2024-01-13, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ver1212
I går satt hon på Tiktok och sa att hennes läkare berättade för henne att Joakim Lundell våldtagit tjejer när han va med i Tylösand, hon sa att läkaren varit gynekolog innan och hade sett alla dessa tjejers ”fiffi”, Bumbi är ta mig fan så jävla blåst, har alla hennes hjärnceller tagit semester 🤦🏼‍♀️
En läkare skulle aldrig berätta sådana här saker, detta måste komma fram till läkaren vad hans patient sprider.
Hoppas det nåt Joakim Lundell också, hon borde få sig en 🥊💥 så kanske hon slutar ljuga om allt och alla.
Är så fruktansvärt trött på denna vidriga människa.

Hur länge ska detta sjuka vidriga avskum få hålla på??
2024-01-13, 13:16
Medlem
godofasgaards avatar
Citat:
I går satt hon på Tiktok och sa att hennes läkare berättade för henne att Joakim Lundell våldtagit tjejer när han va med i Tylösand, hon sa att läkaren varit gynekolog innan och hade sett alla dessa tjejers ”fiffi”, Bumbi är ta mig fan så jävla blåst, har alla hennes hjärnceller tagit semester 🤦🏼‍♀️
En läkare skulle aldrig berätta sådana här saker, detta måste komma fram till läkaren vad hans patient sprider.
Hoppas det nåt Joakim Lundell också, hon borde få sig en 🥊💥 så kanske hon slutar ljuga om allt och alla.
Är så fruktansvärt trött på denna vidriga människa.

Hon har slagit vidrighets rekordet nu 🤮 om hon levt för 50 år sen så hade hon suttit i en madrasserad cell med tvångströja på sig och dreglat fy fan vad hon är vidrig. 🤮
2024-01-13, 13:21
Medlem
Ursprungligen postat av Nationalteatern1
Alla Bode kolla Emelie Bergqvist videos/storrys nu finns bara på hennes privata Instagram Emeliebumbi2, där förklarar Emelie Att hon tycker att INGEN SKALL TA DROGER!

- Att alla vuxna och barn ska vara precis som henne att inte göra sånt.

Emelie säger följande i videon:

- Ta inga droger, drick ingen alkohol, snusa inte och ta inga cigg.

Emelie är helt i mot allt sånt skit!

Gör som Emelie hon är en riktig förebild!!

Håll er borta från droger, som Emelie. Hon är bra!

HUR SKALL MAN FÖRHÅLLA SIG TILL SPEL O DOBBEL DÅÅ - N1
2024-01-13, 13:37
Medlem
Igår halvtjöt hon i storys och bad alla gå in och ifrågasätta mig och skriva till mig. Jag fick 0 meddelanden och blev inte ifrågasatt annat än nåt tragiskt försök av henne själv. Hur känns det dumbi?
2024-01-13, 13:39
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ddevilsmom
Igår halvtjöt hon i storys och bad alla gå in och ifrågasätta mig och skriva till mig. Jag fick 0 meddelanden och blev inte ifrågasatt annat än nåt tragiskt försök av henne själv. Hur känns det dumbi?

Oj oj. Nada.. niente?
2024-01-13, 15:33
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godofasgaard
Hon har slagit vidrighets rekordet nu 🤮 om hon levt för 50 år sen så hade hon suttit i en madrasserad cell med tvångströja på sig och dreglat fy fan vad hon är vidrig. 🤮

Jag hoppas verkligen att Jocke anmäler satmaran. Anjo kanske han hjälpa att förklara hur sjuk hon är om han inte är fullt insatt.
2024-01-13, 15:47
Medlem
GunillaRothchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Jag hoppas verkligen att Jocke anmäler satmaran. Anjo kanske han hjälpa att förklara hur sjuk hon är om han inte är fullt insatt.

Läkaren borde informeras om vilka grova lögner hon sprider om honom med.
2024-01-13, 16:02
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GunillaRothchild
Läkaren borde informeras om vilka grova lögner hon sprider om honom med.

Man kanske ska mejla Vårdcentralen Laxen i Ängelholms verksamhetschef?
2024-01-13, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godofasgaard
Ja att hon får härja fritt i samhället år efter år är fan inte klokt🤬🤮
2024-01-13, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskhaxan
Hur länge ska detta sjuka vidriga avskum få hålla på??
Ja du🤷🏼‍♀️ jag hoppas detta uttalande hon gjorde blir spiken i kistan för hennes livande. Det är skickat till ”rätt” människor, det som är kvar är vilken vårdcentral hon va på så läkaren också blir informerad om vad hans patient säger på live inför 100 tals tittare
2024-01-13, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Detta är det vidrigaste idioten gjort på länge. Hoppas verkligen att någon skickar klipp som har det inspelat till Jocke. Det är fan inte okej.
Det är skickat till någon som känner honom, vi behöver info om vilken vc hon va på, läkaren måste få veta.
2024-01-13, 16:41
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Det är skickat till någon som känner honom, vi behöver info om vilken vc hon va på, läkaren måste få veta.

Vårdcentralen Laxen var hon på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in