2024-01-05, 18:05
  #4861
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaxxerRobert
Det finns en tråd i forumet där ni kan prata om kunder och träffar! Men ja, finns många respektlösa/misogyna omdömmen om kvinnor i den här tråden.

Tråkigt med så många no shows. Det är väldigt respektlöst. Jag skulle aldrig swisha en deposition, är som upplagt för bedrägeri. Så mitt tips är att begära en mindre summa för GoGift eller krypto som dras av från summan sen. Summan behöver dock vara så pass liten att en bedragare inte kan livnära sig på det. 100-200 kr är ok, då är det värt att chansa ifall det skulle vara en bedragare. Att ta en risk med några hundalappar för ett trevligt möte är värt, men skulle aldrig riskera större summor eller riskera att ge mig namn till en utpressare.

Vet om den andra tråden, men lättast är ju att gå direkt till kunderna för att lösa problemet
Swisha är obv inte en väg att gå, jag vill inte heller dela ut mitt namn för småpengar, så det förstår jag.
Har provat med 300kr på GoGift men du har nog helt rätt! 200kr kan vara en mer rimlig summa då enstaka istället blir oroliga för bedrägeri nu. Omöjligt att hitta ett sätt som funkar för alla då jag nu får dom som inte alls vill använda sitt bankkort till de, av någon anledning.

Citat:
Ursprungligen postat av mysigpojke
Om du är vem jag tror du är så kan jag verkligen förstå att du är populär bland killarna! Tråkigt att så många slösar din tid, trots en övertydlig profil har själv försökt få en lucka med dig men har inte klaffat.

Angående deposition så är det tyvärr inget jag skulle göra pga vill vara så anonym som möjligt.

Exakt det som flera sagt! Man vill vara anonym, men GoGift är anonymt, sett utifrån vad jag ser.
Vad är en bättre lösning enligt dig?

Citat:
Ursprungligen postat av HaxxerRobert
Tovehoney får gärna beskriva hus vi hittar hennes profil, så man kan ge feedback på om hon har tillräckligt med info.

Det går ju skicka deposition anonymt. Man kan köpa presentkort för krypto, eller bara skicka krypto.

Edit: Om Tovehoney är den jag tror hon här (man får ju inte outa folk som postar på FB), så tror jag folk drar sig lite från att genomföra träff med någon annonserar utan kondom. Köra utan kondom, speciellt analt, är ju supersexigt. Som i porrfilm. Men jag skulle aldrig våga träffa någon som erbjuder det i en annons. Riskerna är för stora. Kanske är så att vissa män inte kan motstå frestelsen att boka, men sen fegar ur precis innan pga risken.

Jag har så få som bokar utan på grund av den höga kostnaden för det, men hur som helst tror jag inte det är orsaken till no shows. Det är nog mer en anledning till att mina bokningar är så få (ink sett till mina övriga krav) men det är en annan historia.

Citat:
Ursprungligen postat av Truchosthlm
Lite märkligt är det ändå att du drabbas av massa falskbokare. Tycker att ditt krav på ansiktsbild borde sålla bort de flesta.

Jag tror inte det beror på att du erbjuder service utan skydd för det är väl valfritt och inget måste. Är väl bara att köra med gummi om man nu vill det.

Tro mig, man slutar aldrig förvånas. Jag träffar så sjukt få sett till vad jag har lust och tid (en bra vecka är 4 pers). Personer skickar bild och får svar men tror ändå jag är fake eller är för nojiga och som sagt dyker inte upp.


Uppskattar era svar! Ursäktar trådkapningen
Citera
2024-01-05, 21:17
  #4862
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rennie96
Hej! Glad midsommar! Jag är intresserade att fika med Mona Lisa Appetide som annonserar på RE. Om någon som fikat med henne- Är hon ser ut verkligen 27 år gammal som stor på annonsen? Platsen är säker? Tacksam för svar.

Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Kan varmt rekommendera henne😁💯 procent mysig och go tjej som levererar. Okej utseende kan vara max 30 suger utan,lär bli ett återbesök där mer än en gång till, stora härliga bröst och trånga lite mus 🐭

