2024-01-08, 14:58
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Efter att ha hört detta så blir jag väldigt tveksam till Dumpens publicering av den här snubben. Han är ju, precis som han själv säger, utvecklingsstörd. Mentalt verkar han vara på en 11-årings nivå. Mytoman eller inte, jag tycker inte det känns okej att gotta sig i den här sortens sociala misär.

Jag älskar att garva åt Bajs-Hank, Sugardaddyn och andra "normala" vuxna gäddor som borde veta bättre. Men den här killen är ju bara en sorglig historia från den dagen han blev född

Jag håller med. Den här killen är uppenbart mentalt efterbliven. Jag är rätt säker på att Dumpen har påstått att de inte hänger ut personer som har något begåvningshandikapp, men jag minns tydligen fel.

Den här liraren borde bo på någon form av boende där man kan hålla ett öga på honom.
Jag tror inte att han har lagt ner sexchattandet efter uthängningen - trots att han kallar sig för "en halvt botad pedofil" på IG.
Citera
2024-01-08, 15:02
Medlem
Rumpkorvens avatar
Har lyssnat på Guldtands podcast med dumpengäddan. Han kallar sig själv för Colin (vet inte om det är hans rätta namn). Här är en sammanfattning kring vad han säger i avsnittet:

Föddes mitt i en seriekrock.

Bodde hos sina biologiska föräldrar tills han fyllde 2 år, sedan till en fosterfamilj.

Blev mobbad i skolan.

Har lindrig utveckingsstörning, ADHD och asperger.

Hans största intresse är motorsport.

Blev sexuellt utnyttjad som barn av en anhörig. Hände en gång när han var 4 år och en gång när han var 14 år.

Gick fordonsprogrammet i gymnasiet.

Slutbetygen i 9an såg bra ut. Hade A i de flesta ämnena (förmodligen skitsnack med tanke på att han knappt är kapabel att forma en korrekt mening under hela samtalet).

"Rektorn på fordonsprogrammet kallade in mig och sa att jag inte fick gå kvar på skolan eftersom jag var för duktig." Sen började han på elprogrammet istället. Han var otydlig gällande om det var något särgymnasie han gick eller ej.

2 fall av sexuellt ofredande mot barn har han dömts för enligt killen som intervjuar honom. Men Colin säger att han inte kommer ihåg (yeah right). Han skyller på att han har ett minne som är sämre än en guldfisk. Sen säger han att det kan vara så att han kommit åt någon annan på kuken när de slagits.

Förklaringen till dumpens konfrontation med honom: "Alla bilderna som jag skickade skickade jag egentligen till en barndomskompis". Sedan skyller han allt på en anhörig. Hans bortförklaring är så dålig och rörig att det inte ens går att sammanfatta här. Ni får lyssna själva från minut 36:57 i podden.

Man märker att han som intervjuar inte har gjort någon som helst ansträngning för att sätta sig in i ärendet innan han bjuder in Colin till intervju. Han visste inte vad sexuellt ofredande var, utan han frågade Colin istället. Han visste inte heller hur konfrontationen mellan dumpen och Colin hade ägt rum. Han har förmodligen bara skrollat förbi lite snabbt och tänkt att "äsch det blir nog bra ändå".

Gäddan är så dålig på bortförklaringar att man blir helt blown away. Verkar helt bakom flötet, hela intervjun igenom.
Citera
2024-01-08, 15:13
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Har lyssnat på Guldtands podcast med dumpengäddan. Han kallar sig själv för Colin (vet inte om det är hans rätta namn). Här är en sammanfattning kring vad han säger i avsnittet:

Föddes mitt i en seriekrock.

Bodde hos sina biologiska föräldrar tills han fyllde 2 år, sedan till en fosterfamilj.

Blev mobbad i skolan.

Har lindrig utveckingsstörning, ADHD och asperger.

Hans största intresse är motorsport.

Blev sexuellt utnyttjad som barn av en anhörig. Hände en gång när han var 4 år och en gång när han var 14 år.

Gick fordonsprogrammet i gymnasiet.

Slutbetygen i 9an såg bra ut. Hade A i de flesta ämnena (förmodligen skitsnack med tanke på att han knappt är kapabel att forma en korrekt mening under hela samtalet).

"Rektorn på fordonsprogrammet kallade in mig och sa att jag inte fick gå kvar på skolan eftersom jag var för duktig." Sen började han på elprogrammet istället. Han var otydlig gällande om det var något särgymnasie han gick eller ej.

2 fall av sexuellt ofredande mot barn har han dömts för enligt killen som intervjuar honom. Men Colin säger att han inte kommer ihåg (yeah right). Han skyller på att han har ett minne som är sämre än en guldfisk. Sen säger han att det kan vara så att han kommit åt någon annan på kuken när de slagits.

Förklaringen till dumpens konfrontation med honom: "Alla bilderna som jag skickade skickade jag egentligen till en barndomskompis". Sedan skyller han allt på en anhörig. Hans bortförklaring är så dålig och rörig att det inte ens går att sammanfatta här. Ni får lyssna själva från minut 36:57 i podden.

