2024-01-25, 11:51
Medlem
#354 låtsas vara singel och det fattar jag inte heller. Varför gör man en sån grej om man inte är ute efter något mer varaktigt? Visst fattar jag att de ibland ljuger för att anonymisera sig, men den grejen känns märklig att ljuga om 🤔
Citera
2024-01-25, 11:54
Medlem
PROLIFICs avatar
#352 Chattlogg del 4

Random prat. TD skickar en film man inte vet vad det är.

Han skickar en bild där han är iklädd vid genomskinlig damblus och de gula tunna trosorna som skar in i häcken på en annan bild. Ansiktet är kapat.

De pratar om att F har en kompis i Fagersta och att hon kanske också vill vara med (det är givetvis TD som säger detta). F kan åtminstone smeka hennes bröst. Eller så kan hon se på när TD och F har sex.

Nu skickar han ytterligare en film. Här ser man att han har den genomskinliga vita blusen och de gula trosorna. Han står på knä böjd framåt, har dragit trosan åt sidan och filmar sig själv bakifrån.

F säger att hon aldrig har smekt sin kompis, hon frågor om TD vill mysa med kompisen som är 12 år.

TD säger att kompisen är lite ung.

"Du såg filmen är skönt med i dildo i rumpan kan använda den på dig då"

F försöker få kontakt väldigt många gånger utan att lyckas, till slut svarar TD och säger att han har haft strul med luren. Han skickar nån skum bild där man knappt ser vad det är. Tror att det TD snett bakifrån/underifrån med bar överkropp, nån slags låtsasskinnbyxa och ceriserosa trosor som sticker upp (?). Han frågar om F har haft sex med någon nu. Bild snett framifrån och man ser att det är ceriserosa spetsstring som sticker upp från nåt "skinn"plagg.

"Vill ha en unge tjej som dig
Om du vill ha en gubbe"

"Vad bra vill ha en ung tjej som dig visst var du 14"

Skickar skrevbild där han har en trosa.

"Mm perfekt ålder på dig
...
Vill du bara ha sex då vi träffas"

Skickar film tagen bakifrån där man ser att han det svarta "skinn"plagget på sig.

"Du vill mysa med mig också
Skulle du gilla om du fick ett finger i min rumpa då"

"Har du gjort de förr stoppat i. Fingrar i en rumpa på en gubbe"

Bilder på hårigt skrev iklädd de ljusgula tunna trosorna. Bild där an står framåtböjd och visar upp den obefintliga gubbröven i låtsasskinnbyxan.

"Gilla du bilderna du fick
Vill gärna se din lilla flickrumpa"

Skickar penisbild där penis är så liten att den knappt syns i förhållande till pungen. Den följs av en bild där penis är erigerad och sticker fram ur de ljusgula trosorna. Runkfilm. En massa ganska tråkigt prat. TD säger att han jobbar på Coop (lögn) i Norberg. Han slutar kl 22 och vill hem och duscha innan träff, ny slak penisbild. Den tycks vara slak på nästan alla bilder utan trosor?

En oändligt massa tjat.

"Vill så gärna slicka din härliga flickfitta"

"Min fantasi är att vara med en flicka som dig sen en pojke som man suga tillsammans.
Även en fantasi att få dricka en flickas kiss"

Återigen en slak penisbild (inga trosor).

"Skulle ej göra nåt om de var en pojke på 13 år som man fick suga eller bli knullad ut av"

TD vill ha F:s trosor, han vill lukta i dem och ha dem på sig. Han frågor vad hon har för storlek på trosor.

Skickar film i rövgrodperspektivet där han iklädd rosa trosa kör sig själv i röven med en svart dildo.

-----

Efter detta börjar ytterligare en chatt men en ny fiskakare. Det är återigen TD som tar kontakt men det är knappt lönt att fortsätta. Allt är på samma tema.

Vid snabb scrollning så ser man att han presenterar sig på samma sätt. Bi, 52, kvinnokläder. Här skickar han ganska många selfies till att börja med. Säger att han gillar unga tjejer (F säger att hon är 14). Sen kommer trosbilder där TD har svarta trosor vi inte sett tidigare. Fler osmickrande selfies.

Bild med svart trosa dragen åt sidan, röd billig höfthållare, grovmaskiga fisknätsstay-ups och halverigerad penis.

"Kan komma till Ludvika och få (gå*) in på en toalett och ha sex"

Det är inget fiskaren är intresserad av. TD frågar om hon äter p-piller.

