Citat:
Ursprungligen postat av
Teu
Mitt minne är kört sedan länge men Kennedy tillbaka till Bajen och Källström tillbaka till er är väl contenders. Johan Mjällby fick väl också en fin return hos oss. Nåväl, Guidetti historien är något vi förmodligen aldrig kommer tillåtas att glömma, och jag ska säga uppriktigt att jag aldrig har känt mig mer provocerad av en fotbollsspelare än när Guidetti rullade in efter försäsongen. Att sköta sin fysik är verkligen bare minimum för en elitidrottare och detta är alltså någon som är oerhört välbetald för att representera Sveriges främsta och förnämsta förening.
Guidetti är ett samtalsämne som kombineras antingen med hot eller galghumor idag. Tror dessvärre att herrn själv kan göra mycket lite i dagsläget för att förändra detta såvida han inte är villiga att återbörda en hel del cash. På planen är det nog helt klippt iaf.
Mest provocerande måste väl ändå vara alla Bagdad Bob's som försvarade honom med näbbar och klor efter bilden från Spånga IP.
Finns en Rissne-skribent som försvarade honom mer än Bajarna försvarar sina Dalakarlar.