2024-01-12, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dunka
Det undrar jag också. Gött ändå att det spridits ut lappar om honom i Borås. Någon borde ju nappa på det

Hon anmälde väl ett inlägg gällande en annan gädda i ett forum? Tror absolut hon stannar kvar.
Citera
2024-01-12, 23:08
Medlem
DannyButtermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
I väntan på nästa föreställning: Alex i NvCap är verkligen ett konfrontationsproffs. Här drar han ett plåster i över en timme, aldrig vulgär och aldrig oförskämd. Nyfikna frågor som US-gäddor alltid svarar upp på, subtilt skärper han tonen och skärpan i frågandet. Här blir en gift man med 11-årig dotter hemma för evigt paria efter att sökt möte i sexuellt syfte med trettonåring. Psykovarning på den mannen.

https://youtu.be/4b8JJY6Ieyo?si=U11a4bqrw76U7Cse

Sorry för off topic. Men i pedofiljaktens glansdagar på youtube så gapade han inne på target, sa racist slurs, sprang efter gäddorna som sprang. En gång stämde han träff med en i en lägenhet. Tillsammans med massa kompisar hade de en ”frivillig” boxningsmatch med en gädda och Alex slog honom till marken flera gånger. Han har varit i flera olika organisationer som blivit bannade.

Trots det gillar jag honom. Skönt att se att han fortfarande är aktiv. Man märkte att han var smart och hade potential.
Citera
2024-01-12, 23:36
Avslutad
I väntan på färsk fångst, en klassiker som ses på egen risk

https://dumpen.se/2022/04/28/mannen-som-gav-gaddhang-ett-ansikte-napp-igen/
Senast redigerad av Johan51 2024-01-12 kl. 23:38.
Citera
2024-01-12, 23:54
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Finns det ens något exempel på en gädda de lyckats springa ikapp? Jag kan inte komma på en enda.

En av varselgäddorna var halt. Sara stapplade fram på ragatastyltorna i nästan samma takt.
Citera
2024-01-13, 00:09
Medlem
Någon som vet om #346 står med på topplistan över Göteborg på Mrkoll?
Citera
2024-01-13, 00:13
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagalez
Ah, vad märkligt! Vet inte hur han kom upp för mig 🤨 Raderar mitt inlägg och kollar i stället imorrn när jag är nykter...

Edit: Gick inte att radera. Moderator får gärna göra det.
Jag kollade dock vidare på honom nu och söker man på förnamn (utan andranamn) + efternamn + Sauland (den norska orten eller området där hans firma var registrerad) får man upp en träff på ett företag som hette Telemarkbygg LTD. Det står också att han jobbade som "carpenter", alltså snickare. Man kan även se namnet på den norska kvinna, G.B., som stod som företagets sekreterare. Hon verkar ha Facebook men detta var 20 år sen och inga spår av Micke via hennes fejja.
Citera
2024-01-13, 00:14
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindysmatte
Någon som vet om #346 står med på topplistan över Göteborg på Mrkoll?
Det gör han. Välj Härryda kommun. Vad som är roligt är att den som ligger tvåa på topplistan är en person med samma namn som pedofilen.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-01-13 kl. 00:17.
Citera
2024-01-13, 00:22
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Det gör han. Välj Härryda kommun. Vad som är roligt är att den som ligger tvåa på topplistan är en person med samma namn som pedofilen.

Haha det måste ju bara vara pga personer som försökt söka upp gäddan. Ganska säker på att jag landade på 2:an först när jag sökte.

Det är inte bara sina anhöriga gäddorna måste börja tänka på, utan även alla som bor i samma kommun och heter samma sak. Men nej nej, de tänker bara på sig själva.
Citera
2024-01-13, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UtrotaHebefili
Nazister har satt upp affischer om gädda 331 för att informera allmänheten.
https://t.me/tvasaxe/137

Hade missat denna gädda helt, bra att det sätts upp lappar!

Citera
2024-01-13, 00:44
Medlem
fululfs avatar
#200s psykos på Facebook som fortsätter. Nu är det en Samuel L. som ska dö snarare än Sara N.
Samuel L. har tydligen dödat nekrogäddans påhittade barn. Den här killen behöver låsas in och lobotomeras.
Citera
2024-01-13, 01:10
Medlem
Luderlappens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whataboutism
Men, glöm inte de två fantastiska ljudklippen med telefonsamtalet mellan #346:an och flickan. Repliker som ”jag vill smeka dina bröst”, ” jag vill slicka dig” och alltså till en 13-årig flicka (!) ”jag tycker du är sexig”. Dessa två ljudklipp är bra mycket mer skämskuddeframkallande än majoriteten av de konfrontationsvideos som ligger på dumpen. Ljudinspelningarna som ligger öppet tillgängliga på dumpen.se jagar nog honom sömnlös nu där på psyket. Något av det mest pinsamma jag lyssnat på under lång tid.

Har #346 hamnat på psyket??

Lika bra,de kan slänga nyckeln och behålla honom.
Citera
2024-01-13, 01:26
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fululf
#200s psykos på Facebook som fortsätter. Nu är det en Samuel L. som ska dö snarare än Sara N.
Samuel L. har tydligen dödat nekrogäddans påhittade barn. Den här killen behöver låsas in och lobotomeras.

Vem är den här Samuel L? Om det är en riktig människa så börjar det ju likna mordhot. Hans Facebook är bara låttips och svammel och massor av inlägg på ett par timmar, så psykos är nog rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in