"Bra tänkte så man ej behöver ha kondom de gillar jag ej"

Sen så tar en Snap-konversation vid och jag tror att det är sista Kik-fiskaren han stämmer träff med. Det är prat om diverse busstider och hur mycket resan kostar. 78 SEK för barnet enligt TD.
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-01-25 kl. 12:04.
Citera
2024-01-25, 12:19
Medlem
eldrattans avatar
Att gädda #352 inte anar ugglor i mossen när det helt plötsligt dyker upp ett stim yngel som är intresserad av hans rövfilmer. Kan inte tänka mig att det direkt tillhör vanligheterna att det ramlar in massa yngel på hans chattlista från ingenstans som alla vill se gäddans rövlekar. Haha!
Citera
2024-01-25, 12:43
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Gäddorna är roliga med sina åldersrabatter. Antingen så tar de i ifrån tårna och låtsas vara 20-30 år yngre, vilket de absolut inte kan passera som. Eller så är de mer modesta och vad är meningen med det? För en 13-14-åring är du gammal oavsett om du är 42 eller 48.

Kan vara för att de inte ska gå att hitta så lätt på en mindre ort? Om man heter Andreas och är 48, så låtsas man heta Niklas och vara 42. Inte för att ljuga om åldern, men för att bli svårare att hitta med söktjänster. Finns ju folk här som sitter och plöjer igenom hela orter på Ratsit och MrKoll efter en svart Volvo och till slut hittar rätt person.
Citera
2024-01-25, 12:59
Medlem

Går man in på hans (fd..)arbetsgivares webbsida och vidare till kontakt möts man av detta:

"MEDARBETARE

Denna sektion är i processen att uppdateras"

Knappast en slump.
Citera
2024-01-25, 13:08
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frost37

Går man in på hans (fd..)arbetsgivares webbsida och vidare till kontakt möts man av detta:

"MEDARBETARE

Denna sektion är i processen att uppdateras"

Knappast en slump.

Tidigare idag fanns han med på hemsidan. Nu får man errorkod 404..
Citera
2024-01-25, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Kan vara för att de inte ska gå att hitta så lätt på en mindre ort? Om man heter Andreas och är 48, så låtsas man heta Niklas och vara 42. Inte för att ljuga om åldern, men för att bli svårare att hitta med söktjänster. Finns ju folk här som sitter och plöjer igenom hela orter på Ratsit och MrKoll efter en svart Volvo och till slut hittar rätt person.

I så fall kan man ju lika gärna höja sin ålder med ett par år, men så har bara skett 1-2 gånger. Men jag tror att du är ute på rätt spår.
Citera
2024-01-25, 13:15
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eldrattan
Att gädda #352 inte anar ugglor i mossen när det helt plötsligt dyker upp ett stim yngel som är intresserad av hans rövfilmer. Kan inte tänka mig att det direkt tillhör vanligheterna att det ramlar in massa yngel på hans chattlista från ingenstans som alla vill se gäddans rövlekar. Haha!

Näe, hur kan man inte ana oråd? Den här gäddan måste väl ändå ha kognitiva svårigheter? Och vad fasen är detta?! "Kommer att lära dig ta emot händer också i din fitta och anal om du vill det" Det kan ju bara tolkas som att han vill fista ett barn?

Citera
2024-01-25, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Näe, hur kan man inte ana oråd? Den här gäddan måste väl ändå ha kognitiva svårigheter? Och vad fasen är detta?! "Kommer att lära dig ta emot händer också i din fitta och anal om du vill det" Det kan ju bara tolkas som att han vill fista ett barn?

Ur gäddans #352 perspektiv så har han vunnit högsta vinsten eller kommit till paradiset. 14 åring som vill bli fistad i alla hål och även lite kiss. Sen blir slutet så totalt motsatt och han blir den största byfånen i hela Sverige, i stället som nu enbart i Norberg. Här snackar vi 360 omvändning av livet på några minuter.
Citera
2024-01-25, 13:31
Medlem
Andy Frains avatar
Alltså, om man nu tvunget ska skicka videos på sitt rövhål till någon (inte barn såklart) så se för fan iaf till så du har torkat och spolat det rent innan…

Hans trosor och naglar samt dildos är ju helt kletiga av bajs (en mening jag aldrig trodde jag skulle behöva skriva)
Citera
2024-01-25, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
#352 Chattlogg del 3

Nu ser det ut som att den är en chatt med en ny fiskare som börjar.

Även här är det TD som tar första kontakten. I tredje meddelandet skriver han:

"Jag är en 52 årig bi kille som gillar klä mig i kvinnokläder i bland" (profilbilden på Kik är f.ö. en bild på hans skrev där han har den rosa spetstrosan som fick bajs i grenen)

F svarar att F är 14 och gillar äldre.

TD frågar efter bild och F säger att TD ska skicka först.

TD skickar den hittills minst stötande bilden. Naken helkropp, ansiktet är kapat under näsan, byxorna är nere vid fotknölarna, penisen är slak och syns knappt.

F säger att han är fin. Återigen säger TD att bor i Fagersta. Han frågar om F haft sex med nån äldre. F har sugit av en 24-åring. TD frågar om F vill vara med en mycket äldre. Skickar penisbild som ser ut att vara från sjukvården. Typ: Så här ser en slak penis med förhud ut.