Har skrivit lite med Mona-Liza under hösten men har tyvärr inte blivit någon träff ännu. Nu är hennes profil på både RE och ST borta och inte fått svar på WhatsApp heller, vet att det kav vara lite fördröjning på kommunikationen med henne. Någon som kanske vet om hon fortfarande är aktiv med detta? eller har lagt det åt sidan?
Citera
2024-01-05, 22:01
  #4863
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AM320
Har skrivit lite med Mona-Liza under hösten men har tyvärr inte blivit någon träff ännu. Nu är hennes profil på både RE och ST borta och inte fått svar på WhatsApp heller, vet att det kav vara lite fördröjning på kommunikationen med henne. Någon som kanske vet om hon fortfarande är aktiv med detta? eller har lagt det åt sidan?
Både hon och hennes kompis verkar ha försvummit, kanske bara kör med gamla kontakter
Citera
2024-01-05, 22:29
  #4864
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Både hon och hennes kompis verkar ha försvummit, kanske bara kör med gamla kontakter
Tyvärr verkar det vara så, och kanske som du skriver bara kör med "gamla säkra kort".
Citera
2024-01-05, 23:06
  #4865
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AM320
Har skrivit lite med Mona-Liza under hösten men har tyvärr inte blivit någon träff ännu. Nu är hennes profil på både RE och ST borta och inte fått svar på WhatsApp heller, vet att det kav vara lite fördröjning på kommunikationen med henne. Någon som kanske vet om hon fortfarande är aktiv med detta? eller har lagt det åt sidan?
Hon har nog slutat har inte svarat mig sedan början av augusti, varken på telefon eller wats upp
Citera
2024-01-06, 00:03
  #4866
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tovehoney
Exakt det som flera sagt! Man vill vara anonym, men GoGift är anonymt, sett utifrån vad jag ser.
Vad är en bättre lösning enligt dig?

Har tyvärr ingen lösning till dig, du är en ärlig tjej men det har varit för många som scammat så om någon vill ha något i förtid så tror jag många väljer bort... I mitt fall kanske jag övertänker men vill inte ha någon koppling alls till något som kan bli bevis, att förklara varför jag köpt presentkort kanske är långt bort men man vet aldrig.

Angående noshows, tror tyvärr många får hybris, skriver och går igång sen när man cirkulerar platsen känns varje parkerad bil som en civilpolis och/eller vågar inte träffa kvinnan. Riktiga fegisar, återigen synd att dom slösar din tid. Själv försöker jag alltid behandla tjejerna med respekt, jag träffar väldigt få och vill ha en återkommande kontakt så vill ej slösa någons tid.
Citera
2024-01-06, 11:12
  #4867
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truchosthlm
Lite märkligt är det ändå att du drabbas av massa falskbokare. Tycker att ditt krav på ansiktsbild borde sålla bort de flesta.

Man kan ju tänka sig att vissa blir skraja i sista stund. För tänk om det är en bedragare eller civilpolis. Då har de bild på dig. Om man inte genomför träffen så kan man alltid hävda att någon annan snodde ens bild från internet.
Citera
2024-01-06, 13:13
  #4868
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Hon har nog slutat har inte svarat mig sedan början av augusti, varken på telefon eller wats upp

Tack för info, då kan man nog sluta tänka på svar och träff där tills vidare.
Citera
2024-01-08, 11:05
  #4869
Medlem
Har någon av er erfarenhet av antingen Petraforfun eller Kicki8076 från RS?
Citera
2024-01-10, 11:11
  #4870
Medlem
Någon som har erfarenhet av Kiara från GBG?
Hon har även TikTok kanal.
Citera
2024-01-11, 07:51
  #4871
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaxxerRobert
Det finns en tråd i forumet där ni kan prata om kunder och träffar! Men ja, finns många respektlösa/misogyna omdömmen om kvinnor i den här tråden.

Tråkigt med så många no shows. Det är väldigt respektlöst. Jag skulle aldrig swisha en deposition, är som upplagt för bedrägeri. Så mitt tips är att begära en mindre summa för GoGift eller krypto som dras av från summan sen. Summan behöver dock vara så pass liten att en bedragare inte kan livnära sig på det. 100-200 kr är ok, då är det värt att chansa ifall det skulle vara en bedragare. Att ta en risk med några hundalappar för ett trevligt möte är värt, men skulle aldrig riskera större summor eller riskera att ge mig namn till en utpressare.
vad är det för tråd?
Citera
2024-01-11, 07:54
  #4872
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tovehoney
Vet om den andra tråden, men lättast är ju att gå direkt till kunderna för att lösa problemet
Swisha är obv inte en väg att gå, jag vill inte heller dela ut mitt namn för småpengar, så det förstår jag.
Har provat med 300kr på GoGift men du har nog helt rätt! 200kr kan vara en mer rimlig summa då enstaka istället blir oroliga för bedrägeri nu. Omöjligt att hitta ett sätt som funkar för alla då jag nu får dom som inte alls vill använda sitt bankkort till de, av någon anledning.



Exakt det som flera sagt! Man vill vara anonym, men GoGift är anonymt, sett utifrån vad jag ser.
Vad är en bättre lösning enligt dig?



Jag har så få som bokar utan på grund av den höga kostnaden för det, men hur som helst tror jag inte det är orsaken till no shows. Det är nog mer en anledning till att mina bokningar är så få (ink sett till mina övriga krav) men det är en annan historia.



Tro mig, man slutar aldrig förvånas. Jag träffar så sjukt få sett till vad jag har lust och tid (en bra vecka är 4 pers). Personer skickar bild och får svar men tror ändå jag är fake eller är för nojiga och som sagt dyker inte upp.


Uppskattar era svar! Ursäktar trådkapningen
Alltså att erbjuda utan kondom ser jag som totalt oseriöst. Skulle aldrig boka något med en sådan tjej. Vill du träffa seriösa killar så sluta med det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in