2023-11-22, 15:57
Medlem
desammlass avatar
hoppas hon får behandling och att mobilen åker åt fanders för hon är totalt hjärndöd
2023-11-22, 19:09
Medlem
godofasgaards avatar
Ingen som skriver något i hennes live då hotar hon med att stänga av om inte 5 st skriver något inom 5 min 🤣🤣
2023-11-22, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godofasgaard
Ingen som skriver något i hennes live då hotar hon med att stänga av om inte 5 st skriver något inom 5 min 🤣🤣

Jag är blockad på hennes stora konto.
Bumbi blockar he vilt. Hon blockar om man säger hej ibland och andra gånger kräver hon att man ska säga hej.

Hon har blockat folk för att de frågat hur hon mår, andra gånger har hon blivit förbannad och otrevlig för att ingen frågar hur hon mår.
2023-11-23, 12:57
Medlem
DayNites avatar
enligt TT så har pillerpundaren Emelie Bumbi fått god man istället, om hon håller sig spelfri
hur FAN kan det vara möjligt?

tyckte dom det gick bra? hon klarar sig själv? vräkningar, kronofogden, skatteskuld, bidragsfusk, tar droger, påverkad nästan dagligen, använder andras BANK ID, tigger pengar samt hotar, hänger ut diverse människor

jag är så besviken på svenska staten, snacka om att äcklet kommer undan lindrigt
spyr på Dumbi och hela skiten, vidriga WT .

är det så här lätt att blåsa samhället?
äcklet sitter och hånler på sina lives i sin nya Nenne Frisk flatfrisyr
Senast redigerad av DayNite 2023-11-23 kl. 13:03.
2023-11-23, 13:14
Medlem
LaPrincipessas avatar
Hänt något nytt? Rätt tyst från henne nu väl?

Tillägg: Såg senaste inlägget med lite nytt nu!
2023-11-23, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
enligt TT så har pillerpundaren Emelie Bumbi fått god man istället, om hon håller sig spelfri

tyckte dom det gick bra? hon klarar sig själv? vräkningar, kronofogden, skatteskuld, bidragsfusk, tar droger, påverkad nästan dagligen, använder andras BANK ID, tigger pengar samt hotar, hänger ut diverse människor

jag är så besviken på svenska staten, snacka om att äcklet kommer undan lindrigt

Gissar att TT är Tiktok? Var hittar du infon där? Söker på hennes namn men får inte upp något aktivt konto
2023-11-23, 14:17
Medlem
Hon kör live mycket på sin instagram. Har undvikit att skriva nåt om henne men nyss tog hon bort(blockerade?) två snälla tjejer som skrev med henne. Den ena skulle till Gretas(?) och EB tvingade sig på att gå med den tjejen, tills hon skrev nåt i stil med "du måste vila rösten och dricka lite te". EB fick det till att tjejen anklagade henne för att ha mörk röst och tog bort henne. Den andra erbjöd sig att klippa hennes hår gratis i GBG och skojade senare till med svaret "hon har nog sjungit för mycket i duschen<3" och blev borttagen hon med. Orkar inte med människan längre så slutade följa hennes konton.

(Edit för att förtydliga att den andra tjejen ville snygga till hennes hår gratis om hon kom till Gbg.)
Senast redigerad av Fikonbuske 2023-11-23 kl. 15:02.
2023-11-23, 14:20
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fikonbuske
Hon kör live mycket på sin instagram. Har undvikit att skriva nåt om henne men nyss tog hon bort(blockerade?) två snälla tjejer som skrev med henne. Den ena skulle till Gretas(?) och EB tvingade sig på att gå med den tjejen, tills hon skrev nåt i stil med "du måste vila rösten och dricka lite te". EB fick det till att tjejen anklagade henne för att ha mörk röst och tog bort henne. Den andra skojade till det med "hon har nog sjungit för mycket i duschen<3" och blev borttagen hon med. Orkar inte med människan längre så slutade följa hennes konton.

Hon tog bort en tjej igår med som frågade om hon var på väg ut då hon bytt kläder. Dig blockar jag sa hon och tog bort henne.
2023-11-23, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite

Länka gärna till var du hittar detta på TT, finns inget ute som jag kan se. Lätt att spekulera här men bättre ifall det kommer underlag på att det stämmer.
2023-11-23, 15:16
Medlem
Luzzjes avatar
Jag tror inte hon vågar vara live så mycket längre. Hon spelar nog men väljer att göra det i hemlighet så inte folk kan skriva in till tingsrätten/överförmyndarenheten. Hon vill ju till alla pris bli av med förvaltaren och verkar kunna myta sig till det mesta. Sjukt om det stämmer att hon ska få godman istället.

Hoppas då att hon blir vräkt och hamnar på gatan, skuldsatt till öronen. För det är exakt det som kommer hända om dom släpper henne fri.
2023-11-23, 15:35
Medlem
Att denna människa inte skäms
2023-11-23, 15:48
Medlem
Elefantfotens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnar5604
Att denna människa inte skäms

Det har hon inte förstånd till

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera