2024-01-13, 00:45
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde-M
Så nu skickar hon in ny bild på sitt id kort och får alla sina konton borttagna inom typ en vecka.

Skriv så alla förstår
2024-01-13, 01:05
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devonia
Jag förstår att du känner Emelie väldigt väldigt väl, så jag hoppas du har info och kan svara på detta.
För länge sen, i slutet av förra året, berättade Emelie att nåt stort va på gång som hennes följare skulle få ångra. Det skulle ta ca 3 veckor från det att hon berättade och jag har varit så nervös och orolig så jag har haft svårt att sova sen i början av december. De tre veckorna har gått för länge sen. Jag orkar inte vara så här orolig längre, snälla berätta vad förvaltaren skulle göra. Jag har inte märkt av något, men jag är fortfarande så orolig. När kan jag slappna av igen? Snälla fråga Emelie vad förvaltaren skulle göra och varför inget händer?

Jag med, jag har tappat allt hår, tittar mig över axeln hela tiden… snälla, vad ska hända?!
2024-01-13, 01:59
Medlem
Upptäckte precis denna gamla goding, pillerfisarn!

https://vm.tiktok.com/ZGe61ag9B/
2024-01-13, 03:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalteatern1
Och jo Emelie är verkligen hon är en bra förebild!

Tag gode gud, att de flesta människorna inte är förebilder som Bumbi.

Tänk, ett samhälle med människor som är korkade Dumbo.
Allt hade försvunnet, det hade inte tagit många veckor innan alla människor och djur hade dött.
Psykfallet kan INGENTING, även barn i 10-12 årsåldern kan utföra lättare uppgifter i ett hushåll. T ex gå och handla MAT och laga vanlig husmankost, städa och liknande.
De kan även sköta sin hygien.

Säg något som psykfallet hade kunnat göra för att överleva, om hon var tvungen att göra någon uppgift för att få en inkomst.
2024-01-13, 08:40
Medlem
vichy6s avatar
Blickeliblockad blev jag för att jag försökte hjälpa med hennes avstängda konto
2024-01-13, 09:53
Medlem
I går satt hon på Tiktok och sa att hennes läkare berättade för henne att Joakim Lundell våldtagit tjejer när han va med i Tylösand, hon sa att läkaren varit gynekolog innan och hade sett alla dessa tjejers ”fiffi”, Bumbi är ta mig fan så jävla blåst, har alla hennes hjärnceller tagit semester 🤦🏼‍♀️
En läkare skulle aldrig berätta sådana här saker, detta måste komma fram till läkaren vad hans patient sprider.
Hoppas det nåt Joakim Lundell också, hon borde få sig en 🥊💥 så kanske hon slutar ljuga om allt och alla.
Är så fruktansvärt trött på denna vidriga människa.
2024-01-13, 11:09
Medlem
Någon som kan berätta vad som har hänt med hennes instagram? Riskerar den att försvinna?
Såg hur hon satt och pratade om att den skulle försvinna
Senast redigerad av Hackie 2024-01-13 kl. 11:29.
2024-01-13, 11:39
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ver1212
I går satt hon på Tiktok och sa att hennes läkare berättade för henne att Joakim Lundell våldtagit tjejer när han va med i Tylösand, hon sa att läkaren varit gynekolog innan och hade sett alla dessa tjejers ”fiffi”, Bumbi är ta mig fan så jävla blåst, har alla hennes hjärnceller tagit semester 🤦🏼‍♀️
En läkare skulle aldrig berätta sådana här saker, detta måste komma fram till läkaren vad hans patient sprider.
Hoppas det nåt Joakim Lundell också, hon borde få sig en 🥊💥 så kanske hon slutar ljuga om allt och alla.

Detta är det vidrigaste idioten gjort på länge. Hoppas verkligen att någon skickar klipp som har det inspelat till Jocke. Det är fan inte okej.
2024-01-13, 11:41
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Någon som kan berätta vad som har hänt med hennes instagram? Riskerar den att försvinna?
Såg hur hon satt och pratade om att den skulle försvinna

Det är om hennes ”stora” konto Emelie.bumbi. Hon försökte maniskt alla jävla sätt igår för att få tillbaka det. Jag slutade titta runt 01-tiden.
2024-01-13, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Det är om hennes ”stora” konto Emelie.bumbi. Hon försökte maniskt alla jävla sätt igår för att få tillbaka det. Jag slutade titta runt 01-tiden.

Ah! Fan jag som hoppades på att hennes konto Emeliebumbi2 skulle försvinna med!
2024-01-13, 11:50
Medlem
Hayworthians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Ah! Fan jag som hoppades på att hennes konto Emeliebumbi2 skulle försvinna med!

Det dröjer nog inte länge, med all ummm sexig reklam för hennes OF som hon gör.
2024-01-13, 11:53
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ver1212

Nämnde hon Mensa i sammanhanget?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in