2024-01-10, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrc00li0
Herregud vad pinsam hon är
Kan ju vara bra att åtminstone researcha filmen om man aldrig sett den (även fast typ alla andra tjejer i hennes generation har sett den men okej) innan man går på ett event dedikerat till filmen, bara sådär tips från coachen…
Citera
2024-01-10, 23:21
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bais977
Kan ju vara bra att åtminstone researcha filmen om man aldrig sett den (även fast typ alla andra tjejer i hennes generation har sett den men okej) innan man går på ett event dedikerat till filmen, bara sådär tips från coachen…

Har inte sett den googlade

” describes female high school social cliques, school bullying and the damaging effect they can have on teenagers ” är det detta hon gillar alltså 😂😂😂😂😂😂😂 herregud

När Linn försöker förklara vad det är hon gillar med mean girl ” jag gillar bara den för att den är så himla tjejig ”
Senast redigerad av geek12 2024-01-10 kl. 23:25.
Citera
2024-01-10, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Har inte sett den googlade

” describes female high school social cliques, school bullying and the damaging effect they can have on teenagers ” är det detta hon gillar alltså 😂😂😂😂😂😂😂 herregud

När Linn försöker förklara vad det är hon gillar med mean girl ” jag gillar bara den för att den är så himla tjejig ”

Ett sånt löjligt svar av en 25-åring. Sådär svarar en 14-åring.
Citera
2024-01-10, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Ett sånt löjligt svar av en 25-åring. Sådär svarar en 14-åring.

Hon är så tappad i golvet. Om man inte sett den bara var ärlig!! ”Jag har faktiskt inte sett den gamla, men är jättetaggad på den nya och se vad hajpen handlar om” är ett fullt acceptabelt svar!
Citera
2024-01-10, 23:48
Medlem
Citat:
Herregud😂 Linn har med andra ord aldrig sett mean girls. Hon vet att mean girls inte alls är tjejig på det sättet hon tror? Tvärtom, det är om tjejer som hugger varann i ryggen och hon står och säger att hon gillar det😂

Det är ju ungefär lite som när hon skriver att Tiingelinn passar hennes personlighet. Kollar man på wikipedia så beskrivs Tingeling såhär:
Hon är omväxlande hjälpsam och hämndlysten, rent av elak. Hon hjälper folk, men är ofta väldigt svartsjuk på flickor som får uppmärksamhet av Peter Pan
Är det så hon ser sig själv tro?
Citera
2024-01-10, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norfolk
Det är ju ungefär lite som när hon skriver att Tiingelinn passar hennes personlighet. Kollar man på wikipedia så beskrivs Tingeling såhär:
Hon är omväxlande hjälpsam och hämndlysten, rent av elak. Hon hjälper folk, men är ofta väldigt svartsjuk på flickor som får uppmärksamhet av Peter Pan
Är det så hon ser sig själv tro?

Haha det visste jag inte. Mycket intressant. Ja hur känner Linn angående det? Svartsjuk är hon ju dock absolut, bara kolla på hennes och Alvas relation…
Citera
2024-01-11, 08:51
Medlem
Incendios avatar
Märk väl att Linn har tagit bort ordet "singel" i sin bio.
Citera
2024-01-11, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Märk väl att Linn har tagit bort ordet "singel" i sin bio.

Nä hon har flyttat på det bara, reagerade också på det förut. Står längre ner nu med föräldralivet ”singellivet” och nått mer
Citera
2024-01-11, 09:06
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Nä hon har flyttat på det bara, reagerade också på det förut. Står längre ner nu med föräldralivet ”singellivet” och nått mer
Jag tycker ändå att det är ett tecken. Och så vill jag hoppas att det är Simon det gäller.
Citera
2024-01-11, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Jag tycker ändå att det är ett tecken. Och så vill jag hoppas att det är Simon det gäller.

Kan absolut vara ett tecken jo att hon valt att flytta ner det från absolut överst i sin profil till längst ner lite dolt så man måste trycka på läs mer för att ens se det
Citera
2024-01-11, 09:16
Medlem
Tror vi hon kommer trycka ut ytterligare en unge 2024 eller tidigt 2025?
Citera
2024-01-11, 09:21
Medlem
Citat:
Tror vi hon kommer trycka ut ytterligare en unge 2024 eller tidigt 2025?

Tidigt 2025. Ett litet vinterbarn så hon har prickat in alla årstiderna. För B är väl våren, J sommar, T höst om jag inte tänker fel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in