Citat:
Ursprungligen postat av
nene
Sovit bra inatt och ska om ett tag åka och jobba ett tag.... Idag är det 6: dygnet utan en enda liten blå jävel..... Utan nån större smärta och hungrig som en varg.. . Nu blir det frukost
Ni andra kämpar får ha en fin helg med mycket uteliv, i solen 🤩
Kör hårt, även om det framledes blir två steg framåt och ett bakåt så går det hela tiden åt rätt håll. Mycket uteliv i skog och mark är ett kanonråd, om man inte är i den akuta fasen, då låter rådet som en utopi. Det är så lätt att hamna i soffan och gegga, alla tankar cirklar runt om måendet, man får det inte ur huvudet. Så fort man har ett uns av energi så på med skorna/stövlarna och gå, även om det i början känns som ett straff så påskyndar det tillfrisknandet.
Jag gick tillbaka och kollade i min dagbok som jag började skriva redan från dag ett. Jag kan med lätthet konstatera att fallet blir så mycket lägre om man som du sakta men säkert fasat ut skiten. Dag sex låg jag till sängs med illamående, ångest, oro, värk i leder, luktade illa och noll livslust. Sen tog det ytterligare några veckor innan jag såg någon som helst ljusning. Dag 50 startade jag denna tråd och då var jag inte uppkäftig men med hjälp av alla positiva tillrop så lyckades jag navigera vidare, lätt var det inte men vilken support.