Citat:
Ursprungligen postat av
Man1ks
Jag hade kört axlarna.
Själv varierar jag mellan axlar och glutes. Får sån jävla pip i låren.

Funderar på glutes med vilket de flesta hävdar är i princip smärtfritt, men jag orkar ju inte sätta i nån nerv eller liknande. Jag är redan nålrädd som det är och det är min första injektion, varför jag tänker att det kan bli enklare att sätta nånstans där det är lätt att "komma åt". Har läst på en hel del och det verkar som att det är övre-yttre fjärdedel av skinkan som gäller och mitten-yttersta tredjedel på låret som gäller.
Jag har i alla fall fått tag i 0.7/40mm nålar. De är ganska tjocka och långa, och då ställer jag mig frågan om man verkligen kan trycka in hela eller om man ska köra halva? I röven tänker jag att det ska gå bra med 40mm 45 grader rakt in, men om jag skulle köra i låret eller axel: Kan jag då köra in halva-lite mer än halva? Har ganska hög BF% bör tilläggas.
Ser mycket framemot det här. Har 13nmol (under 30 år) och har svårt att tro att vården kommer sätta in TRT så jag tänkte att jag lika gärna kunde ösa på med en 300-360mg-kur, fast det hör kanske inte till ämnet/trådstart.