2024-01-01, 20:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av NoZonezigzag
Det skedde ju igår?😂
Gått 24h..
https://polisen.se/aktuellt/handelser/2023/december/31/31-december-20.07-misshandel-stockholm/

Det är inte Chrippa. Chrippa och Linnéa greps 29e. Chrippa häktades idag vid lunch och Linnea släpptes.
Citera
2024-01-01, 20:51
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masajen
Detta är nog det enda scenariot jag ser framför mig, att dom tjafsade och L gick in och raderade Cs youtube kanal. Förstår att han flippat då, är ju hans levebröd..

Sedan skriver Joakim i Julias live att han sett saker som han kommer vittna om detta blir rättsligt, antar att det är till Cs fördel och att L antagligen varit ordentligt psyko..
Ja, Jocke är ju välkänd för att tala sanning och inte ljuga i domstolen
Citera
2024-01-01, 20:52
Medlem
Anledningen att detta kom ut nu är för att Chrippa är häktad. Då går det inte längre att hemlighetshålla detta. Så minst 2 veckor i en cell för Chrippa.
Citera
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Det är inte Chrippa. Chrippa och Linnéa greps 29e. Chrippa häktades idag vid lunch och Linnea släpptes.
varför greps Linnea?
Citera
Avslutad
Julia har haft lajv och hon har stöd av Jocke med familj, det är Linnea som av allt att döma fått spelet och anmält och gått in för att förstöra "allt" för Chrippa.
Skulle inte förvåna mig om hon skadat sig själv, sprutat in för mycket i läpparna så dom spräckts, för att ha "bevis" på misshandel.
Hon är mycket sjuk och det hon var ute efter var uppenbart från början. Hon är obehaglig och jag hoppas att hon får ett kännbart straff
Citera
2024-01-01, 20:53
Medlem
Masajens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Ja, Jocke är ju välkänd för att tala sanning och inte ljuga i domstolen

Joakim är ingen jag följer, så jag vet inte om han är känd för att ljuga i domstol.
Han vet nog uppenbarligen saker som vi på Flashback inte har en aning om, det är säkert..
Citera
Medlem
Citat:

Åh fan.
Så båda var anhållna?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Någon som kan länka till FUPen där det står hur Chrippa behandlade Julia när dem var tillsammans?

Här har du tråden där det som hänt J diskuteras och där ska de olika dokumenten finnas om de fortfarande är aktiva
(FB) 26 årig åtalas för grova brott mot sambos - Örebro
Citera
2024-01-01, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Julia har haft lajv och hon har stöd av Jocke med familj, det är Linnea som av allt att döma fått spelet och anmält och gått in för att förstöra "allt" för Chrippa.
Skulle inte förvåna mig om hon skadat sig själv, sprutat in för mycket i läpparna så dom spräckts, för att ha "bevis" på misshandel.
Hon är mycket sjuk och det hon var ute efter var uppenbart från början. Hon är obehaglig och jag hoppas att hon får ett kännbart straff

Ja du och jag var väl några av få som hade på känn att Linnea var psyko. Chrippas personlighet ändrades ju totalt med henne!
Citera
2024-01-01, 20:55
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Några bevis på att hon är mycket sjuk?
Förutom dem "bevis" som Chrippas familj och nära som vill skydda honom försöker lägga fram?

Jocke har ju manipulerat folk förut för att starta hatstorm emot människor som han vill tysta. Hjälp honom inte att göra det samma emot Linnea.
Citera
2024-01-01, 20:56
Medlem
Citat:
hur vet du detta?
Citera
2024-01-01, 20:57
Medlem
Citat:

Håller med. Chrippa må vara en loser men puckla på en kvinna har jag ärligt svårt att tänka mig och Linnea är det någonting med. Tror också hon är psyksjuk och tycker det syns. Liten fjortistjej som inte tänker på Chloe. Hoppas hon blir kvar på psyket i många år.

Hon vart med Chrippa endast för hon är besatt av Jocke. Lovar att det är så!

Men varför ska hon ta ner hans kanal? Det förstår jag verkligen inte.. Hon har inget med den och göra. Hon borde sett till sitt egna telefonförsäljare arbete och inte sjukat sig och skött det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in