2024-01-09, 08:29
Medlem
ingabekymers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
#231 Vi ska inte skratta åt ett mongo som försöker köra cross, saknar stödhjulen. Ifall han mot förmodan äger Hondan så kan dåren åtminstone ärligt skriva i sälj-annonsen att den är riktigt kärringkörd och motor aldrig varvats mer än just över tomgång. Kopplingen är ny då den aldrig är använd, enbart körd på 1:an.

Efter några repor till så är han startklar i elitklassen på Tofta i GGN (Gotland Grand National)

https://www.youtube.com/watch?v=c6txG2l0xn4&t=3s

https://dumpen.se/2023/05/26/tiktok-gaddan-blir-dumpenkandis-napp-231-gavle/
Det är ju så kul. Själva inslaget hade Killinggänget kunnat gjort för en hel del år sedan. Fantastiskt roligt. När de andra kört klart GGN har han kommit till första kurvan. Stackare som stått med kameran och väntat. Roligast i filmen är när han ska kicka igång den följt av när det verkar som att han ska köra in i kameramannen när han ska köra runt och stoppar ner stödfoten för at inte ramla.
Citera
2024-01-09, 09:51
Medlem
Livmedikusens avatar
Gädda #344, Djurvännen från Kisa.
Ja, vad säger man?
För det första så begriper jag inte hur en sådan lodig, lönnfet luffare kan ha en sambo. Än mindre med tanke på hans sexuella böjelser.
För det andra: brukar aldrig uppmana till våld, men detta äckel skulle jag fan njuta av att få kastrera med en smörkniv.
Citera
2024-01-09, 11:02
Avslutad
Gäddjubileum

Grattis på bemärkelsedagen gädda nummer i efterskott då ditt jubileè var i förrgår och det har varit fullt fokus på Forensikergäddor samt Kisatidelagsidioter, men oroa dig inte att du riskerar att glömmas bort- internet och flashback glömmer aldrig.

Hoppas att du har haft ett alldeles förträffligt skitår sedan du blev uthängd på Dumpen, och självklart hoppas jag att du du ett trist 2024.

https://dumpen.se/2023/01/07/big-chikour/

Gädda 182, Lund
Citera
2024-01-09, 11:24
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
"Bosse" #308 ska ha flyttat idag (nyss i alla fall) enligt Ratsit.

Där står det även att han registrerades som utvandrad 2023-12-22
Senast redigerad av Lyxpotatissallad 2024-01-09 kl. 11:39.
Citera
2024-01-09, 11:53
Medlem
Sommargays avatar
#290 Tuppen ifrån Kramfors har flyttat ut från frugan till en villa bara några hundra meter därifrån där han hyr av en nederländare.

Höll tuppen som favorit i pussmunnskategorin i gäddgalan men han blev slagen av exorsisten.

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/10/Screenshot_20231009-183806_Drive.jpg
Citera
2024-01-09, 12:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Ja.

Fan vad smutt. Två insatser två nätter i rad har nu burit frukt. När det gäller den här gäddan känner jag ändå att han erkände och var öppen för hjälp redan vid konfrontationen. Jag hoppas att han tagit detta år till att få hjälp och få rätsida på sina problem och kan fortsätta fira jul utan en massa hat på sin insta. Hatet kan vi rikta mot värre gäddor.

Här kommer i vilket fall som helst en Devglan på Jönköpingstomten #168:

Rebus på Jönköpingstomten #168:

Förnamn: Samma som Jerring och Melander.

Andranamn: Samma som danske silversmeden Jensen.

Efternamn: Samma som det han heter i chatten. Fråga********.

Född: Samma dag som Julia Dufvenius. (Synd att de inte är gifta. De hade passat ihop.)

Strålande jobbat grabbar, tack för allt ert slit!!
Citera
2024-01-09, 12:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Gäddjubileum

Grattis på bemärkelsedagen gädda nummer i efterskott då ditt jubileè var i förrgår och det har varit fullt fokus på Forensikergäddor samt Kisatidelagsidioter, men oroa dig inte att du riskerar att glömmas bort- internet och flashback glömmer aldrig.

Hoppas att du har haft ett alldeles förträffligt skitår sedan du blev uthängd på Dumpen, och självklart hoppas jag att du du ett trist 2024.

https://dumpen.se/2023/01/07/big-chikour/

Gädda 182, Lund

Detta invandrande gamla ålbete är fortfarande inte identifierat. Låt se vad vi har här...
Gift med barn på dagis, bor i eller nära Lund. Enligt chatten är han 45 år 220907 och 46 år 221015. Borde i dag vara minst 47 år alltså, de ljuger ju aldrig om åldern åt andra hållet.
Pratar arabiska och franska flytande, nordafrikansk men inte från Marocko, borde då vara från Algeriet eller Tunisien, kom till Sverige ca 2007.
Arbete: dagtid på kontor inom byggbranschen, nära Caroli i Malmö, många på jobbet går hem vid 12 och han stannar kvar, har även möjlighet att jobba hemifrån när han vill.
https://imgur.com/BDj3rbv

Detta var ju ett år sedan så kan mycket väl ha flyttat och bytt jobb. Finns nåt att gå på? Han kan ju ha bott i Malmö/Lund i 16 år så nån med samma bakgrund som honom borde känna igen honom, utlänningar brukar hänga ihop i de nya värdländerna, sitter och röker på samma kaféer etc. Nån som känner nordafrikaner i Malmötrakten och kan skicka vidare konfrontationen eller bilder och fråga om de känner igen honom?