"Den kanske du vill suga"

F: "Åh så klart"

TD: "Skulle vara så skönt det se dina läppar runt kuken" (inget prat om flickläppar)

"Vill ha en ung flickvän som dig
Och som man kan lära allt med sex då"

F: "Åh aldrig haft en pojk vän och vill lära mig allt allt allt om sex"

TD: "Du har inte haft det
Vill lära dig ta emot kuk i rumpa då
Finns så mycket med sex som jag vill då med dig"

"Har du bara sugit kuk eller fått kuk i fittan ?
Berätta vad dina fantasier är med en äldre"

F säger att F fantasierna är att mysa och frågar om en till bild och leder in på spåret kvinnokläder.

TD skickar bilder där den beigegråa klänningen med svarta spetsdetaljer är uppdragen. Under har han den rosa spetstrosan (eller så har han fler par?) och på en av dem ligger slak penis och pung framme på display.

F svarar "Ååååååå"

TD: "Får man ser mer av dig
De gillar du när jag har trosor
Jag går aldrig ut som kvinna bara
hemma eller hos den som accepterar
det"

F: "Hihi.
Jag var en kåmpis i Fagersta. Vart i Fagersta bor du"

TD svarar inte på var han bor, han frågar efter att få se hela F. Vill veta ålder och kön på kompisen och vill veta vad som är det bästa för F med att vara med äldre. Får det sedvanliga svaret; erfarna, mogna, kan mer osv.

"De är sant om du säger
Ok men då ni träffas är du länge då hos henne
Vill ta båda dina oskulder då både
fittan och rumpan"

Här kommer en väldigt märklig dildobild. Den är av modellen som ska vara verklighetstrogen men mitt ögonmått säger mig att den är extremt lång.

"Den kanske du vill ha i din flick rumpa" (här kommer ordet flicka in i den här chatten)

F: Åh ja

TD skickar selfie i grodperspektivet. Kapad strax ovanför näsan och skägget gör att man inte ser ev. knas med hakan.

"Vill se hur långt jag kan få in den då i dig" (=den är troligen jävligt lång)

De pratar om bilder och vad skulle göra om de ses. TD säger att han varit med yngre:

"Ja de är länge sedan nu men de är det som som finns att vara med en yngre
Skulle vilja slicka dig mellan bena"

F frågar hur gammal den yngre var och vad de gjorde.

"Hon var 14
Vi kysste varandra så smekte jag henne utan på trosan först sen innan för trosan kände att hon blev lite fuktig på fittan av det"

"Hon smekte min kuk och sög den fick även stopp in de i hennes fitta tog hennes oskuld"

"Fick även smeka hennes anal lät ett fi ger glida in där så på henne så hon stönade då"

F: "Åååååw"

"Vill stoppa in finger i din anal med se hur du kommer njuta av det kommer göra så du kan ta emot min kuk där då"

"Jobbar i en livsmedelsbutik
Ja det måste vi vill lära dig att kina ta emot två kikar en i fittan och en i analen då samtidigt"

Lite random prat och nu säger TD han har sambo så de måste bo på hotell.

"Vilken oskuld vill du bli av med först då är det fittan eller analen du vill bli av med"

TD frågar vilken sorts trosor F använder.

"Åå du använder så a trosor är med mönster på dem som rosor eller nallar"

F svarar att hon har nallar, svarta, vita och prickiga.

TD: "Så gulligt
Så som en liten flicka ska ha då såna trosor
Måste jag ha kondom när jag knullar dig

F säger att TD får välja.

TD: "Jag får de vad bra då föredrar jag utan kondom vill i dig både fitta analen"

"Har du fått sperma på dig nån gång eller har du svalt sperma"

"Du vill smaka på de kan jag spruta dig i munnen då
Kommer att lära dig ta emot händer också i din fitta och anal om du vill det"

Sen steppas pratet upp och TD frågor om hon vill lära sig "riktigt snusk sex".

"Menar att de finns sex där man kissar på varandra"

TD har testat det en gång och det var trevligt.

Lite random prat.

"Ska lära dig allt inom sex
Vara med andra tjejer också då för jag vill ha en flickvän som vill ha tjej sex eller ha flera med samtidigt"

Skickar bild tagen underifrån. TD har ljusgula tunna trosor som man skära i mellan skinkorna. (det s.k. grodperspektivet får en ny innebörd här )

F svarar "Åh + hjärta. Hoppas vi kan ses snart." Och vill se bild på hans ansikte.

TD skickar selfie från sängen. Han ligger med bar överkropp. Armarna rakt uppsträckta och bilden är kapad precis ovanför penis. Bröstmuskulaturen obefintligt och den svällande gubbmagen tar upp nästan halva bilden.

F: "Åh. Va fin"

Vad vill du visa med detta? Är det någon som inte kan gå in på dumpen.se ???
Citera
2024-01-25, 14:23
Medlem
SysterMorbids avatar
#354 Där kom första övikspeddot?

Järved, rätt bra område, det blir väl en flytt till Mellansel, Husum eller annat rövhål för honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in