av Addish-Vemvet
Upp med den nu då.

När jag ändå är igång och skriver, Chrille du är så fruktansvärt pinsam och skrattretande som försöker försvara dig och din efterblivna vän, är ni lobotomerade båda två?

Väntar också på uppladdning av bevis. Jag tycker inte om Emelie, men gillar inte att man eventuellt sprider påhitt om henne. Hon är bra duktig på att själv visa vilken person hon är.

Var sänder hon lajv nuförtiden?
2023-12-23, 18:02
  #4209
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyfikenGul1900
Väntar också på uppladdning av bevis. Jag tycker inte om Emelie, men gillar inte att man eventuellt sprider påhitt om henne. Hon är bra duktig på att själv visa vilken person hon är.

Var sänder hon lajv nuförtiden?
https://www.youtube.com/results?search_query=bumbiana
2023-12-23, 18:41
  #4210
Medlem
NyfikenGul1900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
https://www.youtube.com/results?search_query=bumbiana

Tack! Kollat på denna tragiska person på de flesta kanaler, men är svårt att hänga med.

Förstår inte vad det är för folk som följer henne på YT. Hur kan hon ha över 1000 följare. Det hon publicerar är ett stort frågetecken för mig. Bara massa videos som visar hur korkad hon är. Ett litet barn hade kunnat göra bättre ifrån sig än vad Emelie gör.
2023-12-23, 19:46
  #4211
Medlem
RyggradslosIndivids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyfikenGul1900
Tack! Kollat på denna tragiska person på de flesta kanaler, men är svårt att hänga med.

Förstår inte vad det är för folk som följer henne på YT. Hur kan hon ha över 1000 följare. Det hon publicerar är ett stort frågetecken för mig. Bara massa videos som visar hur korkad hon är. Ett litet barn hade kunnat göra bättre ifrån sig än vad Emelie gör.

Skulle tippa på att majoriteten är folk som inte vill missa hennes undergång men det finns säkert en handfull dårar som uppskattar att följa en likasinnad
2023-12-23, 21:44
  #4212
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyfikenGul1900
Väntar också på uppladdning av bevis. Jag tycker inte om Emelie, men gillar inte att man eventuellt sprider påhitt om henne. Hon är bra duktig på att själv visa vilken person hon är.

Var sänder hon lajv nuförtiden?

Måste hålla med här sprida falska rykten om henne behöver man inte göra, har själv sagt det förr.

För både hon och Chrille vet med sig själva att jag har pratat 100% sanning i denna tråden.
Och den sanningen svider uppenbarligen mer än dom falska ryktena skulle jag tippa på.

Men jag säger inte personen ljuger, tror att pillerpundarn är kapabel till det mesta…kan ju vara så att det blir svårt att visa konversationen utan att röja sin identitet helt enkelt.

Idioten är tillbaka online igen iallafall så den julefriden varade inte så länge, fan skulle inte hon till sina systrar? Hmm jag antar att ”time will tell.” 🤔

Samma maniska svamlande som vanligt om inte snäppet värre i en live på över 7h i sträck!!! kan också vara för hon var helt nypåtänd av den nya leveransen med droger Chrille kom och lämnade henne..
idioterna är som 2 öppna böcker.

Dessa dagar har när hon inte varit online har hon varit avtänd och förbannad, sen kom Chrille med kukkelimuck medicinerna och vipps är hon tillbaka igen.
Dumbi ett tips från coachen, du borde inte lita på en del folk nära dig en del skriver vidare information om dig 👍😂

Kan bli jobbigt nu när jag har fått kontakt med folk som känner dig, och kommer fortsätta få direkt information om dig och dina lögner.
(Inga namn nämnda, jag säger inget så har jag ingenting sagt. 🫡🐽

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in