Citat:
Det finns en tråd i forumet där ni kan prata om kunder och träffar! Men ja, finns många respektlösa/misogyna omdömmen om kvinnor i den här tråden.
Tråkigt med så många no shows. Det är väldigt respektlöst. Jag skulle aldrig swisha en deposition, är som upplagt för bedrägeri. Så mitt tips är att begära en mindre summa för GoGift eller krypto som dras av från summan sen. Summan behöver dock vara så pass liten att en bedragare inte kan livnära sig på det. 100-200 kr är ok, då är det värt att chansa ifall det skulle vara en bedragare. Att ta en risk med några hundalappar för ett trevligt möte är värt, men skulle aldrig riskera större summor eller riskera att ge mig namn till en utpressare.
Tråkigt med så många no shows. Det är väldigt respektlöst. Jag skulle aldrig swisha en deposition, är som upplagt för bedrägeri. Så mitt tips är att begära en mindre summa för GoGift eller krypto som dras av från summan sen. Summan behöver dock vara så pass liten att en bedragare inte kan livnära sig på det. 100-200 kr är ok, då är det värt att chansa ifall det skulle vara en bedragare. Att ta en risk med några hundalappar för ett trevligt möte är värt, men skulle aldrig riskera större summor eller riskera att ge mig namn till en utpressare.
Vet om den andra tråden, men lättast är ju att gå direkt till kunderna för att lösa problemet
Swisha är obv inte en väg att gå, jag vill inte heller dela ut mitt namn för småpengar, så det förstår jag.
Har provat med 300kr på GoGift men du har nog helt rätt! 200kr kan vara en mer rimlig summa då enstaka istället blir oroliga för bedrägeri nu. Omöjligt att hitta ett sätt som funkar för alla då jag nu får dom som inte alls vill använda sitt bankkort till de, av någon anledning.
Citat:
Om du är vem jag tror du är så kan jag verkligen förstå att du är populär bland killarna! Tråkigt att så många slösar din tid, trots en övertydlig profil har själv försökt få en lucka med dig men har inte klaffat.
Angående deposition så är det tyvärr inget jag skulle göra pga vill vara så anonym som möjligt.
Angående deposition så är det tyvärr inget jag skulle göra pga vill vara så anonym som möjligt.
Exakt det som flera sagt! Man vill vara anonym, men GoGift är anonymt, sett utifrån vad jag ser.
Vad är en bättre lösning enligt dig?
Citat:
Tovehoney får gärna beskriva hus vi hittar hennes profil, så man kan ge feedback på om hon har tillräckligt med info.
Det går ju skicka deposition anonymt. Man kan köpa presentkort för krypto, eller bara skicka krypto.
Edit: Om Tovehoney är den jag tror hon här (man får ju inte outa folk som postar på FB), så tror jag folk drar sig lite från att genomföra träff med någon annonserar utan kondom. Köra utan kondom, speciellt analt, är ju supersexigt. Som i porrfilm. Men jag skulle aldrig våga träffa någon som erbjuder det i en annons. Riskerna är för stora. Kanske är så att vissa män inte kan motstå frestelsen att boka, men sen fegar ur precis innan pga risken.
Det går ju skicka deposition anonymt. Man kan köpa presentkort för krypto, eller bara skicka krypto.
Edit: Om Tovehoney är den jag tror hon här (man får ju inte outa folk som postar på FB), så tror jag folk drar sig lite från att genomföra träff med någon annonserar utan kondom. Köra utan kondom, speciellt analt, är ju supersexigt. Som i porrfilm. Men jag skulle aldrig våga träffa någon som erbjuder det i en annons. Riskerna är för stora. Kanske är så att vissa män inte kan motstå frestelsen att boka, men sen fegar ur precis innan pga risken.
Jag har så få som bokar utan på grund av den höga kostnaden för det, men hur som helst tror jag inte det är orsaken till no shows. Det är nog mer en anledning till att mina bokningar är så få (ink sett till mina övriga krav) men det är en annan historia.
Citat:
Lite märkligt är det ändå att du drabbas av massa falskbokare. Tycker att ditt krav på ansiktsbild borde sålla bort de flesta.
Jag tror inte det beror på att du erbjuder service utan skydd för det är väl valfritt och inget måste. Är väl bara att köra med gummi om man nu vill det.
Jag tror inte det beror på att du erbjuder service utan skydd för det är väl valfritt och inget måste. Är väl bara att köra med gummi om man nu vill det.
Tro mig, man slutar aldrig förvånas. Jag träffar så sjukt få sett till vad jag har lust och tid (en bra vecka är 4 pers). Personer skickar bild och får svar men tror ändå jag är fake eller är för nojiga och som sagt dyker inte upp.
Uppskattar era svar! Ursäktar trådkapningen