2025-07-29, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Undrar hur det gått för TS {hoppfullt}. Hoppas hen inte föll tillbaka till oxy.

Allt är kanon, nu för tiden blir det bara någon bira till helgen men visst kommer tankarna tillbaka ibland, särskilt när jag går förbi ett apotek. Kul att se ditt alias !!
Citera
2025-07-30, 11:12
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppfullt
Allt är kanon, nu för tiden blir det bara någon bira till helgen men visst kommer tankarna tillbaka ibland, särskilt när jag går förbi ett apotek. Kul att se ditt alias !!
Fifan va roligt att höra, du är grym!
Citera
2025-10-27, 20:19
Medlem
Mr.RedHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennGBG
Jo, helt klart - tack för varningen. Grejen är den att jag faktiskt redan har åkt dit. Man kan inte hålla på så länge som jag utan att det händer någon gång.
Som tur är, så klarade jag mig med villkorligt. Lyckades hålla socialen utanför det hela också, eller lyckades få de att släppa taget eftersom jag har ett väldigt välordnat liv i allmänhet. Men händer det igen så, då är jag rökt, saltad och inlagd.. Så ja, jag ska lägga av för jag får inte fler chanser.
Hur går det för dig?
Citera
2025-10-28, 09:09
Medlem
GlennGBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.RedHat
Hur går det för dig?

Skit, tyvärr. Vill inte skriva för mkt av olika anledningar, men jag ska nu köra med en nedtrappning igen och ge allt. Ska göra mig av med alla kontaktuppgifter till kranarna så blir det enklare.
Lyckats hålla mig ifrån dåligt umgänge som jag hade tidigare iaf, så det är lugnare rent generellt nu. Har inte åkt dit eller ställt till det på ngt annat sätt iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in