2024-01-12, 18:58
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#246 ,Jacis Event är kopplade till gäddan, men det går minst saft knackigt för företaget, så någon annanstans kommer pengarna ifrån.
Citera
2024-01-12, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Ja, vad är det för jävla mötesplatser gäddorna föreslår? Som sagt; tänk om nån skulle föreslå handikapptoaletten på Donken som mötesplats för en första date med nån man träffat på Tinder. Eller att daten ska ge sig iväg till en rastplats i mörkret och snön för att suga lite kuk. Så jävla bisarrt.

Jo, men precis som med alla "Vilket fjortonårig brud skulle tända på det?"-kommentarer, gör vi ofta misstaget att se detta ur en normalt funtad människas perspektiv. Gäddorna är inte några normalt funtade människor. De är helt verklighetsfrånvända. Därför de skickar bilder på rövhål, djursex, äckliga kukar och bajs till barn och tror på allvar att de ska tända på sådant.

Sedan finns det fall då Gäddan lyckas grooma ett riktigt barn, få till träff och fullborda våldtäkt. Då handlar det ofta om ett barn med trasigt psyke och självskadebeteende. Därför håller heller inte Gäddförsvarsargumentet att "de skulle ändå aldrig få till en träff med ett riktigt barn". För jo, det får dom ibland. Dessa barn är av typen som har klippkort på BUP.

Alltså: Ur en normal människas perspektiv är förslagen i citatet ovan såklart totalt förkastliga. Men om en verklighetsfrånvänd Gädda verkligen kommer i kontakt med en tillräckligt trasig fjortis, kan "dejten" på Donken/rastplatsen mycket väl bli verklighet.

Lite halvt OT men tycker ändå det var viss relevans för diskussionen i tråden.
Citera
2024-01-12, 19:56
Medlem
Cyberninjan1012s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livmedikusen
Satt och såg om konfrontationen med Gamlegurra #248, ni vet, äckel-gubben från Tjörn som blev konfronterad av Dumpen på hans barnbarns student. Jag kanske är skadad av min långa erfarenhet av att ha jobbat med gamlingar, men hur i hela glödheta helvetet kan gubben tro att en 13-14-åring skulle vilja ligga med honom? 70+, cancersjuk, tunnhårig, småfet gammal farbror som ser ut som ett russin?
Finns det någon i den åldern som skulle kunna vara sexig? Tror inte det. Många gånger så luktar de dessutom illa, och är man cancersjuk så kan det dessutom ge ifrån sig en vis odör. Sånt där som småtjejer blir "Pirriga och helt till sig" av.
Är det förresten någon som har skvaller om honom? Undrar hur det gick med frugan, hon var ju minst sagt misstänktsam och ville inte "släppa iväg" honom.
Jag såg honom på Kongahälla köpcenter i Kungälv i november. Han satt och glodde på en bänk utanför coop. Fick känslan av att han satt och väntade på att frugan skulle handla. Äckelgubbe, blev riktigt beklämd att se hans nuna.
Citera
2024-01-12, 20:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Johan51
En klassiker. Killen må tro han är vit men han drar som Usain Bolt

Snarare springer han som en Usain Bolt med stroke

Lite som gädda 318
Citera
2024-01-12, 20:18
Avslutad
Vi har en födelsedagsgädda idag:

Young dark/ung k*k/pikken (Napp #238) Lund
Same-bögen med rosa shorts,blonderat hår och späda ben blir 53 år. Gratulerar!

Han ser lika skyldig och besvärad ut som Hank när han vänder på huvudet då Sara säger hej
Citera
2024-01-12, 20:23
Medlem
Jag tror faktiskt att allt detta med dessa äckel gubbar som tror barn vill ha dom hade kunnat bli en riktigt sevärd dokumentär .. man kan köra skådespelare osv. Men använda verkligheten som bas. Sedan ge royalty till dumpen. Jag hade defenitivt kollat.
Mina personliga favoriter e janne och mr.fluff.
Citera
2024-01-12, 20:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Vi har en födelsedagsgädda idag:

Young dark/ung k*k/pikken (Napp #238) Lund
Same-bögen med rosa shorts,blonderat hår och späda ben blir 53 år. Gratulerar!

