2023-12-21, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av London
Detta är sällan ett mysrum och ser i tillägg inte heller att du har stört något eller någon. Din slutledning av det väsentliga stämmer bara inte överens med vad jag och vissa andra tror.

God jul.

Tack detsamma! Vi får enas över att vi vill ha tillbaka trazke i tråden iallafall! Må väl.
Citera
2023-12-21, 22:20
Medlem
ardagulers avatar
Klart uppseendeväckande när en så tongivande person trillar bort. Han kanske sitter och gottar sig på en burner över hur många som skriver och frågar om vart han tagit vägen.
Citera
2023-12-22, 01:47
Avslutad
Nu ska man inte spekulera i alltför mycket rörande trazke men kontot betedde sig oerhört märkligt där på slutet. Att han skulle försvinna bara för att Häcken inte vann är så klart befängt, det är inte som att han inte fått skit och kunde även dela ut en hel del skit långt innan och under föregående säsong. Förhoppningsvis ser vi han tillbaka när det nalkas ny säsong.
Citera
2023-12-22, 01:49
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Nu ska man inte spekulera i alltför mycket rörande trazke men kontot betedde sig oerhört märkligt där på slutet. Att han skulle försvinna bara för att Häcken inte vann är så klart befängt, det är inte som att han inte fått skit och kunde även dela ut en hel del skit långt innan och under föregående säsong. Förhoppningsvis ser vi han tillbaka när det nalkas ny säsong.

När han kommer förväntar jag mig signaturen också
Citera
2023-12-22, 03:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
När han kommer förväntar jag mig signaturen också

Hahaha, precis så ja.
Citera
2023-12-22, 07:38
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Blir glad bara av att läsa hans namn (och varje gång folk med koll stavar det rätt!).

Kan bara hoppas att han har kropp och huvud att göra en Andreas Johansson. Då menar jag förstås HBK och inte Adde för tydlighetens skull.

8+ år till vore en gåva från han jag inte tror på. Stor hatt av för vad AJ gör i HBK.
Vore det inte roligt om JUL blev den fanbäraren?
Citera
2023-12-22, 11:40
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Vore det inte roligt om JUL blev den fanbäraren?

Självklart. Omöjligt att inte tycka om Une.

Svårt att se honom vara given startspelare i DIF kommande åren dock. Inte ens till sommaren och då inte främst för att han ryktats vilja fortsätta utomlands.

Blir såklart mer än gärna motbevisad… men startplatsen måste han (som alla andra) förtjäna på planen.
Citera
2023-12-22, 11:53
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Självklart. Omöjligt att inte tycka om Une.

Svårt att se honom vara given startspelare i DIF kommande åren dock. Inte ens till sommaren och då inte främst för att han ryktats vilja fortsätta utomlands.

Blir såklart mer än gärna motbevisad… men startplatsen måste han (som alla andra) förtjäna på planen.
Så länge han startar i derbyt mot oss är jag nöjd. Minns när Bohman på inrådan från Bank skrev en kärleksförklaring till honom 2021. Jag ser ju inte era matcher men förstår ju så klart att han varit (är) riktigt bra men tycks alltid pricka in formsvackan mot oss. Är min känsla, märk väl.
Citera
2023-12-22, 11:54
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP

Fast med tanke på hur befängt kontot var, så kanske det blev jobbigt när verkligheten kom i kapp grabben?
Har full förståelse för att man "försvinner" när man investerat så mycket starka åsikter som sedan visade sig vara rena fantasier.
Citera
2023-12-22, 12:36
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Fast med tanke på hur befängt kontot var, så kanske det blev jobbigt när verkligheten kom i kapp grabben?
Har full förståelse för att man "försvinner" när man investerat så mycket starka åsikter som sedan visade sig vara rena fantasier.
Du är mig veterligen rätt ny här men trazke skrev ju sista året ömsom allvar ömsom med glimten i ögat. Tror din hypotes är direkt felaktig.
Citera
2023-12-22, 12:41
Medlem
Jag vete tusan om jag vill gå så långt att jag vill kalla trazke för troll.

Men om det nu var så att han kom ner på jorden och insåg hur fel han hade om Häcken förra säsongen så gjorde han kanske rätt som lämnade forumet/tog paus .

Finns dock fler som borde göra det .

Klassikern är ju snubben som påstod att Värnamo enbart kom femma för att dom andra lagen nedanför underpresterade
Citera
2023-12-22, 12:54
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Du är mig veterligen rätt ny här men trazke skrev ju sista året ömsom allvar ömsom med glimten i ögat. Tror din hypotes är direkt felaktig.

Exakt mycket var med glimten i ögat vilket vissa av oss kunde se.

Många såg inte det och tog allt han skrev på fullaste allvar vilket är befängt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in