Citat:
Ursprungligen postat av
TypisktVastkustskt
Alltså finns nog hundratals klyschor att skriva här. Men även om forumet är anonymt och man hjälper främlingar som till och med skulle kunna vara en AI så känns det bra för mig att hjälpa, meningsfullt! Och än bättre när man får feedback om uppskattning!
Det är en gåva du har. Jag försöker var sån med. Därför tom jag skapade en användare och började skriva. Den här tråden och alla människor som skriver här. Vet inte hur många gånger jag gråtit av den fina medmänskligheten som lyser just i denna tråd.
Låter som nån klysch tramsmaja, men jag har lite erfarenhet av genuin vänlighet. Uppfostrad med att man ska klara allt ensam och aldrig be om hjälp. Så skevt. Ensam är inte alltid stark.
Jag är som sagt extremt ensam så varje vänligt ord jag får här, vilket jag fått av så många, är som en värmefilt om hjärtat.
Oxyn är som den vän jag saknar och samtidigt som jag inget hellre vill än att bli fri, så är jag rädd för att sluta. Såna saker kan du inte någonsin säga till någon, men härinne kan man det. Otroligt befriande.