2024-01-13, 00:44
Medlem
fululfs avatar
#200s psykos på Facebook som fortsätter. Nu är det en Samuel L. som ska dö snarare än Sara N.
Samuel L. har tydligen dödat nekrogäddans påhittade barn. Den här killen behöver låsas in och lobotomeras.
Citera
2024-01-13, 01:10
Medlem
Luderlappens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whataboutism
Men, glöm inte de två fantastiska ljudklippen med telefonsamtalet mellan #346:an och flickan. Repliker som ”jag vill smeka dina bröst”, ” jag vill slicka dig” och alltså till en 13-årig flicka (!) ”jag tycker du är sexig”. Dessa två ljudklipp är bra mycket mer skämskuddeframkallande än majoriteten av de konfrontationsvideos som ligger på dumpen. Ljudinspelningarna som ligger öppet tillgängliga på dumpen.se jagar nog honom sömnlös nu där på psyket. Något av det mest pinsamma jag lyssnat på under lång tid.

Har #346 hamnat på psyket??

Lika bra,de kan slänga nyckeln och behålla honom.
Citera
2024-01-13, 01:26
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fululf
#200s psykos på Facebook som fortsätter. Nu är det en Samuel L. som ska dö snarare än Sara N.
Samuel L. har tydligen dödat nekrogäddans påhittade barn. Den här killen behöver låsas in och lobotomeras.

Vem är den här Samuel L? Om det är en riktig människa så börjar det ju likna mordhot. Hans Facebook är bara låttips och svammel och massor av inlägg på ett par timmar, så psykos är nog rätt.
Citera
2024-01-13, 01:57
Medlem
DannyButtermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Vem är den här Samuel L? Om det är en riktig människa så börjar det ju likna mordhot. Hans Facebook är bara låttips och svammel och massor av inlägg på ett par timmar, så psykos är nog rätt.
Vilka modiga tjejer som försöker förklara för honom att han inte riktigt är frisk. Riktiga personer, ej botar. Han kan ju vända sig mot vem som helst när som helst och få för sig grejer, så de ska nog vara försiktiga
Citera
2024-01-13, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Inte en sekund för tidigt. När det skrevs att de bästa napolitanska pizzorna görs på Kappasvägen och det visas ett filmklipp där gäddan gör en panpizza och lägger upp den handflatestora pizzan med en gigantisk pizzaspade på en iskall pizzasten fick jag lust att ringa Paolo så han kan ta flyget till landvetter o nita fanskapet.

Jojo Paulo Roberto får gärna baka min pizza men han ska tvätta händerna innan. Jävligt surt allt det där men Paulo verkar vettig. Bra intervju swebbtv.se. Hans produkter är kanonbra, har beställt en hel del. Passa på när det är #rabatt "Annika" time (ganska ofa tydligen).

Den där italienska fd gangstern kan det där med olivolja, han kan lite kickboxing oxå -Jag skulle spöa honom

Jag kommer just ifrån godis på Dumpen. Oj oj vad det finns gamla klassiker som typ den första där Sara skriker, minns ej nr. Dumpen nostalgi 2021, Patrik med Bin Ladin-skägg.

#Hank är nödhjälpen men fasiken vilka firrar Dumpen har att erbjuda. Sneakygäddan är en klassiker. Var det mc-snubben vid #346 el Lottas man?
Senast redigerad av Gipsy-tears 2024-01-13 kl. 02:40.
Citera
2024-01-13, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Håller med. I vissa perioder är det 80% av gäddorna som rymmer från platsen, och S&P försöker inte ens hänga med längre. De borde ha med sig en atletisk kameraman. Förstår inte hur de kan tycka att det är värt att ta bilen över halva landet för att sedan bara stå och glo när gäddan kutar. Det framstår inte som proffsigt direkt. Och ju kändare Dumpen blir, desto fler gäddor kommer det vara som kutar, eftersom de som gör det aldrig blir lika ihågkomna. Drar inte heller lika mycket folk till sidan.

Finns det ens något exempel på en gädda de lyckats springa ikapp? Jag kan inte komma på en enda.

Den här: 400 meter gäddlopp. Och då hann de till och med dividera om det lite, samt att det var snarast handlade om 40 meter.
Senast redigerad av L.G. 2024-01-13 kl. 03:23.
Citera
2024-01-13, 03:44
Medlem
UpAndGo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagalez
Såg detta nu. Personnummer är samma som orgnr i enskilda firmor. Så första dagen i december året efter 1960 är han född.
Har adressen också:

Nej, det här är fel person (gädda #122)!
Senast redigerad av UpAndGo2 2024-01-13 kl. 04:01.
Citera
2024-01-13, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan

Sebastian L, en kille i samma stad som #200.
#200 ha lagt ut hans adress och skriver mordhot om honom dagligen.
Citera
2024-01-13, 08:24
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whataboutism
Men, glöm inte de två fantastiska ljudklippen med telefonsamtalet mellan #346:an och flickan. Repliker som ”jag vill smeka dina bröst”, ” jag vill slicka dig” och alltså till en 13-årig flicka (!) ”jag tycker du är sexig”. Dessa två ljudklipp är bra mycket mer skämskuddeframkallande än majoriteten av de konfrontationsvideos som ligger på dumpen. Ljudinspelningarna som ligger öppet tillgängliga på dumpen.se jagar nog honom sömnlös nu där på psyket. Något av det mest pinsamma jag lyssnat på under lång tid.

Tänkte samma! Så fruktansvärt jävulskt pinsamt! Där sitter fanskapet som gett sig själv en gäddrabatt på nästan 30 år och försöker snacka upp en fjortis.
- jag saknar dig så mycket nu… eehehe, det känns så förbjudet det här….eeheehe, berätta om dina fantasier…eeheheh.
Varje mening är följt av det lilla mysiga avväpnande skrattet…eehehe. TÄNK att vara hans fru och sitta och lyssna igenom det samtalet🤮.
Utöver hans charmiga telsamtal med alla eehehe så har han även försökt slå rekord i antal hjärtan använda i en chatt ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Tänk att vara honom just nu, veta att hela hans familj och vänner och kollegor sitter och granskar varenda liten stavelse som ligger på dumpen nu. Ångest DELUXE ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Nu kan han nog ganska lätt hålla sig för skratt….eehehe 😀
Citera
2024-01-13, 08:36
Medlem
whataboutisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Tänkte samma! Så fruktansvärt jävulskt pinsamt! Där sitter fanskapet som gett sig själv en gäddrabatt på nästan 30 år och försöker snacka upp en fjortis.
- jag saknar dig så mycket nu… eehehe, det känns så förbjudet det här….eeheehe, berätta om dina fantasier…eeheheh.
Varje mening är följt av det lilla mysiga avväpnande skrattet…eehehe. TÄNK att vara hans fru och sitta och lyssna igenom det samtalet🤮.
Utöver hans charmiga telsamtal med alla eehehe så har han även försökt slå rekord i antal hjärtan använda i en chatt ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Tänk att vara honom just nu, veta att hela hans familj och vänner och kollegor sitter och granskar varenda liten stavelse som ligger på dumpen nu. Ångest DELUXE ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Nu kan han nog ganska lätt hålla sig för skratt….eehehe 😀
Exakt så! Det är just därför denna gädduthängning #346 kvalar in på min personliga topplista, väl i klass med Hank trots avsaknad av film med dramaturgisk ekvilibrism. Varje gång jag lyssnar på eeheheh-ljudklippen drabbas jag av kittlande kårar av obehag blandat med skadeglädje (ja jag är en simpel människa) längs ryggraden.

Som tidigare sagts hoppas jag hans fru har bra folk omkring sig så att hon kan gå stärkt ur detta. Hon verkar vara en toppenkvinna och definitivt den starkare, smartare, vackrare av de två. Jag önskar henne allt gott i livet, till skillnad från gädduslingen till man som jag önskar absolut noll och intet.
Citera
2024-01-13, 08:40
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vraalaak
Jo, men precis som med alla "Vilket fjortonårig brud skulle tända på det?"-kommentarer, gör vi ofta misstaget att se detta ur en normalt funtad människas perspektiv. Gäddorna är inte några normalt funtade människor. De är helt verklighetsfrånvända. Därför de skickar bilder på rövhål, djursex, äckliga kukar och bajs till barn och tror på allvar att de ska tända på sådant.