Han ser lika skyldig och besvärad ut som Hank när han vänder på huvudet då Sara säger hej
Bor han kvar i hålan mellan Lund och Malmö med pojkvännen? Har inte kvar namnet så mina möjligheter att göra egna efterforskningar är begränsade. Mvh
Citera
2024-01-12, 20:31
Medlem
-Herr-flick-s avatar
fy vilka as som sitter och trakasserar frun Det är för fan inte hennes fel. Tracka gubbjäveln istället
jag hoppas verkligen hon lämnar det där äcklet och fixar en bra advokat så inte gubbjäveln blåser henne på allt! Håller med tidigare inlägg om gubben , inget ansiktsutryck alls, ser väldigt lömsk ut som att har hemligheter inom sig , det är något med honom som känns obehagligt , svårt att förklara men känns faktiskt som att han har mycket på sitt samvete

Gädda #346
Citera
2024-01-12, 20:47
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Videon från gädda 346 var rent kvalitetsmässigt det sämsta jag sett sen jag filmade med min mobil och råkade tappa den i Hanks toalett.
Haha! Gubbstrutten bakom kameran ryter till från ingenstans likt en demenspatient, med ett riktigt spritsludder på rösten. Sen efteråt skryter han om att han lyckats filma gäddan mitt i plytet - tror han i alla fall!

Riktigt humoristiskt ändå, men #346 är en så pass äcklig jävel att man önskar att Sara fått sköta det hela. De fattade inte att man måste jobba lite taktiskt för att få fast hala gäddor; kanske till och med agera decoy i nåt hörn som det inte är helt lätt att kuta från. De rör sig hastigt och fipplar med kameran, säger väl sig självt att gammelgäddan ger sig av illa kvickt om man är så oförsiktig. Han kom för lindrigt undan!
Senast redigerad av AllHailBoognish 2024-01-12 kl. 20:49.
Citera
2024-01-12, 20:50
Medlem
brianpedersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrjoh242
Bor han kvar i hålan mellan Lund och Malmö med pojkvännen? Har inte kvar namnet så mina möjligheter att göra egna efterforskningar är begränsade. Mvh

OJMT-BYFM IFJLLB har gået og gemt sig.
Citera
2024-01-12, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Nu kan det visserligen kännas långt till sommarens sköna kvällar, men beställ tidigt, kommer i beställningssortimentet snart!

https://imgur.com/a/VaUXoKs

🤣🤣🤣 jävlar så glad han är allas vår Tik-Tok Janne!!!
Citera
2024-01-12, 21:07
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Haha! Gubbstrutten bakom kameran ryter till från ingenstans likt en demenspatient, med ett riktigt spritsludder på rösten. Sen efteråt skryter han om att han lyckats filma gäddan mitt i plytet - tror han i alla fall!

Riktigt humoristiskt ändå, men #346 är en så pass äcklig jävel att man önskar att Sara fått sköta det hela. De fattade inte att man måste jobba lite taktiskt för att få fast hala gäddor; kanske till och med agera decoy i nåt hörn som det inte är helt lätt att kuta från. De rör sig hastigt och fipplar med kameran, säger väl sig självt att gammelgäddan ger sig av illa kvickt om man är så oförsiktig. Han kom för lindrigt undan!

Hans röst kommer hemsöka mig i mina mardrömmar ett tag framöver. Han lät inte som en toppatlet som kunnat springa ikapp gäddan direkt.

De borde absolut kunna sköta vissa konfrontationer med lite mer slughet så gäddan får svårare att slingra sig. MEN, annars hade de väl åtminstone kunnat ha nån som filmar som faktiskt kan springa med gäddan när han lägger benen på ryggen. Patrik verkar inte kunna springa alls, Sara stapplar fram ibland på sina klackar i slow motion, och han som filmade 346 tror jag inte ens kan skala en apelsin utan att bli andfådd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in