2024-01-12, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalteatern1
Lögn !
Emelie bumbis mamma bor på dårhus. Hus känns det?
2024-01-12, 18:09
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Alla Bode kolla Emelie Bergqvist videos/storrys nu finns bara på hennes privata Instagram Emeliebumbi2, där förklarar Emelie Att hon tycker att INGEN SKALL TA DROGER!

- Att alla vuxna och barn ska vara precis som henne att inte göra sånt.

Emelie säger följande i videon:

- Ta inga droger, drick ingen alkohol, snusa inte och ta inga cigg.

Emelie är helt i mot allt sånt skit!

Gör som Emelie hon är en riktig förebild!!

Håll er borta från droger, som Emelie. Hon är bra!

Den dagen Emelie blir en bra förebild för ungdomar blir jag drottningen av Sverige.
2024-01-12, 18:13
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Vilken lögn!

Det är inte en lögn, det finns bevis över hela TikTok på hur BimboEmelie sitter bäng i livestream.
2024-01-12, 18:15
Medlem
GunillaRothchilds avatar
Nu är hon inne på Twitch och förlorar pengar igen. Har aldrig sett någon spela dåligt.

En schimpans hade helt ärligt vunnit oftare än henne. Hon borde hålla sig till Uno som hon förhoppningsvis förstår. 😅
Senast redigerad av GunillaRothchild 2024-01-12 kl. 18:18.
2024-01-12, 18:55
Medlem
Säger inget.

Men ni vet vad ni ska göra med skabbets instastories ❤️🥰🥰🥰🥰
2024-01-12, 19:13
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Säger inget.

Men ni vet vad ni ska göra med skabbets instastories ❤️🥰🥰🥰🥰

Jag såg… hur fan kan hon få fortsätta lägga ut sin illaluktande ostronfabrik på Instagram? Det är så vidrigt jag vet inte vad. Känner stanken genom skärmen.
2024-01-12, 19:24
Medlem
Bajsstringen har väldigt flottigt ansikte i dagens skämmiga dans!
Mycket piller i fredagens godispåse och ryggsmärtan är som bortblåst

Bedragerskan är anmäld ännu en gång.
2024-01-12, 19:36
Medlem
Citat:
Alla Bode kolla Emelie Bergqvist videos/storrys nu finns bara på hennes privata Instagram Emeliebumbi2, där förklarar Emelie Att hon tycker att INGEN SKALL TA DROGER!

- Att alla vuxna och barn ska vara precis som henne att inte göra sånt.

Emelie säger följande i videon:

- Ta inga droger, drick ingen alkohol, snusa inte och ta inga cigg.

Emelie är helt i mot allt sånt skit!

Gör som Emelie hon är en riktig förebild!!

Håll er borta från droger, som Emelie. Hon är bra!

Varför pratar du o dig själv i tredje person? Är det dina opiater eller schizo som gör det?
2024-01-12, 19:54
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Men om
nu Emmi inte ens kunde stava till droger och skriver dråger? Fattar du hur okunnig hon är då om ämnet?*

Du förstår att 1.06 inte gäller längre här gällande din användare då du själv outat dig själv. Alla vet om det och det är allmänt känt.

Knarkare är ofta rätt korkade och kan inte stava och har inte gått klart skolan. Ändå finns det rätt mycket kännedom om droger. Att du inte kan stava är ännu en indikator på att det finns droger med i bilden.

Speciellt med tanke på att webbläsare markerar felstavade ord idag.

Din post https://www.flashback.org/sp87008153 hoppas jag alla anmäler som reklam.

Men för allt i världen sluta prata om dig själv i 3e person. Det är helt obegripligt och spär bara på bilden en lågbegåvad individ som tar droger och försöker måla upp en bild av sig själv som en förebild.

Det går katastrofalt dåligt. Inte ens Rask hajpar sig så mycket och misslyckas helt.
2024-01-12, 20:25
Medlem
Devonias avatar
Citat:
Och jo Emelie är verkligen hon är en bra förebild!

Jag förstår att du känner Emelie väldigt väldigt väl, så jag hoppas du har info och kan svara på detta.
För länge sen, i slutet av förra året, berättade Emelie att nåt stort va på gång som hennes följare skulle få ångra. Det skulle ta ca 3 veckor från det att hon berättade och jag har varit så nervös och orolig så jag har haft svårt att sova sen i början av december. De tre veckorna har gått för länge sen. Jag orkar inte vara så här orolig längre, snälla berätta vad förvaltaren skulle göra. Jag har inte märkt av något, men jag är fortfarande så orolig. När kan jag slappna av igen? Snälla fråga Emelie vad förvaltaren skulle göra och varför inget händer?
2024-01-12, 20:47
Medlem
Satt just och kollade.
Är hon så dum att hon har samma mail, mobilnummer och laddat upp sitt id på alla konto?
Då är hennes konton rätt rökta nu.
2024-01-12, 21:44
Medlem
Så nu skickar hon in ny bild på sitt id kort och får alla sina konton borttagna inom typ en vecka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in