Citat:
Ursprungligen postat av
PsychoBlonde
Hon tror verkligen hon ska bli av med förvaltaren. Nästan så jag hoppas att det kommer hända. Då kommer det ta max 3 månader och sen bor hon på en parkbänk. Hon kommer aldrig att betala hyran om inte någon tvingar henne.
Nu sitter hon på tiktok & tycker det är en briljant idé att spela för 500kr om dagen, dvs 3500kr på en vecka. Vilken bra plan bumbi.. det är verkligen att spela smart.. 14k på en månad. Lär inte bli mycket pengar till alla skulder som bara byggs på. Skrattar fan inombords! Ogillar alkohol men kan lova skumpan köps in den dagen hennes drömvärld fallerar. Hade skatan vart en trevligare människa hade jag inte vart så jäkla skadeglad men iom hur hemsk hon är kan jag ärligt inte tycka synd om henne... inte ens lite! Sorry to say.
Vet du vad, jag är beredd att hålla med. Ta bort hennes jävla förvaltare - hon gör ju ändå ingen nytta. Låt Bumbi förstöra sitt eget liv! Då kanske hon kan bo hos sina fika systrar? Eller parkbänken som du pratar om…
Är det någon som har info på Julia, hennes kompis? Tror hon heter Lundberg i efternamn? Vad jobbar hon med? Var bor hon? Det känns otroligt skumt att hon har råd att ge så mycket pengar till Bumbiana så nu ska det undersökas pengatvätt här.
Sitter någon på personnummer så skriv det också, tänkte försöka göra lite efterforskningar själv.