Citat:
Ursprungligen postat av
BlackRockInc
Är det kvinnohat för att han påtalar verkligheten?
Istället för att komma med personpåhopp förklara hur det han säger inte stämmer?
Är kvinnor inte törstiga på uppmärksamhet? Ni klär er som horor, 99% av alla kvinnliga influencers är det för hur de ser ut eller klär sig, delvis för att de är bekräftelsesökande osäkra slampor som gör allt för bekräftelse och pengar.
Så har det alltid varit, eller påstår du att verkligheten inte är så?
Om du läser inlägget han citerar från mig så förklarar jag klart och tydligt varför chansen är liten att man får verken pengar, sympati eller uppmärksamhet som våldtäktsoffer och varför det inte är ett motiv till varför BO skulle anmäla denna våldtäkt.
Nu drar du alla kvinnor över en kam.
Kvinnor är lika törstiga på uppmärksamhet som män.
”Ni klär er som horor” Och? Man får klä sig hur man vill eller vad då, föredrar du burka? Kvinnor som går i burka/ heltäckande niqab råkar också ut för våldtäkter. Förstår inte vad det är du vill ha sagt?
Varför blandar du in influensers? Absolut! Det stämmer att alla influensers söker uppmärksamhet. Men låt mig fråga, är alla kvinnor influensers? Nej. Du måste sluta blanda ihop kvinnor med yrket. Majoriteten av kvinnor är inte influensers och är därför inte så desperata på uppmärksamhet som du påstår. Inte ens influencers är så desperata på uppmärksamhet att de skulle falskt anklaga någon för våldtäkt. Då blir man cancellad vilket är en socialmedia-död.
Avslutningsvis, finns ingenting som tyder på att BO söker den uppmärksamhet du försöker länka henne till. Hon och hennes fall har ofrivilligt fått en tråd på flashback. Den dagen hon går ut i tidningen med namn och bild och säger att hon blev våldtagen för uppmärksamhet. Den dagen tar jag dina argument på allvar att alla kvinnor är uppmärksamhetssökande slampor som klär sig som horor. (Även de som klär sig i heltäckande niqab och burka)