2024-01-11, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BastaTingsratten
Nej hon har inte betalt tillbaka till alla. De hon fått låna småsummor av anser hon vara donationer och inte lån. Nej en hundring hit eller dit anser hon vara en gåva fast det har hon tydligen glömt bort enligt dagens story

Hon är ju så pass efterbliven att hon inte ens kan minnas vad hon sagt 1 timme tidigare så hon har nog totalt glömt bort att hon visat upp kontoutdrag med så jääävla mycket swish från diverse personer på olika belopp...

Hoppas skatteverket äter den fula häxan levande. Hon borde dränka håret i mer blekning och investera i ett silverschampoo istället för att bränna massa pengar på spel och trashiga lösögonfransar.

Just saaayin'
2024-01-11, 22:37
Medlem
Devonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Hon är ju så pass efterbliven att hon inte ens kan minnas vad hon sagt 1 timme tidigare så hon har nog totalt glömt bort att hon visat upp kontoutdrag med så jääävla mycket swish från diverse personer på olika belopp...

Hoppas skatteverket äter den fula häxan levande. Hon borde dränka håret i mer blekning och investera i ett silverschampoo istället för att bränna massa pengar på spel och trashiga lösögonfransar.

Just saaayin'

Hennes trashiga lösögonfransar skojar man inte bort.

https://ibb.co/WBCzSsp
2024-01-11, 23:27
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devonia

Höll på att sätta drickan i halsen.
2024-01-11, 23:28
Medlem
Citat:

Bästa idag! Fick ett gott skratt innan jag ska sova.
2024-01-12, 00:31
Medlem
Hon tror verkligen hon ska bli av med förvaltaren. Nästan så jag hoppas att det kommer hända. Då kommer det ta max 3 månader och sen bor hon på en parkbänk. Hon kommer aldrig att betala hyran om inte någon tvingar henne.

Nu sitter hon på tiktok & tycker det är en briljant idé att spela för 500kr om dagen, dvs 3500kr på en vecka. Vilken bra plan bumbi.. det är verkligen att spela smart.. 14k på en månad. Lär inte bli mycket pengar till alla skulder som bara byggs på. Skrattar fan inombords! Ogillar alkohol men kan lova skumpan köps in den dagen hennes drömvärld fallerar. Hade skatan vart en trevligare människa hade jag inte vart så jäkla skadeglad men iom hur hemsk hon är kan jag ärligt inte tycka synd om henne... inte ens lite! Sorry to say.
2024-01-12, 09:42
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Hon tror verkligen hon ska bli av med förvaltaren. Nästan så jag hoppas att det kommer hända. Då kommer det ta max 3 månader och sen bor hon på en parkbänk. Hon kommer aldrig att betala hyran om inte någon tvingar henne.

Nu sitter hon på tiktok & tycker det är en briljant idé att spela för 500kr om dagen, dvs 3500kr på en vecka. Vilken bra plan bumbi.. det är verkligen att spela smart.. 14k på en månad. Lär inte bli mycket pengar till alla skulder som bara byggs på. Skrattar fan inombords! Ogillar alkohol men kan lova skumpan köps in den dagen hennes drömvärld fallerar. Hade skatan vart en trevligare människa hade jag inte vart så jäkla skadeglad men iom hur hemsk hon är kan jag ärligt inte tycka synd om henne... inte ens lite! Sorry to say.

Vet du vad, jag är beredd att hålla med. Ta bort hennes jävla förvaltare - hon gör ju ändå ingen nytta. Låt Bumbi förstöra sitt eget liv! Då kanske hon kan bo hos sina fika systrar? Eller parkbänken som du pratar om…

Är det någon som har info på Julia, hennes kompis? Tror hon heter Lundberg i efternamn? Vad jobbar hon med? Var bor hon? Det känns otroligt skumt att hon har råd att ge så mycket pengar till Bumbiana så nu ska det undersökas pengatvätt här.

Sitter någon på personnummer så skriv det också, tänkte försöka göra lite efterforskningar själv.
2024-01-12, 12:48
Medlem
godofasgaards avatar
Nu har hon varit hos läkare och fyllt på påsen under diskbänken.
2024-01-12, 13:08
Medlem
Backaborts avatar
Citat:

Men dom ser lite skojiga ut, påminner om en kråka
2024-01-12, 13:09
Medlem
Backaborts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ddevilsmom
Nu har hon väl ändå tappat det helt när hon påstår att hon inte fått några donationer. Det var väl senast i förrgår hon satt och bad om just donationer till en spellive. Hon borde kolla på sina egna lives innan hon hittar på mer dumheter. Hon verkar behöva vård
Hon kanske inte fick några donationer?
2024-01-12, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backabort

https://vm.tiktok.com/ZGejTYvef/
2024-01-12, 13:53
Medlem
Förhoppningsvis inte den dagen. Men hon har fått många donationer under 2023.

Citat:
Ursprungligen postat av Backabort
2024-01-12, 13:55
Medlem
Spännande att se hur det går med humöret när hon ska äta diklofenak istället för opiater

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in