2024-01-11, 21:21
Medlem
Skabbe var snabb med att erkänna både dopnings- och narkotikabrotten efter husrannsakan.

Vems varor var det - egentligen...?
Citera
2024-01-11, 21:23
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrc00li0
Vart ser du det?
Det står i kallelsen från soc gällande anmälan från polisen.
Den kallelse som Chrippa tog emot, och Gustav delade på instagram.

Här kan du läsa det
https://imgur.com/a/uzQJrSp
Citera
2024-01-11, 21:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Till alla idioter som tror att Linnea gjort soc anmälan

"Vi på socialtjänsten, Barn och Ungdomsenheten i Södermalm har fått in en orosanmälan från polisen gällande er dotter Lilla C. Oron rör att Chrippa misstänkts för misshandel av sin flickvän"
https://imgur.com/a/zIqTaIq

Det är så polisen ska göra enligt lag. Om en person begår ett våldsbrott och har barn ska dem anmäla till soc.

Hot hot Nu börjar det brinna under sulorna
Citera
2024-01-11, 21:38
Avstängd
Citat:
Till alla idioter som tror att Linnea gjort soc anmälan

"Vi på socialtjänsten, Barn och Ungdomsenheten i Södermalm har fått in en orosanmälan från polisen gällande er dotter Lilla C. Oron rör att Chrippa misstänkts för misshandel av sin flickvän"
https://imgur.com/a/zIqTaIq

Det är så polisen ska göra enligt lag. Om en person begår ett våldsbrott och har barn ska dem anmäla till soc.

Citat:
Det står i kallelsen från soc gällande anmälan från polisen.
Den kallelse som Chrippa tog emot, och Gustav delade på instagram.

Här kan du läsa det
https://imgur.com/a/uzQJrSp

Bilden är uppenbart manipulerad av en amatör som glömde stava efternamnet med stor bokstav.

ALDRIG att en myndighet skulle göra detta misstag. Det är mitt bevis så bevisa motsatsen horungar.

Står även chrostofer och christopher.. solklart fail av en photoshopper.
Citera
2024-01-11, 21:39
Medlem
Börja med att fatta en sak. Linnea är körd i Sverige. Hon kommer aldrig mer kunna få en pojkvän, kunna bilda familj i Sverige. Det här kommer bita henne i arslet. Än mindre kommer hon kunna få ett jobb. Bara att flytta hem till mamma och bli koksluder på etage i Malmö. Brudjävel.

Sen ang. orosanmälan mot Chole. Den är snuten skyldig att göra. No biggie. Men den lär väl förmodligen avskrivas. Vad som gör mig förundrad är att klanen inte lyckats adressändra Chrippa än. Gissar att Gustav B är den som sitter på lägenheten, ryktet om att hyran inte skulle vara pröjsad tvivlar jag på. Gustav har nog betalat den för att sen klämma borderlinebruden på den degen. Men vi får se.
Citera
2024-01-11, 21:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
Bilden är uppenbart manipulerad av en amatör som glömde stava efternamnet med stor bokstav.

ALDRIG att en myndighet skulle göra detta misstag. Det är mitt bevis så bevisa motsatsen horungar.

Hoppas du inte blir ledsen nu när jag rättar dig. Jo myndigheter kan också göra fel, missa storbokstav, stava fel eller göra avstavningar som får en att undra vilken planet dem kommer ifrån
Citera
2024-01-11, 21:42
Medlem
KentWasHeres avatar
Citat:

Manipulerad eller inte, polisen gör alltid orosanmälan när ett misstänkt brott begåtts.
Citera
2024-01-11, 21:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Hoppas du inte blir ledsen nu när jag rättar dig. Jo myndigheter kan också göra fel, missa storbokstav, stava fel eller göra avstavningar som får en att undra vilken planet dem kommer ifrån

Så du menar att de stavar berg med liten bokstav,

Sedan skriver Christofer / christopher? 2 olika namn i samma utskick 😂😂 snälla gå o lägg dig bögen
Citera
2024-01-11, 21:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av KentWasHere
Manipulerad eller inte, polisen gör alltid orosanmälan när ett misstänkt brott begåtts.

Och det betyder inte att de kallas till ett samtal för det, utan det tar längre tid att bli kallad. Soklart manipulerat ”brev” som vem fan som helst kan sezz
Citera
2024-01-11, 21:43
Medlem
Dopys avatar
Citat:

Åh, nu när du sa det.
Berg med litet b.
Och står först Christofer och sen Christopher.

Men dokumentet ser äkta ut. Men allt detta vore riktigt fail ifall detta dokument faktiskt kom ifrån en myndighet
Citera
2024-01-11, 21:45
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Jepp, han verkar inte kunna läsa. Jag uppfattar det som att han menar att Linnea gjort anmälan, troligen för att driva på det fortsatta hatet emot Linnea.
Troligtvis ja men Gustav är en jävla simp ändå.

Står i brevet att både Chrippa & Julia använder droger så jag förmodar att Julia också pissat positivt.

Nej soc anmälan måste han äga, det är en konsekvens av hans egna beteende, riktiga män äger sina misstag, skinnhögar som Rask ljuger och förnekar istället, be a man.
Citera
2024-01-11, 21:49
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nodangerontheroof
Börja med att fatta en sak. Linnea är körd i Sverige. Hon kommer aldrig mer kunna få en pojkvän, kunna bilda familj i Sverige. Det här kommer bita henne i arslet. Än mindre kommer hon kunna få ett jobb. Bara att flytta hem till mamma och bli koksluder på etage i Malmö. Brudjävel.

Sen ang. orosanmälan mot Chole. Den är snuten skyldig att göra. No biggie. Men den lär väl förmodligen avskrivas. Vad som gör mig förundrad är att klanen inte lyckats adressändra Chrippa än. Gissar att Gustav B är den som sitter på lägenheten, ryktet om att hyran inte skulle vara pröjsad tvivlar jag på. Gustav har nog betalat den för att sen klämma borderlinebruden på den degen. Men vi får se.
Så om det kommer ut att hon är ett offer för misshandel så har människor förstört livet för en människa som är ett offer? hur sjukt är inte det?

Efter allt förtals gänget lagt ut så tror jag absolut soc anmälan kommer leda till någonting, tex stöd i deras föräldraroll, föräldrakurser, eller liknande.

Brevet skickades 2 januari, Chrippa häktades 1 januari, troligen har dem inte hunnit adressändra, och jag tror inte man kan adressändra åt någon annan bara sådär

Gustav gick ju ut med att Chrippa stod på kontraktet, det var hans lägenhet, inte Linneas lägenhet, så då är det ju Chrippas ansvar att betala och inte Linneas. Förtals gänget får nog bestämma sig hur dem ska ha det egentligen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in