Man märker att han som intervjuar inte har gjort någon som helst ansträngning för att sätta sig in i ärendet innan han bjuder in Colin till intervju. Han visste inte vad sexuellt ofredande var, utan han frågade Colin istället. Han visste inte heller hur konfrontationen mellan dumpen och Colin hade ägt rum. Han har förmodligen bara skrollat förbi lite snabbt och tänkt att "äsch det blir nog bra ändå".

Gäddan är så dålig på bortförklaringar att man blir helt blown away. Verkar helt bakom flötet, hela intervjun igenom.

#231 Är inte allt som går att skriva nu skrivet om denna retard? Vi borde vända blad eller så måste det startas en unik tråd om dåren.

Nu borde fokus vara på Cold Cases gäddor som inte ännu är identifierade.
Citera
2024-01-08, 15:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Jag håller med. Den här killen är uppenbart mentalt efterbliven. Jag är rätt säker på att Dumpen har påstått att de inte hänger ut personer som har något begåvningshandikapp, men jag minns tydligen fel.

Den här liraren borde bo på någon form av boende där man kan hålla ett öga på honom.
Jag tror inte att han har lagt ner sexchattandet efter uthängningen - trots att han kallar sig för "en halvt botad pedofil" på IG.

Han bor på nått cpboende i gävle så oroa dig inte.
Citera
2024-01-08, 15:19
Avslutad
Citat:
Efter att ha hört detta så blir jag väldigt tveksam till Dumpens publicering av den här snubben. Han är ju, precis som han själv säger, utvecklingsstörd. Mentalt verkar han vara på en 11-årings nivå. Mytoman eller inte, jag tycker inte det känns okej att gotta sig i den här sortens sociala misär.

Jag älskar att garva åt Bajs-Hank, Sugardaddyn och andra "normala" vuxna gäddor som borde veta bättre. Men den här killen är ju bara en sorglig historia från den dagen han blev född

Jag kan hålla med dig
M E N

Samma idiot har TVÅ domar mot sig avseende sexuellt ofredande av minderårig.
Så även om han är slö i sinnet kan han fortfarande vara farlig för barn.

Men ja, jag förstår hur du tänker.

Gädda 231
Citera
2024-01-08, 15:21
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
Han bor på nått cpboende i gävle så oroa dig inte.

#231 Ha ha! Hoppas att ¨Cp-boendet¨ har begränsningar i internetanvändandet.
Senast redigerad av Antero-Rokka 2024-01-08 kl. 15:23.
Citera
2024-01-08, 15:39
Medlem
#201 Klippangäddan har försvunnit från Mr koll osv. Hur lyckas man det? Genom att byta namn? Kan man kolla vad han bytat till isåfall? Vill veta vart han är skriven nu.
Citera
2024-01-08, 15:58
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallepabanken
#201 Klippangäddan har försvunnit från Mr koll osv. Hur lyckas man det? Genom att byta namn? Kan man kolla vad han bytat till isåfall? Vill veta vart han är skriven nu.
Kolla Ratist

#343 Fick hör av min kompis att den här jäveln var identifierad, går nu under namnet Munk-kuken.
Va fan, han gillar småtjejer i leggings, alla dessa snedvridna individer har olika skruvade idéer.
DHL på Arlanda har problem ifall Munk-kuken fortfarande sköter säkerheten.

https://dumpen.se/2024/01/06/sakerhetsgaddan-napp-343-vasteras/
Citera
2024-01-08, 16:00
Medlem
Citat:
Du kan välja att inte visas där.
Mr Koll är en sån sida som köper info om folk och presenterar på en "snyggt sätt"..

Tips på hur jag kan få fram info om #201? Hittar inte ett spår i hans namn längre på nätet.
Citera
2024-01-08, 16:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kallepabanken
Tips på hur jag kan få fram info om #201? Hittar inte ett spår i hans namn längre på nätet.

Har du regnr på hans bil eller hans personnr?
Citera
2024-01-08, 16:39
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Sjukt kul, han ramlar säkert varje gång han ska vända för att köra tillbaka samma vända också 😅😅

#231 Vi ska inte skratta åt ett mongo som försöker köra cross, saknar stödhjulen. Ifall han mot förmodan äger Hondan så kan dåren åtminstone ärligt skriva i sälj-annonsen att den är riktigt kärringkörd och motor aldrig varvats mer än just över tomgång. Kopplingen är ny då den aldrig är använd, enbart körd på 1:an.

Efter några repor till så är han startklar i elitklassen på Tofta i GGN (Gotland Grand National)

https://www.youtube.com/watch?v=c6txG2l0xn4&t=3s

https://dumpen.se/2023/05/26/tiktok-gaddan-blir-dumpenkandis-napp-231-gavle/
Senast redigerad av Antero-Rokka 2024-01-08 kl. 16:51.
Citera
2024-01-08, 16:49
Avslutad
Citat:

Han är mentalt behörig att ratta fordon i trafiken, inga ursäkter godtas. Kan de våldta barn kan de hängas ut. Inget daltande med pedofiler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in