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/01/received_1019680595579711.jpeg

Jag tror han bor/bodde i ett invandrartätt ytterområde i Lund. Ni som känner till dessa i trakten, vänligen återkom med vad de heter och gärna även postnummer där om ni vet.
Nån som ser vad han har för bil på konfrontationen? Jag söker fram arabiska namn i lämplig ålder, det var färre än jag trodde.
Senast redigerad av Hagalez 2024-01-09 kl. 13:17.
Citera
2024-01-09, 14:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hagalez
Detta invandrande gamla ålbete är fortfarande inte identifierat. Låt se vad vi har här...
Gift med barn på dagis, bor i eller nära Lund. Enligt chatten är han 45 år 220907 och 46 år 221015. Borde i dag vara minst 47 år alltså, de ljuger ju aldrig om åldern åt andra hållet.
Pratar arabiska och franska flytande, nordafrikansk men inte från Marocko, borde då vara från Algeriet eller Tunisien, kom till Sverige ca 2007.
Arbete: dagtid på kontor inom byggbranschen, nära Caroli i Malmö, många på jobbet går hem vid 12 och han stannar kvar, har även möjlighet att jobba hemifrån när han vill.
https://imgur.com/BDj3rbv

Detta var ju ett år sedan så kan mycket väl ha flyttat och bytt jobb. Finns nåt att gå på? Han kan ju ha bott i Malmö/Lund i 16 år så nån med samma bakgrund som honom borde känna igen honom, utlänningar brukar hänga ihop i de nya värdländerna, sitter och röker på samma kaféer etc. Nån som känner nordafrikaner i Malmötrakten och kan skicka vidare konfrontationen eller bilder och fråga om de känner igen honom?

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/01/received_1019680595579711.jpeg

Jag tror han bor/bodde i ett invandrartätt ytterområde i Lund. Ni som känner till dessa i trakten, vänligen återkom med vad de heter och gärna även postnummer där om ni vet.
Nån som ser vad han har för bil på konfrontationen? Jag söker fram arabiska namn i lämplig ålder, det var färre än jag trodde.

Tack för bra input - det var ju dock ohemult svårt att se vad det är för bilmärke och modell.
Det lilla jag kan se för mina tankar till en

Svart Mindre Peugot , ca 10-15 år gammal kan vara Peugot 306
Går på instrumentpanelens färg samt lutning på motorhuven
men det är attan klent att gå på givet vad som syns.

#Gädda 182 Lund eller Skåne med omnejd
Citera
2024-01-09, 14:22
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Fyfan vilken sunkig dase på #344, fick kväljningar och det får jag sällan. Den där lastbilschaffisen med mjukost över ollonet tar förvisso priset, men den här såg ändå bra lortig ut, med små ”håligheter” på toppen som i en gammal tvättsvamp. Helt kladdig av intorkat urin och härsken försats, och så ett smegmalager på det. För att inte tala om den lille leverfläcken. Man känner nästan lukten genom skärmen. Hans hår förtäljer vidare en historia av en människa som inte duschar så ofta.

Killen pratar dessutom som någon som borde ha boendestöd eller Samhall eller liknande. Han försäger flera gånger att han inte är särskilt smart, men det är också något i själva tonen som säger mig att han inte borde ha möjligheten att vandra runt i det fria hur som helst; han känns inte fungerande nog. Det är som tidigare nämnt ett mysterium att han lyckats hitta en sambo. Och så drömmer han om att ge sig på barn och djur. Ett översexuellt och perverst äckel, som sagt bör han kastreras med slö kniv och placeras i bur.
Senast redigerad av AllHailBoognish 2024-01-09 kl. 14:31.
Citera
2024-01-09, 14:43
Medlem
Rebus på #344? Nån som känner till fanskapet?
Citera
2024-01-09, 14:53
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby C
Rebus på #344? Nån som känner till fanskapet?
(FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!
Citera
2024-01-09, 15:08
Medlem
Jodasaatt70s avatar
#344 är fan den första loggen jag inte pallar läsa, mår frtf illa av att ha sett en av kukbilderna igår kväll,Och avstår även filmerna. Vidrigt jävla äckel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in