Citat:
Ursprungligen postat av
chrjoh242
Bor han kvar i hålan mellan Lund och Malmö med pojkvännen? Har inte kvar namnet så mina möjligheter att göra egna efterforskningar är begränsade. Mvh
Han har gått under jorden, enda träffen jag får är "ISS Unionenklubb" som har en c/o adress till gäddan, men detta är en postbox.
Citat:
Ursprungligen postat av
139
Exakt.
Naturligtvis får de sina liv förstörda så det ryker om det, men nästan allt sånt sker ju bakom "stängda dörrar" privat mellan gäddan och hans anhöriga/arbetsplats osv. Det blir liksom inget vi får ta del av.
Det egentligen enda vi får ta del av är ju just konfrontationsvideorna, och då hoppas man ju så klart på en underhållande, dramatisk, dramaturgisk, fascinerande och LÅNG konfrontation.
Då vill jag varmt rekommendera dessa två, om du inte sett dem redan.
Ursäkta mig! Vill du sitta på min näsa? (Napp #135) Kristianstad
Videon består av nästan en halvtimmes förnedring av kuknäsan. Sara och Thea grillar honom ordentligt men han vägrar ge upp och tror att han kan snacka sig ur det hela. Drygt 8:30 in i klippet förklarar de för honom vad Dumpen är och att han kommer hängas ut där, helt fantastiskt att se när poletten trillar ner hos honom! Han ber senare att få kyssa deras händer som förlåtelse. Acceptans wisemind!
Nu går det åt helvete (napp igen)
Ännu en gubbe som tror att han kan prata sig ur situationen. Vi får se i realtid när verkligheten kommer ikapp honom. En av de bästa konfrontationerna någonsin.
Citat:
Ursprungligen postat av
139
Haha, absolut. En ljudinspelning kan ibland vara betydligt bättre än en video. Både när det var gädda som pratat med fiskare i telefon, eller Sara som ringt upp gäddor där konfrontation uteblivit.
Snyftaren i Kista som bölade i 20 minuter, eller snubben som skulle stämma Sara och kallade henne dum i huvet med sin löjliga dialekt, eller PappaStor som pratar som en lekfarbror i ett barnprogram, osv osv. Finns många bra ljudfiler som sagt, #346 även så. Det vägde upp för videoklippet, helt klart.
Har du hört de röstmeddelanden som lämnades till "pedofilmamman" av denhär ettrige gäddan?
Pappagäddan slåss (Napp #159) Kalmar
"Era slynor! Pappa-master är hemma nu"
"Jag är så JÄVLA kåt men jag vill inte runka för jag vill fylla upp er med en massor med pappa-sperma i morgon. Hör av dig när du kan hora, hej"