Citat:
Ursprungligen postat av
Vicious-Macki
Älskar Sopranos men något som stör mig är hela grejen med Tony B.
Värsta välkomstfesten när han släpptes.
Han var familj, nära Tony. Men efter han försvann är det ingen som undrade vart han tagit vägen

De kanske inte visste, men de visste? Inledningsvis målades Tony B upp som en efterlängtad familjemedlem då han blev fri från fängelset. Ganska omgående blir han ett störningsmoment för Tony, som vi som åskådare ”jobbar ihop med”, vilket leder till att han automatiskt blir mindre omtyckt. Det trots att Tony B är något av en frisk fläkt genom att vara ganska rolig för oss tittare men även ifrågasättande av Tonys ledarroll och inte minst generellt sett smart. Att Tony B däremot skulle vara omtyckt av sin omgivning ser jag inte, jag tycker tvärtemot att skaparna arbetade hårt med att måla upp honom som icke omtyckt. Annat var det med exempelvis Adriana och Pussy.