Sedan finns det fall då Gäddan lyckas grooma ett riktigt barn, få till träff och fullborda våldtäkt. Då handlar det ofta om ett barn med trasigt psyke och självskadebeteende. Därför håller heller inte Gäddförsvarsargumentet att "de skulle ändå aldrig få till en träff med ett riktigt barn". För jo, det får dom ibland. Dessa barn är av typen som har klippkort på BUP.

Alltså: Ur en normal människas perspektiv är förslagen i citatet ovan såklart totalt förkastliga. Men om en verklighetsfrånvänd Gädda verkligen kommer i kontakt med en tillräckligt trasig fjortis, kan "dejten" på Donken/rastplatsen mycket väl bli verklighet.

Lite halvt OT men tycker ändå det var viss relevans för diskussionen i tråden.

Det här har diskuterats flera gånger. Att översätta gädderier på vuxna relationer, exempelvis att föreslå för en Tinder-date att man ska ses vid en grind till en park där det är "mörkt och bra" så att man kan våldta (#345) eller att man ska mötas i ett trapphus (#346), görs för att påvisa att gäddorna är ena störda jävlar. Och ja, alla här vet att det finns gäddor som lyckas med sina gädderier och utsätter riktiga barn för övergrepp, och vilka mekanismer som ligger bakom.

Grejen är den att många gäddor lever ett till synes bra och ordnat liv med partner, familj och jobb så de har (troligen) koll på hur de ska bete sig i andra sociala sammanhang. Jag har mycket svårt att tro att #346 föreslog trapphus som första träff med sin fru. Samma med #345 så klart, det var nog inte så många våldtäkts"skämt" när han uppvaktade sin fru. Det händer liksom inte. Sen så finns det de hopplösa missfostren som Candyman Kent, han har troligen ingen aning om hur man ska bete sig i nåt socialt sammanhang överhuvudtaget.

Mr Mouthful #162 illustrerar det bra. När han trodde att han pratade med ett barn svinade han på och skickade penisbilder. När han däremot trodde att den han pratade med var i laglig ålder (vet ej hur gammal) så betedde han sig betydligt trevligare.

Det är ett utstuderat och hänsynslöst beteende många av gäddorna visar upp. Jag vet inte om alla är världsfrånvända, jag tror att de vet att beteendet är jävligt skevt och att de förslagen de kommer med är helt off men de är så totalt avtrubbade och förstörda i sitt inre att de bara kör på. Det finns så klart totalt världsfrånvända stollar, typ Brevbäraren #185 som tror att hans grodperspektivbild med damfrisyr och hängiga chipspattar är upphetsande. Och Fluffisen #316 som tror att hans tangakalsonger tillverkade av en slaktad Lisebergskanin och prat om jättekvinnor är uppkåtande för nån annan än han själv. Han levde verkligen i en parallell verklighet.

Svårt att förklara vad jag vill få fram märker jag. Men det är uppenbart så att många av gäddorna är ytterst beräknande i sitt groomande. Alla lever förvisso i parallella verkligheter, men på olika sätt.
Citera
2024-01-13, 08:46
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Du ska självklart få en second opinion också av en överläkare på patologen i Uppsala. Så fort han dör bara ska vi dissekera hjärnan och kolla vilka strukturer som brunnit. En bedömning gjord på beprövad erfarenhet säger mig dock att vi talar om en degeneration av grå hjärnsubstans och uppenbara felkopplingar i hippocampus. Dessutom kan amygdala ha vuxit sig stor som en gåslever av allt tokrunkande. Det syns också på den exceptionellt tillbakabildade pungen som verkar ha hoppat in och bäddat ner sig under blindtarmen, hur nu det gick till.
Humor på hög nivå🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in