Gud vad alla frågar döda frågor. Sök tråden istället eller rulla tärningen, vad är det värsta som kan ske
Träffade själv en ryska strax innan jul (Khia något). Hennes lokal var på en riktigt blottande plats och det var demonstrationer utanför, mycket farbror blå men samtidigt var dom upptagna med annat. Tjejen själv var supersnäll men var relativ ful jämfört med bilderna, lite osminkad men jag skrev ganska tätt inpå så hon hann kanske inte fixa. Smal, vältränad. Gav en bra bj utan att klaga eller bli trött, tog hela till roten, avslutade med att hon ställde sig på knäna för ett munsprut. Dock var det hennes sista dag i Sverige och inte sett efteråt. Får se om hon kommer tillbaka eller inte. Verkar vara en drös tjejer som kommer från ryssland en vecka och sen sticker. Får väl hoppas det inte är någon seriösare bakom.
Citat:
Ursprungligen postat av
Purewisdom
Vad är grejen med alla dessa ads på RE med 15 min incall för 800kr? Sådär snygga tjejer tar inte så lite. Är det någon sorts spam? Om inte - har någon träffat en tjej med sån profil och vare bara catfish?
Vilka har du sett? Själv ser jag bara tvärtom, tjejer som tar 2-3000kr för en bj eller 30 min. Ovärdaa prisar oavsett hur bra deras talang än är.