2024-01-10, 19:35
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Haha hoppas slippa skriva vad var det jag sa.. vad har jag missat med SoapBar-bedragare? Varifrån kommer Djurdjic in i bilden?

(FB) Vem är fotbollsstjärnan som åkte för bedrägeri på SoapBar?

Citera
2024-01-10, 21:42
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Mitt minne är kört sedan länge men Kennedy tillbaka till Bajen och Källström tillbaka till er är väl contenders. Johan Mjällby fick väl också en fin return hos oss. Nåväl, Guidetti historien är något vi förmodligen aldrig kommer tillåtas att glömma, och jag ska säga uppriktigt att jag aldrig har känt mig mer provocerad av en fotbollsspelare än när Guidetti rullade in efter försäsongen. Att sköta sin fysik är verkligen bare minimum för en elitidrottare och detta är alltså någon som är oerhört välbetald för att representera Sveriges främsta och förnämsta förening.

Guidetti är ett samtalsämne som kombineras antingen med hot eller galghumor idag. Tror dessvärre att herrn själv kan göra mycket lite i dagsläget för att förändra detta såvida han inte är villiga att återbörda en hel del cash. På planen är det nog helt klippt iaf.
Mest provocerande måste väl ändå vara alla Bagdad Bob's som försvarade honom med näbbar och klor efter bilden från Spånga IP.

Finns en Rissne-skribent som försvarade honom mer än Bajarna försvarar sina Dalakarlar.
Citera
2024-01-10, 21:50
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Mest provocerande måste väl ändå vara alla Bagdad Bob's som försvarade honom med näbbar och klor efter bilden från Spånga IP.

Finns en Rissne-skribent som försvarade honom mer än Bajarna försvarar sina Dalakarlar.

Japp jag trodde han skulle göra succé.

Du har hakat upp dig på att jag är uppväxt i Rissne och du själv är en äkta småländsk differ
Citera
2024-01-10, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Japp jag trodde han skulle göra succé.

Du har hakat upp dig på att jag är uppväxt i Rissne och du själv är en äkta småländsk differ
Har du käkat kebab med wigger jg där eller haha
Citera
2024-01-10, 22:02
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swabulu
Har du käkat kebab med wigger jg där eller haha

Nä den pizzerian är inget att ha.
Citera
2024-01-11, 04:24
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Ja Guidetti går mot att va tiderna flopp i AIK men man får också komma ihåg att närapå samtliga gnagare ville ha honom och såg timingen som helt klockren inför premiären 2022 å att han nu inte ens varit i närheten av den drömvärvning man hoppades på är en annan femma. Det är lätt att ösa skit mot nån och peka finger mot syndabockar när man sitter med facit i hand (nåja).

Manuel är en svårslagen usel sportchef men vad han hade med Guidetti å göra vettefan. Det var Jurelius som värva honom.
Ok. Den fick man äta upp 👍
Citera
2024-01-11, 06:38
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:

Vilka dalakarlar försvarar vi Mister Småland?
Citera
2024-01-11, 06:39
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
(FB) Vem är fotbollsstjärnan som åkte för bedrägeri på SoapBar?

Det där har jag missat eller förträngt. Tråden är ju inte direkt övertygande - knappt någon pekar ut Mange ju. Hur vet vi i retrospektiv att det är han och inte Sundgren (som pekas ut)?
Citera
2024-01-11, 08:50
Medlem
cokehyenas avatar
Är det sant att Malmö tränar på plast?

Skulle inte fotboll spelas på gräs? 🤔
Citera
2024-01-11, 09:00
Avslutad
Citat:
Är det sant att Malmö tränar på plast?

Skulle inte fotboll spelas på gräs? 🤔

Man tränar på betong och grus här nere, livets hårda skola, vet du.
Citera
2024-01-11, 09:10
Avslutad
På tal om saknade västkustsprofiler var fan har TheJacket och Eaglesandshit försvunnit?
Citera
2024-01-11, 09:30
Medlem
cokehyenas avatar
Här är min summering av Ekdal Sr:
- Intelligent
- Följt DIF på plats sedan barnsben. Främst hockey men även på Stadion.
- Velat spela i DIF flera år, men tricksigt med kontraktsituation i Italien.
- Vänlig person, kommer ej ställa till problem
- Resonerar kring gruppdynamik osv på ett moget sätt
- Spelat med Tolle, haft Bergstrand som u-tränare
- Värderat bostadssituation över det sportsliga i karriären
- Vill bidra på och utanför planen
- Snittat 25-30 matcher per säsong, bara långtidsskadad 1 gång, annars småskavanker

Otroligt fin värvning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in