Det här är ett long shot, men bara för att någon tog upp en gädda från USA, alltså inte nåt som har med Dumpen att göra, så skulle jag vilja efterlysa en gädda från Storbritannien. Troligen England, kan ha varit Skottland.
Såg videon på youtube för typ ett år sen. Det är tveklöst den VIDRIGASTE gädda jag sett, och då har jag sett extremt många. De står i ingången till en lägenhetsport ser det ut som, gäddan är sjuuukt fet, har en typ röd uppknäppt hoodie på sig, där hans massiva gubbtuttar hänger ut. Men det värsta av allt är hans ögon, han har en helt spektakulär ögoninfektion på båda ögonen så de ser ut som tjocka hamburgarbröd staplade på varandra, och jag tvivlar på att han ens kan se nåt. Och pedofiljägaren som står bakom honom i porten är tvungen att gå ut för han håller på att spy pga gäddan stinker helt vansinnigt tydligen.
Flera i kommentarsfältet trodde att thumbnailen var clickbait/photoshoppad för den där gäddan ser HELT jävla sjukt äcklig ut. Om ni har sett videon så vet ni precis vilken jag menar. Kan tyvärr inte hitta den nu, har letat som fan lite då och då men den verkar borttagen. Som sagt, long shot, men hoppades bara att nån kunde hitta den
Sorry om det är OT, men det handlar i alla fall om "gäddorna som fångats" - bara att det inte är en dumpengädda det handlar om.